[T] Eerste ELECTRO productie (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 03-12-2009 20:51
Dag iedereen,

Bij deze mijn eerste 'serieuze' productie. Gemaakt met FL
Ik hoop dat jullie het wat vinden Winking my eye

Link in HM

Bedankt!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [T] Eerste ELECTRO productie ??

Vote :   

dafraaits    posted on 04-12-2009 18:31
check
Roov    posted on 04-12-2009 18:41
check
Allows    posted on 04-12-2009 19:04
Echte dikke deun!
Respect :D
User edit by Allows on 04-12-2009 @ 19:07:42 (100%)
polly    posted on 04-12-2009 20:16
check

ik vind hem lekker klinken
User edit by polly on 04-12-2009 @ 20:20:12 (100%)
b-shock    posted on 04-12-2009 20:23
checkeerr.
b-shock    posted on 04-12-2009 20:24
wow hoe heb je dit gemaakt in FL?!Cool
DOPELAFUNK    posted on 04-12-2009 20:25
check
AndersHJ    posted on 04-12-2009 20:39
Bedankt iedereen Winking my eye
Heb hem naar een label gestuurd. Wie weet. Wat denken jullie? zullen ze het goed vinden of niet?

Bedankt voor redelijk positieve commentaar Winking my eye
RiX    posted on 04-12-2009 20:42
horen

edit: ben niet zo onder de indruk. Zal je vertellen waarom:
Tonaal klopt het van geen kant. Ik hoor geen melodie die logisch in het gehoor klinkt. Ook is de enige melodie die electro bass-line. Ik mis een diepere bass-line eronder en een hoge lijn over de bass-line heen.
Ook moet je er ritmisch nog flink aan werken...

Let wel: om house te kunnen produceren, moet je wel verstand hebben van muziek. Tiesto kan piano spelen. Ik heb hem op flimpjes bezig gezien in zijn studio. Hij heeft verstand van muziek... Dat kan je horen, omdat hij weet hoe je in een bepaald schema een bass-lijn, melodie en tweede stem kunnen verwerken.

Probeer je hier meer in te verdiepen, dan zal het beter klinken. Succes!
User edit by RiX on 04-12-2009 @ 20:51:44 (100%)
AndersHJ    posted on 04-12-2009 20:52
Poster: RiX
horen

edit: ben niet zo onder de indruk. Zal je vertellen waarom:
Tonaal klopt het van geen kant. Ik hoor geen melodie die logisch in het gehoor klinkt. Ook is de enige melodie die electro bass-line. Ik mis een diepere bass-line eronder en een hoge lijn over de bass-line heen.
Ook moet je er ritmisch nog flink aan werken...

Let wel: om house te kunnen produceren, moet je wel verstand hebben van muziek. Tiesto kan piano spelen. Ik heb hem op flimpjes bezig gezien in zijn studio. Hij heeft verstand van muziek... Dat kan je horen, omdat hij weet hoe je in een bepaald schema een bass-lijn, melodie en tweee stem kunnen verwerken.

Probeer je hier meer in te verdiepen, dan zal het beter klinken. Succes!

Bedankt voor commentaar.
Het genre is niet house, is nooit de bedoeling geweest. Die bassline hoor ik toch wel door grotere boxen.
En waarom vergelijk je dit met tiesto ^^ Totaal ander genre..
Tiesto is slecht trouwens Winking my eye (mijn mening)
RiX    posted on 04-12-2009 21:23
Electro is onderdeel van paraplunaam 'house'.

Heb je een bassline onder die electrosound?

Wil aangeven dat een producer (noem direct even een goede) verstand moet hebben van muziek an sich (ritme, dinamiek, tempo, harmonie, kleur, volume, melodie). Als jij Tiesto slecht vind, heb je het over smaak lijkt me, want ik zie jou niet een bewerking maken op een klassiek stuk van Samuel Barber (Adagio for Strings) Winking my eye
Sebasz    posted on 04-12-2009 21:42
s
Robins    posted on 05-12-2009 01:27
check
AndersHJ    posted on 05-12-2009 02:35
Electro is onderdeel van paraplunaam 'house'.

Heb je een bassline onder die electrosound?

Wil aangeven dat een producer (noem direct even een goede) verstand moet hebben van muziek an sich (ritme, dinamiek, tempo, harmonie, kleur, volume, melodie). Als jij Tiesto slecht vind, heb je het over smaak lijkt me, want ik zie jou niet een bewerking maken op een klassiek stuk van Samuel Barber (Adagio for Strings) Winking my eye

Je hebt zeker gelijk Winking my eye Maar moet muziek altijd dezelfde patronen hebben? Misschien is het ook door smaak dat je het minder vind? Niet elk genre muziek heeft dezelfde dingen zoals house.. Is het niet beter dat er 'andere' muziek wordt gemaakt? :p
Ookal is tiesto-muziek goed gemaakt of zot ineengestoken, toch vind ik het niet goed :p Misschien dat sommige mensen door de samenstelling van dit nummer het wel goed vinden.. Of niet? ^^
RiX    posted on 05-12-2009 05:01
Laat maar, je snapt me niet... ben je muzikant? Speel je een instrument?
dj_Schadde    posted on 05-12-2009 12:09
chek
trustt    posted on 05-12-2009 17:41
check

edit: niet echt men smaak maar wel degelijk!
User edit by trustt on 05-12-2009 @ 17:44:30 (100%)
SAMx    posted on 05-12-2009 19:29
chack
AndersHJ    posted on 07-12-2009 21:28
Iemand die geluisterd heeft nog commentaren?
the-melody    posted on 07-12-2009 21:30
Smile
edit: klinkt goed, alleen op sommige stukken mag hij iets meer opgevulder... Ik mis die echte power die er in electro toch echt inzit als ik luister naar Justice of Boys Noize ofzo. Die nummers hebben dikke melodielijnen, basslijnen waarvan je gewoon je sub zou uitzetten. En dat mis ik bij dit nummer Happy, laughing?
User edit by the-melody on 07-12-2009 @ 21:33:44 (100%)
VinceCortez    posted on 07-12-2009 21:59
Let wel: om house te kunnen produceren, moet je wel verstand hebben van muziek. Tiesto kan piano spelen. Ik heb hem op flimpjes bezig gezien in zijn studio. Hij heeft verstand van muziek... Dat kan je horen, omdat hij weet hoe je in een bepaald schema een bass-lijn, melodie en tweede stem kunnen verwerken.

Ehm ten eerste : tiesto heeft totaal NIKS te maken met electro of techno , Trance is wat?tiesto maakt nothing else !

Ten tweede , fu.. tiesto ! Je hoeft GEEN noot te kunnen spelen om toch goede producties te maken , editen noemen we dat tegenwoordig . . . . !!!
Als je goed kan editen en je produce programma goed onder de knie hebt kom je al een heel eind.

Als je niet weet waarover je praat riX zeg dan niks maat!

JasperVC?: klinkt lekker voor je eerste?productie met fruity loops !
Om deze track nou meteen op te sturen naar een label , tjah kun je doen , de mafste nummers brengen ze tegenwoordig uit dus ik sta er niet van te kijken!

Wees niet te voorbarig en pak t advies op van producers hierboven .
Kan idd nog wel wat aan gesleuteld worden en masteren zou ook geen kwaad kunnen.
User edit by VinceCortez on 07-12-2009 @ 22:19:14 (56%)
MrSenderr    posted on 07-12-2009 23:48
check
Starmack    posted on 08-12-2009 00:18
check
Bringing the best in Trance & Progressive
AndersHJ    posted on 10-12-2009 22:29
Poster: VinceCortez

Ehm ten eerste : tiesto heeft totaal NIKS te maken met electro of techno , Trance is wat?tiesto maakt nothing else !

Ten tweede , fu.. tiesto ! Je hoeft GEEN noot te kunnen spelen om toch goede producties te maken , editen noemen we dat tegenwoordig . . . . !!!
Als je goed kan editen en je produce programma goed onder de knie hebt kom je al een heel eind.

Als je niet weet waarover je praat riX zeg dan niks maat!

JasperVC?: klinkt lekker voor je eerste?productie met fruity loops !
Om deze track nou meteen op te sturen naar een label , tjah kun je doen , de mafste nummers brengen ze tegenwoordig uit dus ik sta er niet van te kijken!

Wees niet te voorbarig en pak t advies op van producers hierboven .
Kan idd nog wel wat aan gesleuteld worden en masteren zou ook geen kwaad kunnen.

Ik deel u mening, en bedankt Winking my eye
Ik zou mij even moeten verdiepen in masteren. Probleem is dat je nergens echt goed kan vinden hoe je je track (gratis) kan masteren..
DelCortez    posted on 21-11-2010 21:02
Tjack

272 Users online: 56 Guests (216 Unknown)
Pages generated today : 61.162
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.396.693