Poster: DJob
Wat heb je aan die 16gyg dan?
heb je 64 bits windows 7 ofwat?
Poster: Cyspoz
Ja ehhh dat is beetje jammer dat ik nog steeds Windows XP 32 bit draai. Ik heb twee van zulke machines staan, ??n is ingericht als server en heeft meer hd capaciteit. Die heeft wel een 64 bit Windows versie die een aantal VM's draait.
Ik hoop voor het einde van het jaar de virtuele servers te upgraden naar Windows Server 2008 64 Bit en mijn eigen PC naar Windows 7 64 Bit.
Ik draai op mijn eigen PC echter ook virtuele machines en verwacht dit in de toekomst wel meer te doen en dan is het wel prettig om veel geheugen te hebben. 16 GByte is waarschijnlijk eind 2010 al niet meer heel extreem veel. Nieuwe DDR3 moederborden kunnen ook al 24GB aan.
Bovendien werkt het prettig als je bijvoorbeeld Ableton Live, Traktor Scratch Pro en Adobe Audition tegelijk wil gebruiken. Hebben ze genoeg geheugen tot hun beschikking.
Poster: Cyspoz
Ja ehhh dat is beetje jammer dat ik nog steeds Windows XP 32 bit draai. Ik heb twee van zulke machines staan, ??n is ingericht als server en heeft meer hd capaciteit. Die heeft wel een 64 bit Windows versie die een aantal VM's draait.
Ik hoop voor het einde van het jaar de virtuele servers te upgraden naar Windows Server 2008 64 Bit en mijn eigen PC naar Windows 7 64 Bit.
Ik draai op mijn eigen PC echter ook virtuele machines en verwacht dit in de toekomst wel meer te doen en dan is het wel prettig om veel geheugen te hebben. 16 GByte is waarschijnlijk eind 2010 al niet meer heel extreem veel. Nieuwe DDR3 moederborden kunnen ook al 24GB aan.
Bovendien werkt het prettig als je bijvoorbeeld Ableton Live, Traktor Scratch Pro en Adobe Audition tegelijk wil gebruiken. Hebben ze genoeg geheugen tot hun beschikking.
Maar er zijn van die moederborden die kunnen er nog meer geloof ik
Poster: TimmyV
Neem een voorbeeld aan de Mac Pro. Die kan volgens mij ook al 48gb aan. Sowieso de hele Mac Pro is een raadsel, met name hoe het in elkaar zit. 4 videokaarten kan je kwijt. 2 quad xeon processors etc. Heel mooi systeempje als je kijkt hoe het in elkaar zit. Dan ook nog de kast, de indeling ervan. Echt heel mooi gedaan.
@ cyspoz 6 slots is nog te kopen ja dus 48gb zou dat de max. wezen.
Poster: qntr0l
Ik vind het ook nog altijd fascinerend om een Mac van binnen te zien. Over alles lijkt gewoon nagedacht. Alles zit zo slim en netjes in elkaar!
/Edit: Oh, ik lees net dat Dell en HP ook dat soort dingen bouwen. Nooit geweten. Ik ga even rondneuzen, en me erin verdiepen.?
Poster: TimmyVPoster: qntr0l
Ik vind het ook nog altijd fascinerend om een Mac van binnen te zien. Over alles lijkt gewoon nagedacht. Alles zit zo slim en netjes in elkaar!
Ja dell heeft de XPS en nu dus ook de samenwerking met Alienware.
Die XPS heeft ook een hele mooie indeling.Alienware ben ik nog niet echt bekend mee. 2 jaar geleden was de XPS echt nog zo'n 4000 euro. Nu valt het wel weer wat mee.
De lian-li kasten en een paar van Silverstone hebben ook een soortgelijke indeling. Die van lian-li heeft zelfs een kast met 3 echt aparte ruimtes en de openingen voor de dvd branders etc. zitten aan de zijkant. Echt ontzettend mooi. Die van Silverstone is zo ontworpen dat de aansluiten van het moerbord aan de bovenkant zitten. Moet je maar is even googlen. Je komt echt de meest vette kasten tegen met een geweldige indeling. Mijn configuratie komt ook in 1 van die kasten. Als ik straks terug ben van werk zal ik even een foto plaatsen van zo'n soort kast.Vet, ik zal vanacht eventjes kijken, en wacht met smart op foto's!Moet nu even een schoolfeestje draaien, haha!
Poster: TimmyV
Ja dell heeft de XPS en nu dus ook de samenwerking met Alienware.
Poster: indra123
Hier mijn specs van mijn pc en laptop
PC:
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.6Ghz
RAM: Geil 3 Gig ram 800mhz
HDD1: Samsung 1000 Gig hdd
HDD2: WD 320 Gig hdd
MONITOR: Samsung T220 22Inch
Videokaart: Nvidea Geforce 8600 GT @ 512mb
OS1: Windows 7 Ultimate 32Bit
OS2: Mac OS X Hackintosh 10. nog wat:D
Indra
hoe krijg je mac op je pc?
of heb je apple pc?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.