Hierbij verkoop ik mijn Pioneer Set. Bestaande uit 2x CDJ 400 & 1x DJM 400. Aangezien ik te weinig tijd heb om thuis te draaien.
De Set is aangekocht bij Bax halve wegen Januari. Heeft altijd afgedekt gestaan. Nooit de deur uit geweest en rookvrij gestaan. Dozen etc zijn nog aanwezig. Geen gebruikers sporen set is bijna niet aangeraakt :D Het is altijd mogelijk om langs te komen en te testen.?
Vindt geen losse verkoop plaats, vragen om losse verkoop heeft derhalve dan ook geen zin. CDJ's + DJM af te halen voor 1550 euro + HP (HDJ 1000) 1650 in Arnhem (vaste prijs)
HDJ 1000 gekocht in April zelden gebruikt. Gebruik liever In Ears.
Alleen reageren indien men interesse heeft !! Heb je geen interesse maar wel op of aanmerkingen doe dit dan via PM !!
What do you think about [TK] Pioneer Set CDJ400 & DJM400 & HDJ1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heeft de HP enige gebruikers sporen?
En 125?Iets aan de hogen kant?
Ik geef je 100,-
Oeps Edit;
Las over de aankoop datum hee"n:P
125, E ik denk erover na!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 01-12-2009 @ 22:14:58 (82%)
Set heb ik nog in de aanbieding. Wordt niet verkocht omdat er geld nood is , maar omdat hij te weinig gebruikt wordt. Dit wat zonde is. Af te halen voor 1500 euro vast prijs, anders vind hij wel een plekje in de?opslag
Mag een slotje op. HDJ1000 staat in een apart topic te koop
http://EOSfotografie.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community