[P] Sebasz - La Guitarra (short ver.)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 01-12-2009 15:34
Produced by
Sebasz

Production Name
La Guitarra (short ver.)

Check it out

Weet niet precies in wat voor soort genre ik het moet plaatsen, ik vond het wel leuk klinken.
Tips & comments aub!

What do you think about [P] Sebasz - La Guitarra (short ver.) ??

Vote :   

main    posted on 01-12-2009 15:41
vind m wel geinig LOL
Sebasz    posted on 02-12-2009 09:29
thnx Happy, laughing
Stagiar    posted on 02-12-2009 11:24
Ik vindt het een beetje een opstapeling van geluidjes die niet echt met elkaar overeenkomen, mis een beetje een thema zeg maar.
Stefjuuh    posted on 02-12-2009 13:10
Je kan zeker wat met het gitaarloopje, maar op deze manier is het niet helemaal een geheel. Inderdaad, zoals stagiar zegt een opstapeling..
VinceCortez    posted on 08-12-2009 12:14
Hey sebasz ! Die gitaar klinkt wel master maar ik zou niet te lang doorbreien op die gitaar . . . .
Dan word het te eentonig en te simpel namelijk.
Laat bij t 2e couplet de gitaar weg , maak een opbouw en ga daar door met een supersaw i.s.m een bassline (of zo iets dergelijks , is maar een voorbeeld !) , iets wat er lekker inklapt.

Maar goed bezig vriend !

We spreken een keer af maat , om samen een track in elkaar te frutselen Happy, laughing , aangezien jij ook vol inspiratie zit en ik ook komt er volgens mij best een lekkere track uitrollen !

Mail me nog ff je tel nr dan bel ik je ff op. Cool
User edit by VinceCortez on 08-12-2009 @ 12:16:34 (6%)
francklin    posted on 08-02-2010 03:08
hey,deze moet je egt afmaken,? goede female vocaal erbij doen,misschien hiatt erbij en je hebt 1 leuk lounge nummer en opsturen naar dj jean slam-fm,is egt iets voor hem dan.
ik vind dat je hier iets hebt,simpel maar wel apart en klinkt? al lekker.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

79 Users online: 8 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 19.626
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.199.495