Omdat ik op DJR niks ervan kon vinden en ik dacht dat er toch wel een paar DJ's op DJR in aanraking of het hebben gehad of nog steeds hebben denk ik ik begin een Mexicaanse Griep Topic.
Er is ook 1 DJ die hier op in speelt qua nummers. Ik noem een: Mexican Fever en Latin Injection van DJ Silence. Maar misschien weten jullie ook nummers die hierop inspelen in ieder geval al weet je iets! post het hier!
Voorderest hoop ik dat jullie de tips hebben voor de mensen die op DJR zitten en natuurlijk beterschap en dergelijke kunnen geven!
Voor iedereen die het heeft, veel beterschap! Me zus heeft het namelijk ook gehad en die zag er niet uit toen.
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
What do you think about Mexicaanse Griep ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
een vrouwelijke hardcore dj :d Faithless - God is a DJ P!nk - God is a DJ Rotterdam Terror Corps - God is a Gabber Groove Coverage - God is a girl => conclusie: God is a female hardcore DJ :d
This is an old Topic
No new postings for 5.747 days. Post CommentThat would be 191.6 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.