Poster: Tomazos
tja wat zal ik zegge..
in de zomer voordat die hele hype er was.. zat ik in spanje waar het 'vandaan' kwam..
ben tijdens t draaie flauw gevalle.. me handen waren blauw.. had long ontsteking, me ogen waren paars/rood en HEEL erg branden.. in de discotheek was het 35 graden en ik had t koud met kippevel op me armen..
had constant spierpijn in me rug.. als ik in bed lag kon ik niet kiezen hoe k fijn kon slapen want dit ging niet..
elke nacht nachtmerries.. maar 1 cm kunnen ademen met je borst en Schreeuwend van de pijn wakker worden, en de hele dag moe en nergens zin in! de ene moment voeld ik me goed en dacht ik dat ik beter was, en uurtje later wou ik dat ik dood was,
ben toen door doktoren opgenomen in het ziekenhuis, ze hebben daar bloed afgenomen en een check list gemaakt, is toen naar NL gegaan, en een dag later werd ik van me bed in me appartement getrokken.. kleren en dekens mee, en toen een week in het ziekenhuis gelegen..
dus..
k heb ook een hekel aan mensen die zegge van: k heb mexicaanse griep.. die beetje hoeste maar verder wel funktioneren!!
1 positief iets.. ik ben wel gestopt met roken omdat ik bijna 7 weken heel beroerd was, en constant de pijn had die hierboven staat.. ik ben gestopt met roken omdat ik door de long onsteking niet Kon roken
Poster: tek-zotic
een gezonde persoon met een volledig goed functionerend immuunsysteem is na 3 dagen verlost van de mexicaanse griep.
Poster: lek3ct
WAAROM MOET JE DJR HIERMEE BESPAMMEN??!! Dat er topics zijn die niks met dj te maken hebben
-> OK, maar dit gaat er toch over!
Mexicaanse griep stelt niks voor voor de normale gezonde mens als ik en jij. Heeft alleen betrekking voor het gevoelige deel van de bevolking! (=zwangere vrouwen, baby, boma's en bompa's,...)
Dit is mijn mening. Go ahead, en bekritiseer mij maar... Daarvoor dienen fora's!
een gezonde persoon met een volledig goed functionerend immuunsysteem is na 3 dagen verlost van de mexicaanse griep.
@snaad post 2 dit is een nieuwe variant waar ons immuunsysteem nog nooit mee te maken heeft gehad, het is een gemuteerde vorm, die vroeger al wel eens een paar keer voor kwam ( spaanse griep, russische griep, aziatische griep, hong kong griep ). De mutatie gebeurd bij 2 eiwitten van het griepvirus, probleem nu is dat dit op een drastische mutatie gaat ( een shift ) en niet een kleine mutatie ( drift ).
@ snaad post 1 met je miljoenen vaccins verkopen: deze griep kon op geen slechter moment uitbreken voor de farmaceutische industrie: zaten in vakantie periode => minder personeel aanwezig + het maken van het vaccin moest gebeuren op veel kortere tijd dan normaal: normaal duurt een degelijk griepvaccin maken ongeveer van februari tot september ( elk jaar tegen seizoensgriep ), nu is er een veel kortere testfase gebeurd: 4 dagen in plaats van 6 tot 12 weken.
@ iedereen die speculeerd over de herkomst van het virus: geloof internet niet:
er zijn talloze SPECULATIES
- onstnapt uit een laboratorium
-Biologisch wapen
-virus is uitgerust met nanotechnologie ( big brother )
je kan het zo gek niet bedenken,
en ik weet denk ik wel waar ik over spreek
en ik weet denk ik wel waar ik over spreek
Poster: niiicola
Prachtige zin
Ik weet ook niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is maar gewoon een griep als altijd (miss. iets erger). Maar doordat er Mexicaanse voor wordt gezet is iedereen in paniek lijkt het wel...
Poster: T_G
Luister daarom gooi ik het ook in de? Chat Talk en daarbij je hoeft eer niet op te reageren, er staan toch ook andere dingen op die niks met DJen te maken hebben.
Als je niks zinnigers heb te melden zeg dan niks
Poster: Snaad
Mag ik vragen hoe jij dat weet dan?
mocht je willen!,
als dat zo was was er niet zo'n ophef over, een verkoudheid duurd nog langer,
van Dat het begon, totdat ik weer normaal kon functioneren.. duurde zo'n 6 tot 7 weken,
ik had er dermate last van dat ik me baas vroeg of ik 2 dagen later naar nederland kon omdat ik me TE beroerd voelde om in spanje te blijven
ik kan dit gesprek in ??n link eindigen:?http://forum.fok.nl/forum/171?
ahja, dus jij maakt deze topic aan omdat jij een duidelijke link zie tussen Mexicaanse griep en DJ-ing??
En dit vind jij zinnig?!?
we kunnen hier een eindeloze discussie beginnen als je me niet wil geloven, toch is het zo
Lijkt me kloten als je de bob ben
Poster: ccc
Trein eehh.
Maar de MAYA's hebben het voorspeld, de wereld gaat eraan.
Ja, in dit geval vind ik je niet echt respectvol tegen mensen die de ziekte hebben gehad of wat san ook en je moet beter kijken naar wat ik zeg.. het staat in Chat Talk, hier kan dus alles besproken worden. Betekend niet dat je het per direct hoeft af te kraken.
Nogmaals als je hier bezwaar tegen heb dan zeg je dat maar tegen ??n van de moderaters/admins niet tegen mij beginnen als ik gewoon een forum begin wat te maken heeft met misschien wel een hype of wat dan ook maar toch blijft het niet leuk al heb je dit.
Goddamned doe normaal
Dit staat er by the way aangegeven al ga je naar het forum:
Chat Talk
For your daily chat talk for plus members
en daarbij heeft photoshoppen en logo iets met DJing te maken, heeft gamen iets met DJing te maken (ja DJ Hero. Wat nep is), heeft Cameraman iets gezocht met DJing kortom denk volgende keer iets beter na.
Neem een cursus: Hoe kijk ik het DJR Forum door, dan pas mag je oordelen hierover.
ik geloof dat ik nu de reden wel duidelijk heb gemaakt
p.s. sorry voor de dubbel post
ach,
ik heb het gevoelt, zowel persoonlijk als financieel,
ik had gewilt dat hij maar 3 dagen duurde, dan had ik niet terug gehoeven naar nederland, en daar lekker me seizoen af kunnen maken, en daarna in NL weer lekker verder draaien.. ipv paar weekenden thuis.. maargoed
die k*t griep heeft me echt veel geld gekost (was wel verzekerd voor buitelandse doktor enzo), maar moest alles eerst zelf betalen, en kreeg daarna een gedeelte terug..
was toen ook nog geen anti griep middel voor (kreeg het voordat het echt bekend was in NL), moest gewoon Natuurlijk uitzieken door veel slapen en goed eten