Heeft er iemand in de buurt almere werk voo rmij zouden jullie dan aub contact met me op willen nemen?
Ik wil iets met licht en geluid doen, ik kan echt niets vinden. Ik werk al in een discotheekje in almere maar dat is 1x per maand en aangezien de pioneer spulletjes vrij prijzig zijn zoek ik dus een baantje.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zullen we nog proberen iets serieus te vinden voor Mifex ?
ontopic: als je iets wilt zoeken wat met jouw hobby te maken heeft zul je denk ik toch wat bedrijven in je omgeving moeten aanschrijven of er ergens nog een stek voor je is.
De harde waarheid is dat het meeste van dit werkt in kleine bedrijfjes zit, vaak zijn de werknemers daar zelfs de oprichters, zoals drive-in shows, verhuurbedrijven, cafés, jongerencentrum en de discotheek. Maar je weet het niet...
Televersum hebben we, leuke dj shop waar alles 50% duurder is:P. Ruad Hifi, niet bijzonder.
Tsjah gewoon slappe boel almere!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.139 days. Post CommentThat would be 238 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...