In de 8.2 zitten minder kwaliteit faders dan in de nieuwe apollo, de 7.3, 7.4, xtc, xtcII en Vibe. En je moest eens weten hoe ik met mijn faders om ga, maar niets aan de handjes

. Heb die mixer toch al gauw twee jaar staan, staat elke dag de hele dag aan, m'n computer hangt er ook aan nl. Kan zeggen wat je wil, maar een setje Alps faders uit een Vibe, maar vb ook de Denon X1700 maken gehakt van habbie wabbie faders uit Pioneer mixers. Of het kapot gaat, vast wel ooit. Al doet mijn Dateq uit 1972 het ook nog perfect en die is dagelijks gebruikt bij een regionale omroep tot ie in mijn collectie kwam?

.
Als je er wat reviews op na slaat die wat dieper ingaan op het innerlijk van de mixer zul je ook veel tegenkomen dat de faderkwaliteit van een 800 diep treurig is voor een mixer is die klasse

. Ik meen dat het ook in de review op About DJ staat, toch wel een algemeen serieus genomen reviewer

.?
@Rix:
Als ik voorzichtig wil doen met een mixer zou ik het ook wel af kunnen met een mixer van middelmatige kwaliteit. Als je iets duurs koopt wil je toch dat het ook wat beter tegen een stootje kan

. Ik heb hier ook eens een Stanton rm3s mixer gehad. Dat is niet de meest gierige kwaliteit, maar ook niet bepaald de beste, en alle 3 de faders en de crossfader heb ik binnen 3 maanden helemaal naar de kloten geholpen

.?