Na enige tijd op het forum rond te hebben gekeken besloot ik mijn eigen maar voor te stellen. Ik heb deze week dj gear besteld en hoop ze volgende week te ontvangen.?Een dj naam heb ik nog niet aangezien de nick (Gtox) hier al bezet was.
Verder heb ik door vragen te stellen en rond te kijken een hoop te leren. Ik hoop net als bijna ieder ander hier uit te groeien tot een van de beste dj's van NL en wellicht verder.
De beginnersgear die ik besteld heb:
- 2 x Reloop DJ set RMP-2 Black table top CD speler - Behringer VMX 100 DJ mixer - Koolsound Pearl 6 actieve monitorspeakers (set) - JB Systems HP 2000 pro hoofdtelefoon Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Gr,
Upcoming DJ.
What do you think about Introducing ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Thnx, aan de mixer heb ik inderdaad niet echt veel tijd besteed bij het uizoeken. Deze zal ook het eerst worden vervangen als ik de basis onder de knie heb.
No new postings for 5.777 days. Post CommentThat would be 192.6 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.