Beste DJR-Members, De laatste 2 weken heb ik me geamuseert met het maken van een Pioneer Pro Dj plaatje. De eerste week heb ik proberen een zo goed mogelijk 2D resultaat te verkrijgen in Inventor. Nadat de tekening een goed uitzicht had, ben ik het programma gaan schrijven en vervolgens de machine insturen. Ergens in de komende week ga ik het logo ook in plexiglas frezen. Mochten er mensen zijn die graag zo'n plaatje willen bemachtigen (kan ook met andere logo's) kunnen mij via privebericht/reply in dit topic iets laten weten. Ben benieuwd naar jullie mening:
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ziet er mooi uit, als je de letters helemaal had uitgefreesd, en er plexiglas met led achter had gezet, was het helemaal mooi! Laat Lead het niet zien copyright anyone?
Bij het volgende ontwerp, komt er beneden een balkje van 40 mm breed en +- 30 mm hoog, waar het plexiglazen plaatje mooi instaat, en waar er langs beneden (over de hele lengte) een led-buisje loopt.
@Estacy: Dan zal ik het moeten verkopen aan Lead
@Fantasy: Heb ik met opzet niet gedaan, vind het zo leuker :P
User edit by Lomme_ on 27-11-2009 @ 18:46:55 (25%)
Poster: tairip Ik vind hem, net zoals gezegd op about DJ te ruig en niet mooi. Als je hem met een fijnere vrees doet wil ik hem wel.
Dat is (helaas) niet mogelijk. Als er grotere oppervlakken moeten gefreesd worden (zoals in de 'D' en de 'J'. Een grotere frees gebruiken is niet mogelijk. Maar, ik kan je wel zeggen als je met je vinger over een van de letters wrijft, je totaal geen lijntje of oneffenheid gaat voelen.
User edit by Lomme_ on 29-11-2009 @ 10:35:13 (13%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.