De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

main    posted on 28-11-2009 19:23
@daniel:

vet! tja ik volg t niet echt, over 2maandjes 17 en ik vind normaal uitgaan toch leuker.
-FLoriZ-    posted on 28-11-2009 19:40
Poster: DjVictorF
Vanavond naar een AB Hockey feest! Was helemaal uitverkocht en zag vandaag al een stuk of 15 dozen flugel binnenkomen! Dus dat word feest:D
  Toevallig in Leusden? :')
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
polly    posted on 28-11-2009 19:46
Poster: Tomazos

hou me al jaren bezig met t hardstyle (vind het gewoon heerlijk),
maar draai het niet veelHappy, laughing,

zolang hardstyle niet uitgemolken word door bijvoorbeeld een chuckie.. gaat het goed,
hoef geen 14/15 jarige breezer meisjes te hebben op een hardstyle feest alleen omdat t 'cool' is..

dus hoop aan 1 kant wel dat tmf het beperkt op tv,

hier had ik even niet aan gedacht.
wat dat betreft heb je wel gelijk.
Prozei    posted on 28-11-2009 20:15

zolang hardstyle niet uitgemolken word door bijvoorbeeld een chuckie.. gaat het goed,
hoef geen 14/15 jarige breezer meisjes te hebben op een hardstyle feest alleen omdat t 'cool' is..

denk dat dit allemaal wel mee valt.
en trent producers krijgen een lastige klus met hardstyle.

het niveau van hardstyle producties ligt aardig hoog in nederland.
dus ik zie niet zo snel een house producer richting de hardstyle gaan.

chuckie heeft trouwens al een paar hardstyle producties gemaakt ism. andere producers

danielvds    posted on 28-11-2009 20:21
Poster: main
@daniel:

vet! tja ik volg t niet echt, over 2maandjes 17 en ik vind normaal uitgaan toch leuker.

Normaal uitgaan vind ik ook leuker hoor! Maar een goed hockeyfeestje op z'n tijd is toch wel erg gezellig heheCool
Visionair Records | Daniel Danté
MaximDJ    posted on 29-11-2009 00:22
Watching the TMF Clubcam Winking my eye
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ashley    posted on 29-11-2009 03:04
@ Tomazos ik wil best een xtje met jou mee naar de zenith! Cool

zo.. net ff uit geweest was het niet van plan aangezien ik gister pas half 5 op bed lag en de hele dag vandaag vanaf 9 uur weer op stap was
maar aangezien iedereen ging was het wel verleidelijk
was fucking gezellig dus blij dat ik ben gegaan, dan maar broken down morgen...

haha slaaplekkah!
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 29-11-2009 @ 03:09:35 (100%)
Bootstrap    posted on 29-11-2009 04:20
Zo net terug van een gaaf minimal/techno feest in club Poema in Utrecht Happy, laughing Was erg gaaf, ook veel mooie dames aanwezig Cool Net nog lekker een broodje kebap op, nu lekker pitten. Slaap lekker DJR!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 29-11-2009 04:45
ff over huis komen om nog wat op te frissen, heb net gedraaid tot 3u30 en terug giggen om 06u00 tot einde (zal weer zoiets van een 09;00 u zijn denk ik.
Tja, dat heb je als je in een land zonder sluitingsuur woont?Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 29-11-2009 05:35

had een half jaar geleden met illusion een gesprek hier over?

toen zei ik dat binnen een jaar hardstyle op tmf te zien zou zijn.

Als of Chuckie tegenwoordig een Br3eZaH Dj is. En hij melkt al helemaal niks meer uit!
Moet je zijn twitter voor de grap eens volgen, die man reist de hele wereld over, maakt muziek in New York voor P Diddy en heeft tegenwoordig zijn eigen sound.

Nummer 73 in de DjMag, samen met FLG en LBL de enige Nederlandse House Dj's in de lijst. Dan ben je voor mij geen breezer dj, maar een echte pro!?

Dus Hardstyle maken gaat hij echt niet doen!
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 29-11-2009 @ 05:36:33 (8%)
RiX    posted on 29-11-2009 11:21
Gister lekker gedraaid in ons jongerencaf?. Was tamelijk rustig, dus ik ook af en toe potje poolen Winking my eye
Hoogtepunt: de sollicitante jongerenwerkster verwelkomen met Kim Wild - If I can't have you (I don't want nobody baby) ghehe... vonden ze leuk!
main    posted on 29-11-2009 11:24
Poster: RiX
Gister lekker gedraaid in ons jongerencaf?. Was tamelijk rustig, dus ik ook af en toe potje poolen Winking my eye
Hoogtepunt: de sollicitante jongerenwerkster verwelkomen met Kim Wild - If I can't have you (I don't want nobody baby) ghehe... vonden ze leuk!

haha goed bezig! h? ook een zeistenaar zie ik! waar en welk jongeren caf? precies? gister was trouwens echt een bagger avond qua uitgaan, klote regen..
DjVictorF    posted on 29-11-2009 11:27
ik woon in zeist, welk ab is zometeen? s'weide?

Nope, AB feest in SoestWinking my eye
Was wel volle bak zeg! Na 2 uur waren er 15 dozen met flugel doorheen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 29-11-2009 11:28
achja, fl?gel is gewoon te lekker.
ze zouden eigenlijk gewoon flessen moeten verkopen met dat spul, verdienen ze superveel!
tom-j    posted on 29-11-2009 11:33
er bestaan volgens mij wel grote flugel flessen van 0,5 liter ofzo. moet je maar eens kijken bij een slijterij.
Saskia    posted on 29-11-2009 11:36
ze zouden eigenlijk gewoon flessen moeten verkopen met dat spul, verdienen ze superveel!

ze verdienen nu juist superveel omdat ze voor de inhoud van 1 grote fles heel veel kleine flesjes krijgen verkocht Winking my eye
RiX    posted on 29-11-2009 11:37

haha goed bezig! h? ook een zeistenaar zie ik! waar en welk jongeren caf? precies? gister was trouwens echt een bagger avond qua uitgaan, klote regen..

Ja klopt jongerencaf? de Eastcoast in Zeist.... maar door de regen waren er ook barweinig luitjes. Was wel gezellig, dat wel.
Bawb    posted on 29-11-2009 12:05
ouw, zondagmorgen.
Roov    posted on 29-11-2009 13:04
Poster: Bawb
ouw, zondagmorgen.

Tsja... Ben ook echt zo? brak Happy, laughing
Gerhard    posted on 29-11-2009 14:56

Probeer maar eens een hele fles in een kaar achter over te halen dan is niet zo lekker meer en veelst te zoet.
DJADMIN    posted on 29-11-2009 14:59
Gisteren op de tienerdisco gedraaid...haha wat een feest !

Het was helemaal niet vol...en zeker op het laast, er waren nog maar 40 mensen in de zaal, waar er normaal 500 inpassen, en ze stonden allemaal om mijn booth heen te dansen !

Wat een feest, wat een feest, zelden mensen ZO los zien gaan (zonder alcohol!!)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Mixt-Ape    posted on 29-11-2009 15:01
Poster: DJADMIN
?(zonder alcohol!!)

Say what?
JollyJunkie    posted on 29-11-2009 15:04

Het was helemaal niet vol...en zeker op het laast, er waren nog maar 40 mensen in de zaal, waar er normaal 500 inpassen, en ze stonden allemaal om mijn booth heen te dansen !

Respect!
Winston    posted on 29-11-2009 15:28
Poster: Leo981
Het maakt niet echt veel uit hoe zuurstof in water zit gemengd he, voor of iets ontbind in de ruimte:P , miss zou de kou als er WEl zuurstof was in de ruimte ook een indernis vormen, maar zonder zuurstof gaat er weinig gebbeuren denk ik zo.

Nou herinner me een oude bondfilm. Zette 007 een vent in een vacuum tank en de man ontplofte door de druk van gassen in zijn lichaam t.o.v. luchtdruk nul in vacuum. Ik had een documentaire of zo gezien, dat dit niet helemaal klopte.

Ontbinding bestaat uit twee delen, gewoon door bacterieen en door eigen chemische processen van enzymen van het lichaam. De bacterieen hebben zuurstof nodig. Stel dat een astronaut in pak dood gaat en koude geen rol speelt, zal hij rotten tot alle zuurstof is gebruikt. Als er voldoende zuurstof is zal het ontbinden tot alleen maar een skelet overblijft. Als er onvoldoende is wat zeer waarschijnlijk is, hou je een mummie over.

Als je een lijk de ruimte in stuurt zonder pak, zal het eerst zwellen tot alle gassen uit het lijk zijn gegaan. Dan krijg je nog de interne chemische ontbinding. Als dat ophoudt hou je een mummie over.
Tic Toc
Adrien1989    posted on 29-11-2009 15:44

Moet je nagaan wat er gebeurt met alcohol Tongue

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

189 Users online: 11 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 49.307
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.527.308

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use