Poster: DjVictorFToevallig in Leusden? :')
Vanavond naar een AB Hockey feest! Was helemaal uitverkocht en zag vandaag al een stuk of 15 dozen flugel binnenkomen! Dus dat word feest:D
Poster: Tomazos
hou me al jaren bezig met t hardstyle (vind het gewoon heerlijk),
maar draai het niet veel,
zolang hardstyle niet uitgemolken word door bijvoorbeeld een chuckie.. gaat het goed,
hoef geen 14/15 jarige breezer meisjes te hebben op een hardstyle feest alleen omdat t 'cool' is..
dus hoop aan 1 kant wel dat tmf het beperkt op tv,
hier had ik even niet aan gedacht.
wat dat betreft heb je wel gelijk.
zolang hardstyle niet uitgemolken word door bijvoorbeeld een chuckie.. gaat het goed,
hoef geen 14/15 jarige breezer meisjes te hebben op een hardstyle feest alleen omdat t 'cool' is..
Poster: main
@daniel:
vet! tja ik volg t niet echt, over 2maandjes 17 en ik vind normaal uitgaan toch leuker.
had een half jaar geleden met illusion een gesprek hier over?
toen zei ik dat binnen een jaar hardstyle op tmf te zien zou zijn.
Poster: RiX
Gister lekker gedraaid in ons jongerencaf?. Was tamelijk rustig, dus ik ook af en toe potje poolen![]()
Hoogtepunt: de sollicitante jongerenwerkster verwelkomen met Kim Wild - If I can't have you (I don't want nobody baby) ghehe... vonden ze leuk!
ik woon in zeist, welk ab is zometeen? s'weide?
achja, fl?gel is gewoon te lekker.
ze zouden eigenlijk gewoon flessen moeten verkopen met dat spul, verdienen ze superveel!
haha goed bezig! h? ook een zeistenaar zie ik! waar en welk jongeren caf? precies? gister was trouwens echt een bagger avond qua uitgaan, klote regen..
Poster: Bawb
ouw, zondagmorgen.
achja, fl?gel is gewoon te lekker.
ze zouden eigenlijk gewoon flessen moeten verkopen met dat spul, verdienen ze superveel!
Poster: DJADMIN
?(zonder alcohol!!)
Gisteren op de tienerdisco gedraaid...haha wat een feest !
Het was helemaal niet vol...en zeker op het laast, er waren nog maar 40 mensen in de zaal, waar er normaal 500 inpassen, en ze stonden allemaal om mijn booth heen te dansen !
Wat een feest, wat een feest, zelden mensen ZO los zien gaan (zonder alcohol!!)
Poster: Leo981
Het maakt niet echt veel uit hoe zuurstof in water zit gemengd he, voor of iets ontbind in de ruimte:P , miss zou de kou als er WEl zuurstof was in de ruimte ook een indernis vormen, maar zonder zuurstof gaat er weinig gebbeuren denk ik zo.
Gisteren op de tienerdisco gedraaid...haha wat een feest !
Het was helemaal niet vol...en zeker op het laast, er waren nog maar 40 mensen in de zaal, waar er normaal 500 inpassen, en ze stonden allemaal om mijn booth heen te dansen !
Wat een feest, wat een feest, zelden mensen ZO los zien gaan (zonder alcohol!!)