Poster: polly
what the fuck zag ik laatst op tmf.
hardstyle op tmf fucking vet
Poster: TimmyV
Inderdaad..maar geef hier ook maar eens antwoord op.
Waarom zou een lichaam in de ruimte zonder zuurstof niet kunnen ontbinden en kan een lichaam wel ontbinden onder water?? Vragen, vragen.
Het heeft te maken met zuurstof. Is het dan zo dat water is voorzien van zuurstof? Ik weet dat vissen ademen door hun kieuwen, maar dat is niet dezelfde soort zuurstof die wij gebruiken.
edit: soorten zuurstof?? Bestaat dat?Poster: Bootstrap
Water is H2O, twee delen waterstof, een deel zuurstofVissen filteren dus de zuurstof uit het water.
Hahaha, dat klopt niet. Er is gewoon 1 zuurstof en dat is vermengd met water in het water. In bv. aquariums zetten ze zo een bubbeltjes blazer om het zuurstof te verversen.
Ik denk dat ontbinden in de ruimte minder goed mogelijk is vanwege de extreme koude.
Poster: Saskia
euw zeuw
ik ga pepernoten bakken!
later.
Poster: WinstonPoster: TimmyVHet maakt niet echt veel uit hoe zuurstof in water zit gemengd he, voor of iets ontbind in de ruimte:P , miss zou de kou als er WEl zuurstof was in de ruimte ook een indernis vormen, maar zonder zuurstof gaat er weinig gebbeuren denk ik zo.
Waarom zou een lichaam in de ruimte zonder zuurstof niet kunnen ontbinden en kan een lichaam wel ontbinden onder water?? Vragen, vragen.
Het heeft te maken met zuurstof. Is het dan zo dat water is voorzien van zuurstof? Ik weet dat vissen ademen door hun kieuwen, maar dat is niet dezelfde soort zuurstof die wij gebruiken.
Hahaha, dat klopt niet. Er is gewoon 1 zuurstof en dat is vermengd met water in het water. In bv. aquariums zetten ze zo een bubbeltjes blazer om het zuurstof te verversen.
Ik denk dat ontbinden in de ruimte minder goed mogelijk is vanwege de extreme koude.
Poster: WinstonPoster: TimmyV
Haha nee je hebt gelijkZou ook wel een beetje raar zijn als je de watermoleculen uit elkaar zouden halen om te ademen, op zich niet een hele gekke gedachte
Poster: TimmyV
edit: soorten zuurstof?? Bestaat dat?
Poster: Tomazos
zag ik laatst ook, een track van Showtek..
werd alleen op de helft door geskipt naar volgende nummer
Poster: Winston
Stuur je een paar mij richting op alsjeblieft
Poster: Prozei
had een half jaar geleden met illusion een gesprek hier over?
toen zei ik dat binnen een jaar hardstyle op tmf te zien zou zijn.
Poster: Dyno
Vandaag 24u SpongeBob !!!!
Poster: Dyno
Vandaag 24u SpongeBob !!!!
Poster: OneSixty
Eindelijk mijn setje cdj400's gaan halen :D
FEEESSSSJEEEUUH !
Poster: main
BITCH, die wil ik ook =p
Poster: Saskia
Ik vind die stem in het amerikaans/engels juist veel irritanter haha