Poster: TimmyV
Zojuist een mail gehad van ToneC.... dat hun de cdj-2000 op voorraad hebben.
In de mail staat ook dat pioneer heeft aangekondigd dat de productie van de cdj-1000 mk3 wordt gestopt.
Ook zijn er geruchten dat de productie van de cdj-400 wordt gestopt.
Zolang is de 400 er nog niet en die word dus sowieso denk ik nog niet stop gezet. De 1000 zou wel kunnen aangezien de meeste mensen toch voor de 2000 of de 900 gaan.
edit:
Ik heb een 'probleem'. Ik heb laatst een een subwoofer besteld (ik had er al eentje) maar deze is pas weer leverbaar in de 3e week van Januari. Ik zou dus kunnen overstappen naar de 18" versie en dat ik er daar dus meteen 2 van koop. Dan verkoop ik mijn huidige sub. Alleen vraag ik mij af of mijn versterker het aan kan.
-Versterker heeft 2 x 500 watt rms @ 4 Ohm
-huidige subwoofer 400 watt rms (15" subwoofer) (van deze had ik er dus nog eentje besteld)
Ik zou dus 2 x de 18" subwoofer kunnen kopen (600 watt rms) en dat ik dan mijn huidige subwoofertje verkoop. Alleen de vraag of dit een goede combi is met de versterker, dat ik niet iets op blaas.
Is trouwens allemaal heel goedkoop spul..
Versterker is een Skytec PRO 1000
Huidige subwoofer is een Omnitronic BX1550 (kost maar 65 euro per stuk)
Subwoofers die ik eventueel kan aanschaffen de omnitronic BX1850 (99 euro per stuk)
Kost echt niks maar werkt prima! Het is
niet de bedoeling om er hele grote feesten mee te gaan draaien ofzo.
Bij voorbaat liever niet beginnen over dat ik beter subwoofers van 600 euro per stuk moet aanschaffen, want dat geld heb ik niet en ik ga er ook niet voor sparen

.
?