De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

dp_    posted on 06-12-2009 13:21
@ccc

Sidney Samson - Ring the alarm toevallig?
DjVictorF    posted on 06-12-2009 13:21
Poster: ccc
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer ook alweer heet?

Ring the alarm - Sidney Samson & Ilker Akay

edit: kak dp_ was me voor.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 06-12-2009 @ 13:22:46 (20%)
Bootstrap    posted on 06-12-2009 13:26
Poster: ccc
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer ook alweer heet?

Kaka te langzaam Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DjVictorF    posted on 06-12-2009 13:34
Gelukkig heb ik iets gekregen waar ik altijd al van heb gedroomt!

een mooie tomado (mini) oven waar? je net 2 picolinies in kan doen..
(Met dank aan mijn broertje die het aan mij heeft gegeven als sinterklaas cadeau.)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ccc    posted on 06-12-2009 14:03
Ja hehe eindelijk dat is em ja. Dankje. LOL
niiicola    posted on 06-12-2009 14:03
Ziek chill, we hadden thuis nog een kamer waar we niks mee deden, nu heb ik dat als "studio" gekregen Happy, laughing
Ik post later op de middag wel wat foto's Tongue
Gewoon.
JollyJunkie    posted on 06-12-2009 14:07
Poster: niiicola
Ziek chill, we hadden thuis nog een kamer waar we niks mee deden, nu heb ik dat als "studio" gekregen Happy, laughing

Vet!
Ik heb een chcolade letter en een shirt gekregen, mijn ouders houden niet zo van sinterklaas...Cool
Ik word toch wel een beetje jaloers als ik heir iemand zie die een koptelefoon van over de 100 heeft gekregen Cool
niiicola    posted on 06-12-2009 15:55
Ik heb dus een DFX-69 en een paar plugjes gekregen, maar ik moest wel veel meebetalen Tongue
M'n ouders betaalden 50 euro...
Gewoon.
OneSixty    posted on 06-12-2009 16:15
Gelukzakken, ik kreeg een chocolade letter en thats it :p
niiicola    posted on 06-12-2009 16:25
Niet lief genoeg geweest Tongue
Gewoon.
Winston    posted on 06-12-2009 16:34
Poster: Esmee
nou geen idee... maar pepernoten.. zijn gewoon niet zo mijn ding, doe mij maar cholade letters Happy, laughing

Ja slimmerd, de E is een flinke letter, gelukkig de W ook. Moet er niet aan denken dat mijn naam met een I begint.Cool

Maar nu weet ik dat als je pepernoten hebt, je ze wel allemaal naar mij zal sturen. Dus hoef ik Saskia niks meer te vragen.Cool

jaa 2 decemberkaldenders + een biosscoop bon

Wat is een december kalender? Een kalender voor alleen de maand december? Dus nog maar 24 dagen te gebruiken Cool

Gisteravond heb ik gekeken naar 2012. Maar voorlopig zal ik vooral kerstfilmpjes kijken om in de helemaal in de kerstsfeer te komen. Ik ben benieuwd of hollywood dit jaar weer een paar goede nieuwe kerstfilms zal hebben uitgebracht.

Hoe kan de sint nou zo'n aardige man vergetenCoolCool

Dat hij mij vergeet is niet zo erg. Maar dat ik nog steeds geen pepernoten heb gegeten dat is pas erg.
Tic Toc
Bootstrap    posted on 06-12-2009 16:37
Poster: Winston

Ja slimmerd, de E is een flinke letter, gelukkig de W ook. Moet er niet aan denken dat mijn naam met een I begint.Cool

Maar nu weet ik dat als je pepernoten hebt, je ze wel allemaal naar mij zal sturen. Dus hoef ik Saskia niks meer te vragen.Cool

Wat is een december kalender? Een kalender voor alleen de maand december? Dus nog maar 24 dagen te gebruiken Cool

Gisteravond heb ik gekeken naar 2012. Maar voorlopig zal ik vooral kerstfilmpjes kijken om in de helemaal in de kerstsfeer te komen. Ik ben benieuwd of hollywood dit jaar weer een paar goede nieuwe kerstfilms zal hebben uitgebracht.

Dat hij mij vergeet is niet zo erg. Maar dat ik nog steeds geen pepernoten heb gegeten dat is pas erg.

Naar mijn weten wegen alle chocolade letters evenveel, dus maakt het niet uit welke letter je krijgt CoolZo'n december kalender is een kras ding met voor elke dag een vakje geloof ik. Kun je geld mee winnen Happy, laughing
Tomazos    posted on 06-12-2009 16:38
zijn jullie wel beetje lief geweest?

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Winston    posted on 06-12-2009 16:40
@Bootstrap: Haha, je hebt gelijk, maar toch zeker toen ik klein was, had ik het gevoel dat ik geen I of J moest, als toevallig letter W uitverkocht was.

@Tomazos: Toen ik klein was was ik bang voor de piet en sint. Over het algemeen was ik best een aardig jongetje, maar door het hele jaar had ik toch een behoorlijk aantal stoute dingen gedaan. Dus ik rekende nooit op kado's en snoep, maar meer op de zak.Cool Dus schuilen als ik maar ff merkte dat er een sint optocht aankwam. Cool Dit jaar heb ik toch oook wat stoute dingen gedaan. Geen wonder dat de sint nooit in mijn leven iets heeft gegeven. Maar ik kan wel goed overweg met de kerstman.
Tic Toc
User edit by Winston on 06-12-2009 @ 16:47:17 (100%)
Bootstrap    posted on 06-12-2009 16:42
Haha ik zocht het net even op en de 'M' is de meest verkochte letter. Iedereen denkt dus dat er meer chocolade in zit Cool Ook wel logisch.
Winston    posted on 06-12-2009 16:48
btw. de piet maakt het fy gebaar, dus geen pepernoten van hem Cool
Tic Toc
Tomazos    posted on 06-12-2009 17:00
Poster: Winston
@Tomazos: Toen ik klein was was ik bang voor de piet en sint. Over het algemeen was ik best een aardig jongetje, maar door het hele jaar had ik toch een behoorlijk aantal stoute dingen gedaan. Dus ik rekende nooit op kado's en snoep, maar meer op de zak.Cool Dus schuilen als ik maar ff merkte dat er een sint optocht aankwam. Cool Dit jaar heb ik toch oook wat stoute dingen gedaan. Geen wonder dat de sint nooit in mijn leven iets heeft gegeven. Maar ik kan wel goed overweg met de kerstman.

CoolCool,

haha, vorige week moest ik muziek opzetten op de zaterdag ochtend op een bedrijfsfeestje.. beetje kindertjes gek maken dat sinterklaas niet kwam enzo..

ik ben echt een klein kinder liefhebber,was ik eerst nooit.. todat ik een tijd terug vriendin kreeg die een kleintje had (is inmiddels over), en kon daar echt heel leuk mee overweg..

was een klein meisje op dat bedrijfsfeestje van nog geen 1 jaar denk ik.. die voor t eerst bij zwarte piet moest komen.. die ging te keeeer..

heel geschrokken kijken en krijzen zodra zwartepiet maar keek..

maja, er is nog nooit zoveel aan me kont gezeten door vrouwlijk schoon en aandacht aan me gegeven als gister.. dus was wel weer wat anders..
meiden met een zwartepieten fetishCool..

ik had ook verwacht dat mensen me muts af gingen pakken enzo.. dat was totaal niet het geval gister.. iedereen deed normaal en vond het leukHappy, laughing, de leeftijd lag ook van 18 jaar en hoger.. mischien hielp dat wel mee, en werd echt 100000x gevraagd of ik pepernoten had, maar die had ik niet..

ik had wel een zak vol met gratis nieuwe sneakerz cd's.. dat vonden ze wel leuk om te krijgen
User edit by Tomazos on 06-12-2009 @ 17:05:13 (29%)
Winston    posted on 06-12-2009 17:04
Een paar arbeiders van het bedrijf waar ik nu voor werk, moesten pieten spelen voor een ander bedrijf. En dus ook pepernootjes verdelen.

Komen ze vertellen dat de kindertjes ze bekogelen met de pepernootjes die ze net hebben uitgedeeld. Ook over een jongetje de nootjes pakt met zijn rechterhand. Deze dan achter zijn rug houdt en dan zijn linkerhand uitsteekt.
Tic Toc
niiicola    posted on 06-12-2009 17:07
Poster: niiicola

Zoals beloofd: ////www.djresource.eu/Djsets/display/9247/
Gewoon.
User edit by niiicola on 06-12-2009 @ 17:09:43 (3%)
Bootstrap    posted on 06-12-2009 17:11
Pff jeugd van tegenwoordig Cool Ik ben over het algemeen best braaf, maar niet altijd Cool
Winston    posted on 06-12-2009 17:12
Ik ben in elk geval nooit in Spanje geweest. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 06-12-2009 @ 17:13:13 (8%)
Tomazos    posted on 06-12-2009 17:13
kom er regelmatig.. maar geen sint of piet te bekennen daar,
Winston    posted on 06-12-2009 17:16
Ik vindt het wel zielig als kindjes beginnen te krijzen uit vrees voor piet en sint.

En kunnen we ons in 2010 allemaal zodanig misdragen dat we allemaal in de zak kunnen worden gestopt door zwarte pieten en door de sint gratis worden vervoerd naar Spanje. Cool Ik heb het over de groep die naar Ibiza wil, maar niet over voldoende geld beschikt.
Tic Toc
User edit by Winston on 06-12-2009 @ 17:16:57 (1%)
Tomazos    posted on 06-12-2009 17:17
of bedoel jij de mensen die graag al eens onder de broek hadden willen kijken van de vrouwlijke piete?:P
Winston    posted on 06-12-2009 17:19
Hummm, bestaan er dan vrouwelijke pieten?
Tic Toc

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 19.497
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.871