Poster: Winston
@Tomazos: Toen ik klein was was ik bang voor de piet en sint. Over het algemeen was ik best een aardig jongetje, maar door het hele jaar had ik toch een behoorlijk aantal stoute dingen gedaan. Dus ik rekende nooit op kado's en snoep, maar meer op de zak.
Dus schuilen als ik maar ff merkte dat er een sint optocht aankwam.
Dit jaar heb ik toch oook wat stoute dingen gedaan. Geen wonder dat de sint nooit in mijn leven iets heeft gegeven. Maar ik kan wel goed overweg met de kerstman.

,
haha, vorige week moest ik muziek opzetten op de zaterdag ochtend op een bedrijfsfeestje.. beetje kindertjes gek maken dat sinterklaas niet kwam enzo..
ik ben echt een klein kinder liefhebber,was ik eerst nooit.. todat ik een tijd terug vriendin kreeg die een kleintje had (is inmiddels over), en kon daar echt heel leuk mee overweg..
was een klein meisje op dat bedrijfsfeestje van nog geen 1 jaar denk ik.. die voor t eerst bij zwarte piet moest komen.. die ging te keeeer..
heel geschrokken kijken en krijzen zodra zwartepiet maar keek..
maja, er is nog nooit zoveel aan me kont gezeten door vrouwlijk schoon en aandacht aan me gegeven als gister.. dus was wel weer wat anders..
meiden met een zwartepieten fetish

..
ik had ook verwacht dat mensen me muts af gingen pakken enzo.. dat was totaal niet het geval gister.. iedereen deed normaal en vond het leuk

, de leeftijd lag ook van 18 jaar en hoger.. mischien hielp dat wel mee, en werd echt 100000x gevraagd of ik pepernoten had, maar die had ik niet..
ik had wel een zak vol met gratis nieuwe sneakerz cd's.. dat vonden ze wel leuk om te krijgen