Poster: Snoey
Ey wa, deze man weet niet wat pokoe is. Jullie tata's moeten echt beter die taal kennen swa. Wahe pokoe is een liedje brada.
Poster: djdolivieira
Nummers, ?liedjes, tracks ?, Brada. Dat betekent pokoe`s. En het is niet kansloos het komt namelijk uit het surinaams en wordt gebruikt als straattaal. Moet jij als 20 jarige weten of leef je onder steen.
Poster: Adrien1989
Voor de mensen die zin hebben beetje Minimal/Tech-House/Techno iets ofzo te luisteren:
Had een nieuwe release en ik dacht zitten wel droge tracks in, heb er een paar willekeurig uit gehaald en ff aan elkaar gebreid. Tracklist komt later wel ofzo, echt geeen idee wat ik precies gedraaid heb, ik hoor die tracks tijdens die mix voor de tweede keer nl.?
Poster: Roov
UDG CD Map, spindel lege CD's, diamandjes voor koptelefoon bedrukken, t-shirt, trainingsbroek, onderbroeken en nog wat spul gekregen van de Sint!
Poster: Winston
Ik hoor net een oude favoriete pokoe van me in een nieuw house jasje gestoken. Mary had a little boy van Snap. Lekker.
Poster: Winston
Weet ik jammer genoeg niet. Vond/vind je het ook een leuke pokoe?
Poster: Stefjuuh
Voila, ik vertrek zo richting amsterdam om een setje te giggen van 1,5 uur, lekkere funky groovy en hete house aan elkaar mixen..!
Poster: niiicola
Hmm, die DFX-69 is toch wel leuk
Poster: Dj_Fantasy
Als je je geld wilt weggooien wel ja...
Korg Kaoss Pad mini is veeeele beter!