Poster: niiicola
Yeah, gevonden
Poster: Dj_Fantasy
Daimn.. wat ik nou net lees..
Student scheurt met z'n vingers neusvleugels van djEen student diergeneeskunde uit het Franse Le Mans heeft gisteren in Luik een dj aangevallen. De politie heeft de herrieschopper opgepakt en het parket beval intussen zijn aanhouding.
?
Tijdens het bal speelde zich een incident af tussen de student, de 26-jarige Florent A., en de dj, een twintiger. Florent A. maakte zich al snel druk en begon de dj te slaan en te schoppen, tot die laatste tegen de grond ging.
?
De student stak vervolgens twee vingers in de neus van de dj en scheurde letterlijk diens neusvleugels. Het slachtoffer moest naar het ziekenhuis overgebracht worden. Heethoofd Florent A. was niet aan zijn proefstuk toe. Op 27 oktober bracht hij ook al eens een andere student slagen toe. (belga/svm)
05/12/09 17u00
Bron www.hln.be?
Poster: Adrien1989Ik luister 'm nu!
Voor de mensen die zin hebben beetje Minimal/Tech-House/Techno iets ofzo te luisteren:
Had een nieuwe release en ik dacht zitten wel droge tracks, heb er een paar willekeurig uit gehaald en ff aan elkaar gebreid. Tracklist komt later wel ofzo, echt geeen idee wat ik precies gedraaid heb, ik hoor die tracks tijden die mix voor de tweede keer nl.?
Poster: Esmee
jeej heb mn koptelefoon :D
ik hou van sinterklaas
Poster: TimmyV
Uhm wat zijn pokoe's als ik vragen mag? Weer een nieuw kansloos woordje dat gebruikt wordt?
Poster: Esmee
technics rp dh 1200 :D
Poster: djdolivieira
Nummers, ?liedjes, tracks ?, Brada. Dat betekent pokoe`s. En het is niet kansloos het komt namelijk uit het surinaams en wordt gebruikt als straattaal. Moet jij als 20 jarige weten of leef je onder steen.
Poster: main
ik heb geen idee wtf pokoe's zijn.