De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Leo981    posted on 25-11-2009 22:13
Poster: Convert

Hertog Jan is gewoon Episch lekker! Happy, laughing *omnomnom*! Happy, laughing
 ZOMGROFLOL
ccc    posted on 25-11-2009 22:14
edit: ging iets fout

Poster: Esmee

Cool
al vind ik dat misschien 1 drankje geen kwaad kan...

Die jongens ken ik ook tijdens het stappen. Zijn met de auto.
Dat ene drankje kan geen kwaad. Dat 2e trouwens ook niet en dat 3e ook niet, en opeens zijn ze de tel kwijt.

Als dat ene drankje geen kwaad kan en je er niks van voelt kun je het net zo goed laten staan.
User edit by ccc on 25-11-2009 @ 22:14:51 (6%)
Mathiz    posted on 25-11-2009 22:20
Hahaha er bestaan ook mensen die het lekker vinden en het niet drinken om zat te worden Happy, laughing
OneSixty    posted on 25-11-2009 22:21
Als je niet kan stoppen na een paar biertjes heb je gewoon geen zelfcontrole, gewoon lekker 2 biertjes drinken om in de mood te geraken en draaien maar Happy, laughing
Bouncy    posted on 25-11-2009 22:22
Poster: Stephanie

Bij ons beide verboden (en andere merken ook trouwens)....als je aan het werk bent drink je geen alcohol.

Doe je op kantoor, in een fabriek of winkel namelijk ook niet.

Voor IEDEREEN die bij mij op klus gaat geld de regel: Pas als alles geladen is mag er bier bij komen (met uitzondering van de chaufeuren). Ik hoef het ook geen een keer te merken dat er iemand van mijn ploegje staat te drinken want dan kan hij per direct oprotten (en dat bedoel ik letterlijk, ik gooi hem zo op straat).
Crazy    posted on 25-11-2009 22:24
Poster: BoydGrift
Zie ik het nou goed dat er geen beton in ligt? Heb net onze badkamer ook af, is wel wat gewordenCool Wel veel werk als je van niets iets moet maken.

Ja het is een houten vloer. Beton ligt er nu overheen, evenals de tegels. Ik hoef niks te doen, doet woningbedrijf allemaal, ja gewoon een simpel huurhuisje op de eerste verdieping.
Boyd    posted on 25-11-2009 22:26
Poster: Crazy

Ja het is een houten vloer. Beton ligt er nu overheen, evenals de tegels. Ik hoef niks te doen, doet woningbedrijf allemaal, ja gewoon een simpel huurhuisje op de eerste verdieping.

Oke, ik dacht dat er een badkamervloer zonder beton in kwam. Ben ik niet zo'n voorstander van. Wel netjes dat ze het uiteindelijk toch nog doen?
Stephanie    posted on 25-11-2009 22:28
Poster: Bouncy
Ik hoef het ook geen een keer te merken dat er iemand van mijn ploegje staat te drinken want dan kan hij per direct oprotten (en dat bedoel ik letterlijk, ik gooi hem zo op straat).

Idem hier, je mag naar huis lopen (en da's niet fijn bij een bedrijf wat landelijk werkt Winking my eye ?)

wannes951    posted on 25-11-2009 22:33
Poster: Stephanie

Idem hier, je mag naar huis lopen (en da's niet fijn bij een bedrijf wat landelijk werkt Winking my eye ?)

oke, maar als dj moet je toch een pintje kunnen drinken?
misschien dat ze er wel een probleem van maken als je echt draait als resident, maar als gewone dj op een fuif kan dit toch?
Crazy    posted on 25-11-2009 22:44
Poster: BoydGrift
Oke, ik dacht dat er een badkamervloer zonder beton in kwam. Ben ik niet zo'n voorstander van. Wel netjes dat ze het uiteindelijk toch nog doen?

Inderdaad, was ook wel aan vervanging toe hoor. Tegels en alles begonnen los te komen enzo.
Flexii    posted on 25-11-2009 23:27
Poster: ccc
edit: ging iets fout

Die jongens ken ik ook tijdens het stappen. Zijn met de auto.
Dat ene drankje kan geen kwaad. Dat 2e trouwens ook niet en dat 3e ook niet, en opeens zijn ze de tel kwijt.

Als dat ene drankje geen kwaad kan en je er niks van voelt kun je het net zo goed laten staan.

Helemaal mee eens, als ik moet rijden dan drink ik ook nooit, als ik mezelf rij als ik moet draaien dus ook niet.
En tijdens werktijd wordt bij ons ook niet gedronken
Tomazos    posted on 26-11-2009 01:39
die beat van Lady gaga - bad romance

komt me zo bekend voor van een oude hardstyle plaat..
kan iemand me even helpen?

ken het nummer wel, en heb dat nummer ook kan alleen niet op de titel/artiest komen,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bootstrap    posted on 26-11-2009 03:20
Zo, net thuis van een heftig studentenfeest.. Wel weer iets te diep in het glaasje gekeken.. Zoals gewoonlijk. Morgen een leuke gig Happy, laughing Dus ik ga maar eens pitten. Slaap lekker DJR Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bouncy    posted on 26-11-2009 07:43
Poster: wannes951

oke, maar als dj moet je toch een pintje kunnen drinken?
misschien dat ze er wel een probleem van maken als je echt draait als resident, maar als gewone dj op een fuif kan dit toch?

Nee, vind ik ook niet kunnnen... bij mijn klussen is het gewoon verboden. Heel soms zet ik alleen m'n set weg als klus zegmaar, maar dannog, geen mensen die onder invloed zijn achter de knoppen... (je weet maar nooit.. ik zit vaak nogal op het randje qua vermogens... dus rode lampjes zijn dan echt ongezond.. en ik gebruik geen limiter..)

1 keer gehad dat ik wel een limiter heb gebruikt trouwens.. grootste lol!
DJ had eigen Gear meegenomen en ik moest geluid wegzetten... Mja, ik ken die DJ's van tegenwoordig... KIJHARD in het rood enzo. Dus ik had er een dateq limiter tussen gezet, dat ding limit boven de 0dB gewoon een beetje, maar zodra je bij de +10 in de buurt komt, trekt ie het signaal gelijk -20dB naar beneden en moet je eerst met je signaal terug naar de 0dB voordat ie het weer loslaat...

DJ had belooft om in het groen te blijven, ik had die avond een andere klus (daarom ook die limiter), word ik halverwege opgebeld: HEEE g*dv*rt*ringlijster... Dus ik heel rustig: watiser? die DJ: Ja, je set is uitgevallen... Dus ik: heb je in het rood lopen draaien. Hij: ja, want anders ging het te hard.. Ik: ja, dat was niet de afspraak, zet hem maar weer zachter, onder de 0dB!... (en het enige wat ik toen nog hoorde was pompend geluid en dat ie ophing...

tsja...
DjVictorF    posted on 26-11-2009 07:50
Poster: Bouncy

Nee, vind ik ook niet kunnnen... bij mijn klussen is het gewoon verboden. Heel soms zet ik alleen m'n set weg als klus zegmaar, maar dannog, geen mensen die onder invloed zijn achter de knoppen... (je weet maar nooit.. ik zit vaak nogal op het randje qua vermogens... dus rode lampjes zijn dan echt ongezond.. en ik gebruik geen limiter..)

1 keer gehad dat ik wel een limiter heb gebruikt trouwens.. grootste lol!

DJ had eigen Gear meegenomen en ik moest geluid wegzetten... Mja, ik ken die DJ's van tegenwoordig... KIJHARD in het rood enzo. Dus ik had er een dateq limiter tussen gezet, dat ding limit boven de 0dB gewoon een beetje, maar zodra je bij de +10 in de buurt komt, trekt ie het signaal gelijk -20dB naar beneden en moet je eerst met je signaal terug naar de 0dB voordat ie het weer loslaat...

DJ had belooft om in het groen te blijven, ik had die avond een andere klus (daarom ook die limiter), word ik halverwege opgebeld: HEEE g*dv*rt*ringlijster... Dus ik heel rustig: watiser? die DJ: Ja, je set is uitgevallen... Dus ik: heb je in het rood lopen draaien. Hij: ja, want anders ging het te hard.. Ik: ja, dat was niet de afspraak, zet hem maar weer zachter, onder de 0dB!... (en het enige wat ik toen nog hoorde was pompend geluid en dat ie ophing...

tsja...

Je had het opzich ook wel even tegen hem kunnen zeggen. Nu was hij niet blij en het publiek ook niet. Als je het van te voren had gezegt had hij het sowieso nooit erboven gedaan (tenzij die een mongol is jonguh)((New kids:D)).
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bouncy    posted on 26-11-2009 08:22
Poster: DjVictorFJe had het opzich ook wel even tegen hem kunnen zeggen. Nu was hij niet blij en het publiek ook niet. Als je het van te voren had gezegt had hij het sowieso nooit erboven gedaan (tenzij die een mongol is jonguh)((New kids:D)).

Ik heb tegen hem gezegd, dat hij in het groen moest blijven en dat hij anders de consequenties snel zou merken...
justjustin    posted on 26-11-2009 09:17
Goedemorgen mede djr's !!
Bartjens    posted on 26-11-2009 09:34
M?ge Justin,?en de rest van DJR uiteraard! ?Smile
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 26-11-2009 @ 09:40:31 (100%)
main    posted on 26-11-2009 09:34
moggel dames!
qntr0l    posted on 26-11-2009 09:34
Of zullen we even oldskool doen: MOGGEL!

/Edit: Iemand was me voor
User edit by qntr0l on 26-11-2009 @ 09:35:18 (100%)
main    posted on 26-11-2009 09:39
hehe, zeg bijna altijd moggel.
klinkt zo lekkerCool
Snoey    posted on 26-11-2009 09:49
Ik drink gewoon lekker Bacotjes tijdens het draaien, wat andere daar van vinden trek ik me niet veel van aan, het is immers mijn keuze. Als een Dj geen drank drinkt tijdens het draaien, hoor je mij daar ook niet over.
Ik vind het belangrijk dat ik mijn werk goed doe, en zolang dat goed gaat, drink ik gewoon drankjes tijdens het werken.
Als ik gestrest ben vlak voor een toets, assesment of presentatie, dan drink ook een drankje. Helpt me ontspannen en maakt me losser.?

En er is verschil tussen alcohol gebruiken en alcohol misbruiken!?

Als je nou dure spullen moet gaan sjouwen, opbouwen en afbouwen, die 100en euro's kosten, ja dan kan ik me voorstellen dat je nuchter blijft.
www.soundcloud.com/ten-hooven
justjustin    posted on 26-11-2009 09:57
Poster: Bartjens
M?ge Justin,?en de rest van DJR uiteraard! ?Smile

reageer eens even op mijn smsjes Winking my eye...of heb je een ander nummer...Winking my eye
Sandr    posted on 26-11-2009 10:06
Ik drink eigenlijk nooit meer tijdens het draaien... Komt vooral omdat ik altijd met de auto moet en dan is drinken voor mij echt een no go.

Als ik eens met iemand mee kan rijden of ik moet in me hometown draaien waardoor ik naar huis kan lopen dan heb ik er geen probleem mee om een paar drankjes te doen!

Zolang ik mijn werk maar goed doe! Echter vind ik draaien alleen nog wat anders dan wanneer je nog moet gaan op en afbouwen etc!
Play that funky music white boy....
ccc    posted on 26-11-2009 10:16
Poster: matezo
Hahaha er bestaan ook mensen die het lekker vinden en het niet drinken om zat te worden Happy, laughing

Snapje je niet wat ik schrijf of wil je het niet snappen?

102 Users online: 10 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 70.308
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.682