Poster: ConvertZOMGROFLOL
Hertog Jan is gewoon Episch lekker!*omnomnom*!
Poster: Esmee
al vind ik dat misschien 1 drankje geen kwaad kan...
Poster: Stephanie
Bij ons beide verboden (en andere merken ook trouwens)....als je aan het werk bent drink je geen alcohol.
Doe je op kantoor, in een fabriek of winkel namelijk ook niet.
Poster: BoydGrift
Zie ik het nou goed dat er geen beton in ligt? Heb net onze badkamer ook af, is wel wat gewordenWel veel werk als je van niets iets moet maken.
Poster: Crazy
Ja het is een houten vloer. Beton ligt er nu overheen, evenals de tegels. Ik hoef niks te doen, doet woningbedrijf allemaal, ja gewoon een simpel huurhuisje op de eerste verdieping.
Poster: Bouncy
Ik hoef het ook geen een keer te merken dat er iemand van mijn ploegje staat te drinken want dan kan hij per direct oprotten (en dat bedoel ik letterlijk, ik gooi hem zo op straat).
Poster: Stephanie
Idem hier, je mag naar huis lopen (en da's niet fijn bij een bedrijf wat landelijk werkt?)
Poster: BoydGrift
Oke, ik dacht dat er een badkamervloer zonder beton in kwam. Ben ik niet zo'n voorstander van. Wel netjes dat ze het uiteindelijk toch nog doen?
Poster: ccc
edit: ging iets fout
Die jongens ken ik ook tijdens het stappen. Zijn met de auto.
Dat ene drankje kan geen kwaad. Dat 2e trouwens ook niet en dat 3e ook niet, en opeens zijn ze de tel kwijt.
Als dat ene drankje geen kwaad kan en je er niks van voelt kun je het net zo goed laten staan.
Poster: wannes951
oke, maar als dj moet je toch een pintje kunnen drinken?
misschien dat ze er wel een probleem van maken als je echt draait als resident, maar als gewone dj op een fuif kan dit toch?
Poster: Bouncy
Nee, vind ik ook niet kunnnen... bij mijn klussen is het gewoon verboden. Heel soms zet ik alleen m'n set weg als klus zegmaar, maar dannog, geen mensen die onder invloed zijn achter de knoppen... (je weet maar nooit.. ik zit vaak nogal op het randje qua vermogens... dus rode lampjes zijn dan echt ongezond.. en ik gebruik geen limiter..)
1 keer gehad dat ik wel een limiter heb gebruikt trouwens.. grootste lol!
DJ had eigen Gear meegenomen en ik moest geluid wegzetten... Mja, ik ken die DJ's van tegenwoordig... KIJHARD in het rood enzo. Dus ik had er een dateq limiter tussen gezet, dat ding limit boven de 0dB gewoon een beetje, maar zodra je bij de +10 in de buurt komt, trekt ie het signaal gelijk -20dB naar beneden en moet je eerst met je signaal terug naar de 0dB voordat ie het weer loslaat...
DJ had belooft om in het groen te blijven, ik had die avond een andere klus (daarom ook die limiter), word ik halverwege opgebeld: HEEE g*dv*rt*ringlijster... Dus ik heel rustig: watiser? die DJ: Ja, je set is uitgevallen... Dus ik: heb je in het rood lopen draaien. Hij: ja, want anders ging het te hard.. Ik: ja, dat was niet de afspraak, zet hem maar weer zachter, onder de 0dB!... (en het enige wat ik toen nog hoorde was pompend geluid en dat ie ophing...
tsja...
Poster: DjVictorFJe had het opzich ook wel even tegen hem kunnen zeggen. Nu was hij niet blij en het publiek ook niet. Als je het van te voren had gezegt had hij het sowieso nooit erboven gedaan (tenzij die een mongol is jonguh)((New kids:D)).
Poster: Bartjens
M?ge Justin,?en de rest van DJR uiteraard! ?
Poster: matezo
Hahaha er bestaan ook mensen die het lekker vinden en het niet drinken om zat te worden