De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 03-12-2009 00:25
Poster: Jorrit

Wanneer mag je jezelf marketingdeskundige noemen? Ik dacht dat je pas echt deskundig werd na een bepaald aantal jaar ervaring... Winking my eye

Ik denk dat ik me met de diploma's die ik heb gerust een deskundige op het gebied van algemene economie en marketin mag noemen...Winking my eye

Ervaring bouw je op aan de hand van je kennis, maar tegenwoordig krijg je geen diploma meer dat alleen gebaseerd is op kennis, daar heb je kennis, attitude, houding en vaardigheden voor nodig...die ben ik nu ook daadwerkelijk aan het uitoefenen, maargoed, dat wil wel in mijn ogen zeggen dat ik (des)kundig ben op het gebied van marketing...die durf ik wel aan Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Prozei    posted on 03-12-2009 00:26
Poster: Winston
Heeft iemand iets gemerkt dat microsoft online Xbox met illegale games uitschakeld?

volgens mij doen ze dit niet.
je xbox krijgt alleen een permanente ban voor xbox live.
me zwager heeft nu dus 2 xboxen :p 1 gebande voor de kopies en een voor online?originele games.
?
walteur    posted on 03-12-2009 00:28
mijn neef heeft zijn iPhone weggedaan om een Blackberry te kopen, en hij vind zijn BB stukken beter Happy, laughing
Prozei    posted on 03-12-2009 01:07
Poster: DJADMIN

Het is dan maar hoe je het woord beste kwantificeert...

Beste kwaliteit ? Beste prijs ? Beste promotiestrategie ? Ben zelf marketingdeskundige, maar ik heb problemen met iets de ''beste'' te noemen, zonder dat ik weet of het ook echt de beste is in alle facetten...

dan houwen we het op beste user-interface.
is het enige wat beter is.
Bootstrap    posted on 03-12-2009 01:15
Zooo mede DJ'R ers...

even een mededeling, had Cor ook al uitgenodigd...

Mochten jullie willen, dan zijn jullie op 17 december aanstaande allemaal welkom op mijn feest in Club Bozzini in kerkrade...

Een feest met onder andere vato gonzales, mc tjen, ben bastion, mc q, difrnce, en nog veel meer ! Dus heb je zin om te komen, dan PM me even...zet ik je op de gastenlijst, kost de entree slechts 6 euro (iedereen moet worden gescand en binnenkomen met een kaartje, vandaar). Je kan uiteraard zo veel vrienden meenemen als je wil...geen probleem !

Het is een dress to impress / gala achtig feest...dus ben er op voorbereid...vele studenten, relaxte sfeer, en ??n van de mooiste locaties van de benelux...!!

Mochten jullie als DJR leden willen komen..let me know !

Hmm jammer dan heb ik zelf een gig..

@ Winston: De omgebouwde Xbox bij mn ouders is ook net gebanned van Live.. Maarja, we hebben wel veel geld bespaard door spellen te branden Happy, laughing Toch zeker 40 games liggen hier.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Snoey    posted on 03-12-2009 07:13
Poster: Roov
De enige echte telefoon is een iPhone Winking my eye Alles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's! Happy, laughing

Ik heb een Ipod Touch, dus ik kan ook gebruik maken van die apps. Ik moet er niet aan denken om mijn Ipod als telefoon te gebruiken. En ik moet er ook niet aan denken me telefoon als mp3 speler te gebruiken. En ik vind touchscreen verschrikkelijk en ik haat die functie van apple als je een berichtje of aantekening typt, dat hij halverwege zelf een woordje voor je gaat invullen, waardoor je weer opnieuw kan typen. En als je in bed nog even nieuws wilt lezen, kantelt je scherm steeds, heel irritant!?

Dus Ipod is ideaal voor muziek, films, games en tools.
Telefoon is ideaal voor communicatie en internet.?

@ Esmee

Die telefoon waar ik het over had, is de Hi messenger phone, hij kost 90 euro.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 03-12-2009 07:25
Poster: dp_
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.

alleen een beetje lastig als je mobiel max 100 euro mag kosten... (lees anders even terug waar het om ging)
ik ga gewoon deze week een beetje die reclame foldertjes in de gaten houden Happy, laughing
maar iemand die mij kan vertellen wat er gebeurt als ik wel een abbo neem en dan raak ik bijv. mn mobiel kwijt/hij wordt gestolen. Moet ik dan veel geld gaan betalen enzo....? want daar zit ik niet zo op te wachten :P
Jorrit    posted on 03-12-2009 07:29

Ik denk dat ik me met de diploma's die ik heb gerust een deskundige op het gebied van algemene economie en marketin mag noemen...Winking my eye

Volgens je profiel ben je 21, hoeveel diploma's en ervaring kan je hebben.
Ik vind deskundige ook eigenlijk een stempel die je jezelf niet geeft, maar dat kan aan mij liggen...

En ik vind touchscreen verschrikkelijk en ik haat die functie van apple als je een berichtje of aantekening typt, dat hij halverwege zelf een woordje voor je gaat invullen, waardoor je weer opnieuw kan typen.

Kan je ook gewoon uitzetten.?
Esmee    posted on 03-12-2009 07:34
Poster: Snoey

@ Esmee

Die telefoon waar ik het over had, is de Hi messenger phone, hij kost 90 euro.

das ook een mooie telefoon Happy, laughing
ik denk dat ik ze gewoon alle 3 even in de winkel uit ga teste (vast houden) wat ik wel weet is dat ik op een abc toetsenbord voor geen meter kan sms'en... dus ik denk dat het er met touchsreen of toetsenbord beiden wel op vooruit gaat.
DJADMIN    posted on 03-12-2009 10:09

Ik vind deskundige ook eigenlijk een stempel die je jezelf niet geeft, maar dat kan aan mij liggen...

Mijn diploma's:

Internationale Economische?Bedrijfskunde, HBO + Bachelor +
Sportmarketing + Marketing, HBO pre master degree
Ondernemerschap, HBO

En nu bezig met het laatste jaar van de docentenopleiding...

Dus goed, vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb ze allemaal in mijn bezit Happy, laughing

Dan zit je in ieder geval vol met kennis kan ik je vertellen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bouncy    posted on 03-12-2009 10:51
K ben nu op school bezig met een bandje uit te mixen (k denk niet dat het muziek is waar jullie van houden... ik vind het opzich best vet, maarja, wat vind ik niet vet :P)
Roadhouse Blues heet het nummer, gespeeld door Quotation
Hier te downloaden, laat effe horen wat jullie er van denken Happy, laughing
MoXeGy    posted on 03-12-2009 11:21
heb je wel gevraagd of je het nummer zo mag versprijden?
Zo te horen heb je dit live opgenomen?
en hoe heb je de microfoon voor de kick geplaatst? deze klinkt nogal boomie zegmaar.
ccc    posted on 03-12-2009 12:31
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.

Trek je je ook af op je Iphone? Zo niet dan is het niet de beste telefoon in de wereld.
Tomazos    posted on 03-12-2009 13:20
OMG...

kreeg een telefoontje over zaterdag, over dat sneakers feest..
werd er zo gezegd: je gaat wel in zwartepieten pak draaien heCool..

ik zo: uhhh oke:D:D..

en nu hebben ze dat pak voor me gehuurd die moet ik zometeen gaan passen ophalen..
nu kan ik er echt niet meer onderuitCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 03-12-2009 @ 13:21:00 (3%)
ccc    posted on 03-12-2009 13:37
Poster: Tomazos
OMG...

kreeg een telefoontje over zaterdag, over dat sneakers feest..
werd er zo gezegd: je gaat wel in zwartepieten pak draaien heCool..

ik zo: uhhh oke:D:D..

en nu hebben ze dat pak voor me gehuurd die moet ik zometeen gaan passen ophalen..
nu kan ik er echt niet meer onderuitCool

Haha stoer.
Geef mij eens dat telefoonnummer van de persoon die jou belde, dan stel ik ook eventjes voor dat je je moet schminken. Tongue
Tomazos    posted on 03-12-2009 13:53
haha dat zit er ook bij hoor:P,

net gedouched en zo die kant ff opHappy, laughing,

ik zei al: ik ga dus echt geen pruik opdoen he.. (ik draai beneden in de kelder bijna geen ventilatie dus altijd zweet over je neus lopen),
dus geen pruik, maar wel gewoon koptelefoon en pet:P,

zal dan wel even foto's maken:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bouncy    posted on 03-12-2009 13:55
Poster: MoXeGy
heb je wel gevraagd of je het nummer zo mag versprijden?

wat denk je zelf?
Poster:?MoXeGy
Zo te horen heb je dit live opgenomen?

Ja, in het begin hoor je de ambience mic's
Poster:?MoXeGy
en hoe heb je de microfoon voor de kick geplaatst? deze klinkt nogal boomie zegmaar.

Mic stond gewoon goed geplaatst (Shure Beta 52), probleem was alleen dat de voorkant van de BASSDRUM (geen kick jongens... geen kick!) meet gat was dan vel en dan krijg je ook een nogal boomie kick!
dp_    posted on 03-12-2009 14:44
Poster: ccc
Trek je je ook af op je Iphone? Zo niet dan is het niet de beste telefoon in de wereld.

lol, mijn reactie was niet heul serieus bedoelt, niet zo happen Cool
Heb zelf niet eens een iphone, heb alleen ipod touch. Vind het ideaal ding, maargoed kan me ook voorstellen dat je het niks vind. Overigens bel ik nog gewoon met een nokia uit de jaren 50, die dingen zijn niet kapot te krijgen.

@snoey
Dat je ipod automatisch woorden aanvult kun je uitzetten bij instellingen->algemeen->toetsenbord->autocorrectie

User edit by dp_ on 03-12-2009 @ 14:45:56 (37%)
ccc    posted on 03-12-2009 15:27

lol, mijn reactie was niet heul serieus bedoelt, niet zo happen Cool
Heb zelf niet eens een iphone, heb alleen ipod touch. Vind het ideaal ding, maargoed kan me ook voorstellen dat je het niks vind. Overigens bel ik nog gewoon met een nokia uit de jaren 50, die dingen zijn niet kapot te krijgen

Oke. Ik dacht al heb je weer een mafkees met het verstand op 0 en alleen maar iphones ziet. Tongue. (Maar toch niet dus.)
Saskia    posted on 03-12-2009 16:07
Ja tomazos ik verwacht wel foto's inderdaad!
Flexii    posted on 03-12-2009 16:10

Mijn diploma's:

Internationale Economische?Bedrijfskunde, HBO + Bachelor +
Sportmarketing + Marketing, HBO pre master degree
Ondernemerschap, HBO

En nu bezig met het laatste jaar van de docentenopleiding...

Dus goed, vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb ze allemaal in mijn bezit Happy, laughing

Dan zit je in ieder geval vol met kennis kan ik je vertellen...

Dat is behoorlijk wat voor het feit dat je pas 21 bent, damnCool
User edit by Flexii on 03-12-2009 @ 16:11:33 (3%)
MaximDJ    posted on 03-12-2009 16:18
Sjee, Admin! Petje af zeg!?Cool
Erg knap!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Snoey    posted on 03-12-2009 16:39

@snoey
Dat je ipod automatisch woorden aanvult kun je uitzetten bij instellingen->algemeen->toetsenbord->autocorrectie

Super, dankjewel! Kan ik nu eindelijk zonder frustratie me boodschappenlijstje invullen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
qntr0l    posted on 03-12-2009 16:42
Poster: Snoey

Super, dankjewel! Kan ik nu eindelijk zonder frustratie me boodschappenlijstje invullen.

Haha, gebruik je ook de AH app. hiervoor Tongue??
@?DJADMIN; Respect hoor! Mooi lijstje zo!
DjVictorF    posted on 03-12-2009 16:49
Poster: Esmee

dan wordt het of de samsung star, zonder abbo, of lg arena met abbo, denk ik
abbo van 14 p maand + bij betaling van 70 euro...
iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn of haar ervaringen met hi?
wat gebeurt er bijvoorbeeld aan het einde van de 2 jaar, en wat gebeurt er als mn mobiel gejat is?

Ik zou geen LG nemen! Krijg je spijt van! Heb zelf de Viewty. Die is verschrikkelijk sloom! Als ik mijn Mp3 wil opstarten doet hij er wel geteld 30 seconden over! Een vriend van mij heeft de Arena en die is ook al zo sloom.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

138 Users online: 11 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 85.821
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.195

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use