Poster: Jorrit
Wanneer mag je jezelf marketingdeskundige noemen? Ik dacht dat je pas echt deskundig werd na een bepaald aantal jaar ervaring...
Poster: Winston
Heeft iemand iets gemerkt dat microsoft online Xbox met illegale games uitschakeld?
Poster: DJADMIN
Het is dan maar hoe je het woord beste kwantificeert...
Beste kwaliteit ? Beste prijs ? Beste promotiestrategie ? Ben zelf marketingdeskundige, maar ik heb problemen met iets de ''beste'' te noemen, zonder dat ik weet of het ook echt de beste is in alle facetten...
Zooo mede DJ'R ers...
even een mededeling, had Cor ook al uitgenodigd...
Mochten jullie willen, dan zijn jullie op 17 december aanstaande allemaal welkom op mijn feest in Club Bozzini in kerkrade...
Een feest met onder andere vato gonzales, mc tjen, ben bastion, mc q, difrnce, en nog veel meer ! Dus heb je zin om te komen, dan PM me even...zet ik je op de gastenlijst, kost de entree slechts 6 euro (iedereen moet worden gescand en binnenkomen met een kaartje, vandaar). Je kan uiteraard zo veel vrienden meenemen als je wil...geen probleem !
Het is een dress to impress / gala achtig feest...dus ben er op voorbereid...vele studenten, relaxte sfeer, en ??n van de mooiste locaties van de benelux...!!
Mochten jullie als DJR leden willen komen..let me know !
Poster: Roov
De enige echte telefoon is een iPhoneAlles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's!
Poster: dp_
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.
Ik denk dat ik me met de diploma's die ik heb gerust een deskundige op het gebied van algemene economie en marketin mag noemen...
En ik vind touchscreen verschrikkelijk en ik haat die functie van apple als je een berichtje of aantekening typt, dat hij halverwege zelf een woordje voor je gaat invullen, waardoor je weer opnieuw kan typen.
Poster: Snoey
@ Esmee
Die telefoon waar ik het over had, is de Hi messenger phone, hij kost 90 euro.
Poster: Jorrit
Volgens je profiel ben je 21, hoeveel diploma's en ervaring kan je hebben.
Ik vind deskundige ook eigenlijk een stempel die je jezelf niet geeft, maar dat kan aan mij liggen...
Mijn diploma's:
Internationale Economische?Bedrijfskunde, HBO + Bachelor +
Sportmarketing + Marketing, HBO pre master degree
Ondernemerschap, HBO
En nu bezig met het laatste jaar van de docentenopleiding...
Dus goed, vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb ze allemaal in mijn bezit![]()
Dan zit je in ieder geval vol met kennis kan ik je vertellen...
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.
Poster: Tomazos
OMG...
kreeg een telefoontje over zaterdag, over dat sneakers feest..
werd er zo gezegd: je gaat wel in zwartepieten pak draaien he..
ik zo: uhhh oke:D:D..
en nu hebben ze dat pak voor me gehuurd die moet ik zometeen gaan passen ophalen..
nu kan ik er echt niet meer onderuit
Poster: MoXeGy
heb je wel gevraagd of je het nummer zo mag versprijden?wat denk je zelf?Poster:?MoXeGy
Zo te horen heb je dit live opgenomen?Ja, in het begin hoor je de ambience mic'sPoster:?MoXeGy
en hoe heb je de microfoon voor de kick geplaatst? deze klinkt nogal boomie zegmaar.Mic stond gewoon goed geplaatst (Shure Beta 52), probleem was alleen dat de voorkant van de BASSDRUM (geen kick jongens... geen kick!) meet gat was dan vel en dan krijg je ook een nogal boomie kick!
Poster: ccc
Trek je je ook af op je Iphone? Zo niet dan is het niet de beste telefoon in de wereld.
lol, mijn reactie was niet heul serieus bedoelt, niet zo happen
Heb zelf niet eens een iphone, heb alleen ipod touch. Vind het ideaal ding, maargoed kan me ook voorstellen dat je het niks vind. Overigens bel ik nog gewoon met een nokia uit de jaren 50, die dingen zijn niet kapot te krijgen
Poster: DJADMINPoster: Jorrit
Volgens je profiel ben je 21, hoeveel diploma's en ervaring kan je hebben.
Mijn diploma's:
Internationale Economische?Bedrijfskunde, HBO + Bachelor +
Sportmarketing + Marketing, HBO pre master degree
Ondernemerschap, HBO
En nu bezig met het laatste jaar van de docentenopleiding...
Dus goed, vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb ze allemaal in mijn bezit![]()
Dan zit je in ieder geval vol met kennis kan ik je vertellen...
@snoey
Dat je ipod automatisch woorden aanvult kun je uitzetten bij instellingen->algemeen->toetsenbord->autocorrectie
Poster: Snoey
Super, dankjewel! Kan ik nu eindelijk zonder frustratie me boodschappenlijstje invullen.
Poster: Esmee
dan wordt het of de samsung star, zonder abbo, of lg arena met abbo, denk ik
abbo van 14 p maand + bij betaling van 70 euro...
iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn of haar ervaringen met hi?
wat gebeurt er bijvoorbeeld aan het einde van de 2 jaar, en wat gebeurt er als mn mobiel gejat is?