De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Esmee    posted on 02-12-2009 20:02
Poster: T_G

Dus eigenlijk ben jij gewoon een schobbejak xD

uhhm... nou dat valt wel meeHappy, laughing maarja uhhm.. hoe leg je dat uit Cool soms heb je van die dagen dat je niet zo zin hebt + woensdag is echt een kt dag voormij...
t licht vervolgens ook nog een beetje aan het vak. Bij engels zit ik te kloten maar let ik ondertussen echt goed op Happy, laughing (hij was vandaag trouwens ook voor t eerst dat ik dat mee heb gemaakt boos geworden, uiteraard op mij...)
bij natuurkunde en wiskunde heb ik niet eens zin om te praten, vind ik wel gewoon leuk om op te letten. Scheikunde (van mn mentor) is alleen zo uhhm... ontzettend weinig werk. Ik lees in 5 minuten door, wat hij in een half uur verteld. Vervolgens sja... ga ik er gewoon zachtjes doorheen praten.. en dan wordt hij boos ... ergens wel begrijpelijk Cool

maar gtst time :D
Crazy    posted on 02-12-2009 20:45
Poster: Esmee
uhhm... nou dat valt wel meeHappy, laughing maarja uhhm.. hoe leg je dat uit Cool soms heb je van die dagen dat je niet zo zin hebt + woensdag is echt een kt dag voormij...
t licht vervolgens ook nog een beetje aan het vak. Bij engels zit ik te kloten maar let ik ondertussen echt goed op Happy, laughing (hij was vandaag trouwens ook voor t eerst dat ik dat mee heb gemaakt boos geworden, uiteraard op mij...)
bij natuurkunde en wiskunde heb ik niet eens zin om te praten, vind ik wel gewoon leuk om op te letten. Scheikunde (van mn mentor) is alleen zo uhhm... ontzettend weinig werk. Ik lees in 5 minuten door, wat hij in een half uur verteld. Vervolgens sja... ga ik er gewoon zachtjes doorheen praten.. en dan wordt hij boos ... ergens wel begrijpelijk Cool

maar gtst time :D

En, was het spannend?:P
Esmee    posted on 02-12-2009 21:09
haha:P nee niet echt

okee ff iets totaal anders Cool mn mobiel gaat een beetje dood zegmaar.. afen toe valt hij zomaar uit, terwijl ik aan eht bellen ben start mn mobiel opeens opnieuw op, mn accu is echt binnen 2 dagen leeg... kortom... ik heb echt een nieuwe nodig.
mn moeder wil er 80 euro bij doen. Derest moet ik zelf dokken. Dus ik dacht aan een mobiel rond de ?100. Nu is de vraag... welke... oh gewoon prepaid trouwens Winking my eye
heel misschien abbo, maar ik betaal nu 10 euro p maand ongeveer. en dan sms ik voor 10 cent en bellen voor 20 ofzo, dus ong 90 smsjes per maand zeker Winking my eye (al zijn het er soms wel 150... )
gewoon een simpele mobiel. Maar meer is altijd beter natuurlijk, want ik ben een gadget freak Cool
weet er iemand nog een leuke?

Estacy    posted on 02-12-2009 21:21
Sony Ericsson W660i. die gaat echt niet kapot. ik weet niet wat dat ding van mij al allemaal heeft moeten doorstaan, maar hij doet het nog (denk aan vuur, deo, beton, zand, water, cola, dubbel fris, schroeven draaiers etc). en gadgets, tja, mp 3 speler, games, camera, filmen etc.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bart_    posted on 02-12-2009 21:27
Bij ons wordt je 'geleid' naar de strafstudie. Ten eerste krijg je thuis in de brievenbus een rode kaart zodat je ouders zijn ingelicht en de leerkracht die je het 4de uur hebt op woensdag krijgt een geel kaartje met daar netjes je naam op en die is verplicht om jou recht voor de refter (waar de strafstudie is en tevens de prefect de kaartjes aan het ophalen is) af te zetten.
Tja, dan kan je niet meer vluchten natuurlijk...
Maarja, ik zit dan ook op een echte kutschool.
Juist een gevangenis... vergeet je je boek, mag je 2 pagina's neerkladderen tegen de volgende dag. Of heb je eens een mening die je wilt zeggen tegen de leerkracht; krijg je er ineens 4 of 6.
Vanaf 1 September tot nu ongeveer al 40 bladzijdes moeten schrijven...
Maar dat doe ik dan wel in de bus, ga thuis namelijk niet schrijven.
Maarja, ik bekijk het van de positieve kant; volgend jaar naar Antwerpen Winking my eye

Over dat mobiel... Heb sinds zaterdag een Samsung Corby TXT. Kostte me ?99,-.
Is een BlackBerry-look-a-like. Vindt het best een goed toestel!
Dus als iemand geintreseerd is in een gebruikte Sony Ericsson W960i inc. alle rommel; PM me maar Winking my eye
Esmee    posted on 02-12-2009 21:29
ik zit zelf te denken aan de samsung star. ?120 geloof ik bij de plaatstelijke mobiel winkel.
maar went dat sms'en met touchscreen?
Adrien1989    posted on 02-12-2009 21:30
Ik was er zo aan gewend Happy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 02-12-2009 21:32
Men broer heeft de samsung corby, maar ben er toch niet zohard over te spreken.
Ik ben nu aan het kijken naar een Nokia 5530, ofwel een Samsung Star.
Vooral de wifi van de 5530 en de mini-jack wegen zwaar door om die te gaan kopen.
dj2dj.nl
Boyd    posted on 02-12-2009 21:42
Poster: Bart_
Bij ons wordt je 'geleid' naar de strafstudie. Ten eerste krijg je thuis in de brievenbus een rode kaart zodat je ouders zijn ingelicht en de leerkracht die je het 4de uur hebt op woensdag krijgt een geel kaartje met daar netjes je naam op en die is verplicht om jou recht voor de refter (waar de strafstudie is en tevens de prefect de kaartjes aan het ophalen is) af te zetten.
Tja, dan kan je niet meer vluchten natuurlijk...
Maarja, ik zit dan ook op een echte kutschool.
Juist een gevangenis... vergeet je je boek, mag je 2 pagina's neerkladderen tegen de volgende dag. Of heb je eens een mening die je wilt zeggen tegen de leerkracht; krijg je er ineens 4 of 6.
Vanaf 1 September tot nu ongeveer al 40 bladzijdes moeten schrijven...
Maar dat doe ik dan wel in de bus, ga thuis namelijk niet schrijven.
Maarja, ik bekijk het van de positieve kant; volgend jaar naar Antwerpen Winking my eye

Ik zou dat overgens niet vreten. Mischien dat het in belgie anders is? Maar mensen die in verhouding minder verdienen dan mij, slechts een aantal jaar ouder zijn en verder denken dat ze alles kunnen maken? Nee dan heb je aan mij een slechte.

Het liefst heb ik de lessen zoals ik economie krijg. Een relaxde docent, waarbij je gewoon kan leren als je oplet. Een keer een boek vergeten is geen probleem, als je maar zorgt dat je dat weer bijwerkt. Hij controleert daar niet op. Als je daar geen misbruik van maakt, en gewoon je best doet haal je prima cijfers.

Een docent hoeft je vijand niet te zijn, maar dan moet hij of zij zich niet zo opstellen. Leraren met als motto: Lesgeven is oorlog heb ik een broertje dood aan.

Yorick    posted on 02-12-2009 21:49
www.fresh.fm
Heerlijk stuiteren!!!!!!!!
Esmee    posted on 02-12-2009 21:51
Poster: Adrien1989
Ik was er zo aan gewend Happy, laughing

dan wordt het of de samsung star, zonder abbo, of lg arena met abbo, denk ik
abbo van 14 p maand + bij betaling van 70 euro...
iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn of haar ervaringen met hi?
wat gebeurt er bijvoorbeeld aan het einde van de 2 jaar, en wat gebeurt er als mn mobiel gejat is?
Snoey    posted on 02-12-2009 21:53
Poster: Esmee
ik zit zelf te denken aan de samsung star. ?120 geloof ik bij de plaatstelijke mobiel winkel.
maar went dat sms'en met touchscreen?

Dies wel cool, maar je hebt ook zo'n Nokia met qwerty toetsenboard. Kost 90 euro volgens mij, staat dagelijks in de metro advertenties, zal eens kijken welk model dat is.?

Ik krijg morgen weer een E71 binnen, was me andere (toen nog geen 3 weken oud) verloren in de taxi :S
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 02-12-2009 21:55
Dan moet je ook niet zoveel drinken schat.
Flexii    posted on 02-12-2009 21:57
Poster: Snoey

Dies wel cool, maar je hebt ook zo'n Nokia met qwerty toetsenboard. Kost 90 euro volgens mij, staat dagelijks in de metro advertenties, zal eens kijken welk model dat is.?

Ik krijg morgen weer een E71 binnen, was me andere (toen nog geen 3 weken oud) verloren in de taxi :S

Erg zonde.. mja zo'n dingen gebeuren af en toe.
Crazy    posted on 02-12-2009 21:57
Was je tevreden over die E71? Lijkt me een interessant dingetje.
Snoey    posted on 02-12-2009 22:02
Poster: Saskia
Dan moet je ook niet zoveel drinken schat.

Ik was nuchter, maar ik werd afgeleid door de gene die mee reed, normaal check ik altijd me stoel..?

@ Crazy

Ja ik ben tevreden over de E71.

Makkelijk internetten, flash player en hij ziet er goed uit. Ook de gps is erg makkelijk en vooral het qwerty toetsenboard is voor mij ideaal. (nu heb ik niet meer zo'n hekel aan smsen, vond die abc efg toetsen helemaal niks.

Camera is waardeloos, maar goed genoeg voor een twitpics, en mp3's luister ik alleen op de Ipod.?

Alleen duurt het even voordat je alles door hebt, beltoon veranderen enz.

www.soundcloud.com/ten-hooven
Roov    posted on 02-12-2009 22:20
De enige echte telefoon is een iPhone Winking my eye Alles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's! Happy, laughing
DJADMIN    posted on 02-12-2009 22:23
Zooo mede DJ'R ers...

even een mededeling, had Cor ook al uitgenodigd...

Mochten jullie willen, dan zijn jullie op 17 december aanstaande allemaal welkom op mijn feest in Club Bozzini in kerkrade...

Een feest met onder andere vato gonzales, mc tjen, ben bastion, mc q, difrnce, en nog veel meer ! Dus heb je zin om te komen, dan PM me even...zet ik je op de gastenlijst, kost de entree slechts 6 euro (iedereen moet worden gescand en binnenkomen met een kaartje, vandaar). Je kan uiteraard zo veel vrienden meenemen als je wil...geen probleem !

Het is een dress to impress / gala achtig feest...dus ben er op voorbereid...vele studenten, relaxte sfeer, en ??n van de mooiste locaties van de benelux...!!

Mochten jullie als DJR leden willen komen..let me know !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Roov    posted on 02-12-2009 22:27
Poster: DJADMIN
Zooo mede DJ'R ers...

even een mededeling, had Cor ook al uitgenodigd...

Mochten jullie willen, dan zijn jullie op 17 december aanstaande allemaal welkom op mijn feest in Club Bozzini in kerkrade...

Een feest met onder andere vato gonzales, mc tjen, ben bastion, mc q, difrnce, en nog veel meer ! Dus heb je zin om te komen, dan PM me even...zet ik je op de gastenlijst, kost de entree slechts 6 euro (iedereen moet worden gescand en binnenkomen met een kaartje, vandaar). Je kan uiteraard zo veel vrienden meenemen als je wil...geen probleem !

Het is een dress to impress / gala achtig feest...dus ben er op voorbereid...vele studenten, relaxte sfeer, en ??n van de mooiste locaties van de benelux...!!

Mochten jullie als DJR leden willen komen..let me know !

Jammer dat ik zelf al moet draaien dan Unhappy
Succes man! Happy, laughing
TimmyV    posted on 02-12-2009 22:46
Poster: Roov
De enige echte telefoon is een iPhone Winking my eye Alles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's! Happy, laughing

Ik heb opeens ontzettend zin om een discussie met je aan te gaan, maar dan zitten we hier om 4 uur nogCool
Let's go f*cking mental
dp_    posted on 02-12-2009 22:51
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.
DJADMIN    posted on 02-12-2009 22:56
Poster: dp_
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.

Het is dan maar hoe je het woord beste kwantificeert...

Beste kwaliteit ? Beste prijs ? Beste promotiestrategie ? Ben zelf marketingdeskundige, maar ik heb problemen met iets de ''beste'' te noemen, zonder dat ik weet of het ook echt de beste is in alle facetten...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Jorrit    posted on 02-12-2009 23:00
Poster: DJADMIN

Het is dan maar hoe je het woord beste kwantificeert...

Beste kwaliteit ? Beste prijs ? Beste promotiestrategie ? Ben zelf marketingdeskundige, maar ik heb problemen met iets de ''beste'' te noemen, zonder dat ik weet of het ook echt de beste is in alle facetten...

Wanneer mag je jezelf marketingdeskundige noemen? Ik dacht dat je pas echt deskundig werd na een bepaald aantal jaar ervaring... Winking my eye
Winston    posted on 02-12-2009 23:02
Heeft iemand iets gemerkt dat microsoft online Xbox met illegale games uitschakeld?
Tic Toc
Flexii    posted on 03-12-2009 00:14
Poster: Roov

Mensen moeten eens wat minder roepen dat dingen zo zijn, als het gaat om meningen. Als je gaat debateren kun je niet aankomen met, 'alles werkt gewoon zoals het moet werken.' Daarbij mag je helemaal niet zeggen dat iets het beste of beter is dan iets anders als je dat andere niet uitgeprobeerd hebt.

262 Users online: 14 Guests (248 Unknown)
Pages generated today : 72.355
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.356