Poster: T_G
Dus eigenlijk ben jij gewoon een schobbejak xD
Poster: Esmee
uhhm... nou dat valt wel meemaarja uhhm.. hoe leg je dat uit
soms heb je van die dagen dat je niet zo zin hebt + woensdag is echt een kt dag voormij...
t licht vervolgens ook nog een beetje aan het vak. Bij engels zit ik te kloten maar let ik ondertussen echt goed op(hij was vandaag trouwens ook voor t eerst dat ik dat mee heb gemaakt boos geworden, uiteraard op mij...)
bij natuurkunde en wiskunde heb ik niet eens zin om te praten, vind ik wel gewoon leuk om op te letten. Scheikunde (van mn mentor) is alleen zo uhhm... ontzettend weinig werk. Ik lees in 5 minuten door, wat hij in een half uur verteld. Vervolgens sja... ga ik er gewoon zachtjes doorheen praten.. en dan wordt hij boos ... ergens wel begrijpelijk
maar gtst time :D
Poster: Bart_
Bij ons wordt je 'geleid' naar de strafstudie. Ten eerste krijg je thuis in de brievenbus een rode kaart zodat je ouders zijn ingelicht en de leerkracht die je het 4de uur hebt op woensdag krijgt een geel kaartje met daar netjes je naam op en die is verplicht om jou recht voor de refter (waar de strafstudie is en tevens de prefect de kaartjes aan het ophalen is) af te zetten.
Tja, dan kan je niet meer vluchten natuurlijk...
Maarja, ik zit dan ook op een echte kutschool.
Juist een gevangenis... vergeet je je boek, mag je 2 pagina's neerkladderen tegen de volgende dag. Of heb je eens een mening die je wilt zeggen tegen de leerkracht; krijg je er ineens 4 of 6.
Vanaf 1 September tot nu ongeveer al 40 bladzijdes moeten schrijven...
Maar dat doe ik dan wel in de bus, ga thuis namelijk niet schrijven.
Maarja, ik bekijk het van de positieve kant; volgend jaar naar Antwerpen
Poster: Adrien1989
Ik was er zo aan gewend
Poster: Esmee
ik zit zelf te denken aan de samsung star. ?120 geloof ik bij de plaatstelijke mobiel winkel.
maar went dat sms'en met touchscreen?
Poster: Snoey
Dies wel cool, maar je hebt ook zo'n Nokia met qwerty toetsenboard. Kost 90 euro volgens mij, staat dagelijks in de metro advertenties, zal eens kijken welk model dat is.?
Ik krijg morgen weer een E71 binnen, was me andere (toen nog geen 3 weken oud) verloren in de taxi :S
Poster: Saskia
Dan moet je ook niet zoveel drinken schat.
Poster: DJADMIN
Zooo mede DJ'R ers...
even een mededeling, had Cor ook al uitgenodigd...
Mochten jullie willen, dan zijn jullie op 17 december aanstaande allemaal welkom op mijn feest in Club Bozzini in kerkrade...
Een feest met onder andere vato gonzales, mc tjen, ben bastion, mc q, difrnce, en nog veel meer ! Dus heb je zin om te komen, dan PM me even...zet ik je op de gastenlijst, kost de entree slechts 6 euro (iedereen moet worden gescand en binnenkomen met een kaartje, vandaar). Je kan uiteraard zo veel vrienden meenemen als je wil...geen probleem !
Het is een dress to impress / gala achtig feest...dus ben er op voorbereid...vele studenten, relaxte sfeer, en ??n van de mooiste locaties van de benelux...!!
Mochten jullie als DJR leden willen komen..let me know !
Poster: Roov
De enige echte telefoon is een iPhoneAlles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's!
Poster: dp_
Altijd zo lastig als mensen niet toe willen geven dat de iphone de beste telefoon in de wereld is.
Poster: DJADMIN
Het is dan maar hoe je het woord beste kwantificeert...
Beste kwaliteit ? Beste prijs ? Beste promotiestrategie ? Ben zelf marketingdeskundige, maar ik heb problemen met iets de ''beste'' te noemen, zonder dat ik weet of het ook echt de beste is in alle facetten...
Poster: Roov
De enige echte telefoon is een iPhoneAlles werkt gewoon zoals het zou moeten werken + een heleboel leuke extra's!