Poster: Estacy
man, wat ben ik pissed op mijn teken lerares zeg, ben zon domme schoen van papier mach? aan t maken, gebruik i?ts te veel lijm, zij helemaal schreeuwen en overspannen worden, moet ik een dom verslag over Roy Liechtenstein gaan maken
?daarvoor zei al tegen mij: voor je advies (k zit in 3e) geef ik een ontraden. Ik zo: maar ik sta een 7.5 gemiddeld. Ja, maar je motivatie is niet hoog genoeg
nja ik had net zoiets bij ckv vandaag... dus dat was 1 vand e 3 dingen dat ik dr uit moest...
echt die vrouw... die haalt echt iedere les t bloed onder mn nagels vandaan... en vandaag had ik dr geen zin meer in, dus ging ik tegen dr in...
ze was 2 lessen terug al boos weggelopen en toen ging ze onze afdelingsleider halen :')
we moeten 1 of andere soap maken van foto's... ik was met 2 vriendinnen dat vorige les al gaan doen enzo we zijn al heel ver, maar vandaag konden we gewoon neit verder. Dus gignen we niets doen... gewoon omdat we voorlopen... vervolgens zegt ze, GAAAA AAN EHT WERK ESM?E!!!!! ik: kijk om u hene mervrouw, niemand werkt, ik loop voor, waarom moet ik dan opeens iets gaan doen... IK GA NIET EMT JOU IN DISCUSSIE WIL JIJ EENS EVEN HEEL SNEL EJ BRUTALE MOND TEGEN MIJ HOUDEN. iik zei niets:P ging rustig ice age 3 kijken op me iPod. Zij helemaal panisch doen. KIJK JONGENS, ESM?E IS EEN VORBEELD HOE HET NIET MOET. Tarek; mevrouw waarom heeft u toch altijd wat tegen esm?e en tegen mij? TAREK GA ER MAAR UIT, IK HEB GEEN ZIN MEER IN JULLLLIEEEE
nja goed, we gingen het logo maken. Ons idee was, we maken t roze met paars en lila door elkaar zo'n veeg iets weetje wel. Dus nja was een beetje gooien met verf op dat blaadje en toen uitsmeren met dikke kwasten.
ESM?E WAT BEN JE AAN HET DOEN?
nikita; we maken een logo.
VROEG IK JOU WAT?
ik; we maken een logo want dat moest van u...
NEE JE ZIT TE KLOTEN GOOI HET WEG EN GA SERIEUS AAN EHT WERK NU.
ik; nee ik ebn bezig dus ik ga het neit weggooien, ik gooi toch ook niet iets van u weg waar u net druk mee bezig bent geweest? een beetje aso is dat.
ESM?E GA NIET EMT MIJ IN DISCUSSIE, EN GA DAAR APPART ZITTEN (vooraan)
ik; ik zit hier eigenlijk wel goed.
JE GAAT NU + JE GOOIT HET NU WEG
ik; bent u doof? ik zit hier goed
GA NU DAAR ZITTEN OF JE GAAT ERUIT
ik; uhhm... ik blijf hier lekker zitten denk ik.
nja toen werd ze echt helemaal boos... (goed ik was ook wel lichtelijk brutaal

)
?en nja zo ging t nog bij 2 andere vakken ook vandaag...
heel elvensverhaal vol geschreven zie ik XD ben erg enthousiast....