De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 02-12-2009 18:50
Poster: Roov

Wat zaterdag? Winking my eye
Nee, 17 dec Happy, laughing

Ik had het tegen bootstrap, maar jij dook ertussen!
justjustin    posted on 02-12-2009 18:50
dit is goed!!! en dan te bedenken dat dit ruim 30 jaar geleden is! als je goed luistert dan zitten er ook heel veel invloeden in die nu nog in de house worden gebruikt....
RiX    posted on 02-12-2009 18:57
@Esmee: 3x? Wat heb je uitgespookt dan? Oppassen nu dan he?

@Maxim: nou nou nou... Cool

@Justjustin: Heel vet!! Kheb Mike Oldfield zelfs nog op LP hier Cool
Esmee    posted on 02-12-2009 18:57
Poster: Estacy
man, wat ben ik pissed op mijn teken lerares zeg, ben zon domme schoen van papier mach? aan t maken, gebruik i?ts te veel lijm, zij helemaal schreeuwen en overspannen worden, moet ik een dom verslag over Roy Liechtenstein gaan makenCool?daarvoor zei al tegen mij: voor je advies (k zit in 3e) geef ik een ontraden. Ik zo: maar ik sta een 7.5 gemiddeld. Ja, maar je motivatie is niet hoog genoegCool

nja ik had net zoiets bij ckv vandaag... dus dat was 1 vand e 3 dingen dat ik dr uit moest...
echt die vrouw... die haalt echt iedere les t bloed onder mn nagels vandaan... en vandaag had ik dr geen zin meer in, dus ging ik tegen dr in...

ze was 2 lessen terug al boos weggelopen en toen ging ze onze afdelingsleider halen :')

we moeten 1 of andere soap maken van foto's... ik was met 2 vriendinnen dat vorige les al gaan doen enzo we zijn al heel ver, maar vandaag konden we gewoon neit verder. Dus gignen we niets doen... gewoon omdat we voorlopen... vervolgens zegt ze, GAAAA AAN EHT WERK ESM?E!!!!! ik: kijk om u hene mervrouw, niemand werkt, ik loop voor, waarom moet ik dan opeens iets gaan doen... IK GA NIET EMT JOU IN DISCUSSIE WIL JIJ EENS EVEN HEEL SNEL EJ BRUTALE MOND TEGEN MIJ HOUDEN. iik zei niets:P ging rustig ice age 3 kijken op me iPod. Zij helemaal panisch doen. KIJK JONGENS, ESM?E IS EEN VORBEELD HOE HET NIET MOET. Tarek; mevrouw waarom heeft u toch altijd wat tegen esm?e en tegen mij? TAREK GA ER MAAR UIT, IK HEB GEEN ZIN MEER IN JULLLLIEEEE
nja goed, we gingen het logo maken. Ons idee was, we maken t roze met paars en lila door elkaar zo'n veeg iets weetje wel. Dus nja was een beetje gooien met verf op dat blaadje en toen uitsmeren met dikke kwasten.
ESM?E WAT BEN JE AAN HET DOEN?
nikita; we maken een logo.
VROEG IK JOU WAT?
ik; we maken een logo want dat moest van u...
NEE JE ZIT TE KLOTEN GOOI HET WEG EN GA SERIEUS AAN EHT WERK NU.
ik; nee ik ebn bezig dus ik ga het neit weggooien, ik gooi toch ook niet iets van u weg waar u net druk mee bezig bent geweest? een beetje aso is dat.
ESM?E GA NIET EMT MIJ IN DISCUSSIE, EN GA DAAR APPART ZITTEN (vooraan)
ik; ik zit hier eigenlijk wel goed.
JE GAAT NU + JE GOOIT HET NU WEG
ik; bent u doof? ik zit hier goed
GA NU DAAR ZITTEN OF JE GAAT ERUIT
ik; uhhm... ik blijf hier lekker zitten denk ik.
nja toen werd ze echt helemaal boos... (goed ik was ook wel lichtelijk brutaal Cool)
?en nja zo ging t nog bij 2 andere vakken ook vandaag...
heel elvensverhaal vol geschreven zie ik XD ben erg enthousiast....

Adrien1989    posted on 02-12-2009 19:00
'ik ziet hier goed'
Doet me denken aan mijn tijd in groep 7 Tongue. Vervelend kind was ik toen zeg whewhe.
tom-j    posted on 02-12-2009 19:02
Poster: Esmee

nja ik had net zoiets bij ckv vandaag... dus dat was 1 vand e 3 dingen dat ik dr uit moest...
echt die vrouw... die haalt echt iedere les t bloed onder mn nagels vandaan... en vandaag had ik dr geen zin meer in, dus ging ik tegen dr in...

ze was 2 lessen terug al boos weggelopen en toen ging ze onze afdelingsleider halen :')

we moeten 1 of andere soap maken van foto's... ik was met 2 vriendinnen dat vorige les al gaan doen enzo we zijn al heel ver, maar vandaag konden we gewoon neit verder. Dus gignen we niets doen... gewoon omdat we voorlopen... vervolgens zegt ze, GAAAA AAN EHT WERK ESM?E!!!!! ik: kijk om u hene mervrouw, niemand werkt, ik loop voor, waarom moet ik dan opeens iets gaan doen... IK GA NIET EMT JOU IN DISCUSSIE WIL JIJ EENS EVEN HEEL SNEL EJ BRUTALE MOND TEGEN MIJ HOUDEN. iik zei niets:P ging rustig ice age 3 kijken op me iPod. Zij helemaal panisch doen. KIJK JONGENS, ESM?E IS EEN VORBEELD HOE HET NIET MOET. Tarek; mevrouw waarom heeft u toch altijd wat tegen esm?e en tegen mij? TAREK GA ER MAAR UIT, IK HEB GEEN ZIN MEER IN JULLLLIEEEE
nja goed, we gingen het logo maken. Ons idee was, we maken t roze met paars en lila door elkaar zo'n veeg iets weetje wel. Dus nja was een beetje gooien met verf op dat blaadje en toen uitsmeren met dikke kwasten.
ESM?E WAT BEN JE AAN HET DOEN?
nikita; we maken een logo.
VROEG IK JOU WAT?
ik; we maken een logo want dat moest van u...
NEE JE ZIT TE KLOTEN GOOI HET WEG EN GA SERIEUS AAN EHT WERK NU.
ik; nee ik ebn bezig dus ik ga het neit weggooien, ik gooi toch ook niet iets van u weg waar u net druk mee bezig bent geweest? een beetje aso is dat.
ESM?E GA NIET EMT MIJ IN DISCUSSIE, EN GA DAAR APPART ZITTEN (vooraan)
ik; ik zit hier eigenlijk wel goed.
JE GAAT NU + JE GOOIT HET NU WEG
ik; bent u doof? ik zit hier goed
GA NU DAAR ZITTEN OF JE GAAT ERUIT
ik; uhhm... ik blijf hier lekker zitten denk ik.
nja toen werd ze echt helemaal boos... (goed ik was ook wel lichtelijk brutaal Cool)
?en nja zo ging t nog bij 2 andere vakken ook vandaag...
heel elvensverhaal vol geschreven zie ik XD ben erg enthousiast....

hoppa en terecht. (sommige)?arrogante leraren ook.........
RiX    posted on 02-12-2009 19:12
Zohee, dat had een docente vroeger niet met mij moeten flikken! "Vroeg ik jou wat?" Pff... Zo praat je niet tegen een leerling. Volgens mij is die docente hardstikke overwerkt en zit ze niet op de goede plek als ik jouw verhaal lees...
MaximDJ    posted on 02-12-2009 19:14
Poster: RiX

@Maxim: nou nou nou... Cool

?

Haha, sorry :CoolLieve schat dan??Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Esmee    posted on 02-12-2009 19:16
nja nadat ik mn 3e gelekaart had gehaalt (zo noem je die dingen bij ons) bij mn eigen mentor... was t zo van ja ik hoorde vand e kals dat eht ej 3e is...
ik; uhhm jaa Cool
hij; is niet zo de bedoeling he, waarom doe je zo?
ik; weet ik niet. hij; dan zal ik je ouders wel even bellen misschien weten zij het. ik; mn ouders zijn niet helderziend ofzo en ze kunnen niet in mn hoofd kijken, dus ik denk niet dat dat werkt. hij; goed oke. Waarom deed je net zo tegen mij (ik praatte door hem heen) ik; weet ik niet. gewoon ik praat graag, dat weet u nu toch wel? hij; maar als ik je 1x waarschuw... moet je het niet nog een keer doen. ik; *stil*
hij; ben je nu uit? ik; nee hij; wat voor les heb je nu? ik; blokuur gym hij; hoelaat ben ej vrij ik; half 5
hij; dan kun je daarna 2 uur gaan schoonmaken. ik; oke. hij; vind je dat neit erg?. ik; ik vind het een beetje kinderachtig, maar ik zal dr niet om gaan huilen hoor, ik moet wel vaker schoonmaken, dus zo erg is het niet. T is wel gezellig, beetje met concierges kletsen enzo.
hij;wat jij deed was ook een beetje kinderachtig vind je niet? ik; praten vind ik niet erg kinderachtig, sorry. hij; waar dacht je dan aan voro straf? ik; wat dacht u van geen... ik krijg bijna nooit straf als ik er wordt uitgestuurd hoor. hij; ik geef altijd straf. ik; oke. hij; wil je iets overschrijven? ik; lekker nutteloos... hij; strafregels? ik; nog nutellozer. hij; nou beloof je dan dat je t nooit meer zal doen? ik; nee, hoe kan ik nou beloven dat ik nooit meer door u heen praat tijdens de les... dat is een onmogelijkeopgave voor mij, dat weet u zelf ook, maar ik kan eht wel proberen. hij; oke dan laat ik je voor deze ene keer gaan.

okee:D
Esmee    posted on 02-12-2009 19:17
Poster: RiX
Zohee, dat had een docente vroeger niet met mij moeten flikken! "Vroeg ik jou wat?" Pff... Zo praat je niet tegen een leerling. Volgens mij is die docente hardstikke overwerkt en zit ze niet op de goede plek als ik jouw verhaal lees...

voor het einde van het jaar is ze overspannen CoolCool
Crazy    posted on 02-12-2009 19:25
Lijkt mij wel, ook van die leraren die zo'n ontiegelijke hekel aan me hebben, vooral omdat ik m'n mening niet voor me kan houden en dus ook niet over me heen laat lopen.
Bart_    posted on 02-12-2009 19:25
zo moet ik hier niet tegen leraren praten hoor, want dan krijg je een paar strafstudies (woendsdag middag h??l de middag schrijven (op woensdagnammidag heb ik vrij)) en misschien nog wel eens schorsing erbijCool
Esmee    posted on 02-12-2009 19:28
Poster: Crazy
Lijkt mij wel, ook van die leraren die zo'n ontiegelijke hekel aan me hebben, vooral omdat ik m'n mening niet voor me kan houden en dus ook niet over me heen laat lopen.

hier hetzelfde probleem... + ik heb een vrijharde stem + ik verveel me nogal gouw dus dan ga ik zitten kleppen. Opzich zit ik niet te klooien ofzo, ik hou gewoon erg van praten.

vorig jaar was k ook iedere keer bijna geschorst... dus nja... bijna is niet helemaal Happy, laughing
User edit by Esmee on 02-12-2009 @ 19:29:16 (23%)
the-melody    posted on 02-12-2009 19:29
Lol, heeft een leraar ook eens tegen mij gezegt dat'k op woensdagmiddag mocht blijven, 3x raden wat ik deed... Gewoon lekker naar huis bij de bel om 11.50, heeft der ook niks over gezegt en geen brief thuis gehad ook niet. Hij moest een proberen?Cool
Crazy    posted on 02-12-2009 19:31
Ik heb ook een behoorlijk harde stem ja. En ik kan me ook snel vervelen, en zitten kwekken niet eens, maar ik hou wel van een geintje dus dan ga je een beetje zitte kloten, van het ??n komt het ander en voor je het weet sta je face in face met je wiskunde leraar (tevens m'n mentor) de longen uit je lijf te schreeuwenCool
Saskia    posted on 02-12-2009 19:35
Ik ben ook wel een harde, maar blijf meestal tegen leraren vrij beleefd en kan het met de meeste dus ook goed vinden. Laat mijn mening duidelijk horen maar ga niet te ver
Tada perfecte leerling Happy, laughing
Snoey    posted on 02-12-2009 19:35
@ Esmee

Als ik leraar was, en een leerling zou op die manier tegen mij praten, had je net zolang in dat lokaal blijven zitten tot je wel normaal kan praten Winking my eye Die man geeft een stukje opvoeding, is niet erg om soms raad op te volgen van je mentor! (Niet dat ik zo'n lievertje was, leek wel of ik gele kaarten spaarde)
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 02-12-2009 19:35
Poster: the-melody
Lol, heeft een leraar ook eens tegen mij gezegt dat'k op woensdagmiddag mocht blijven, 3x raden wat ik deed... Gewoon lekker naar huis bij de bel om 11.50, heeft der ook niks over gezegt en geen brief thuis gehad ook niet. Hij moest een proberen?Cool

haha, nou bijmij bellen ze dan gewoon hoor. Ze bellen nogal gauw... en nja... als me pa ook maar iets hoort van enige vorm van misdraging... is ie BOOOOOOSSSS
laatstaan dat ik eruit word gestuurd... dan is ie helemaal over de rooie Cool
Crazy    posted on 02-12-2009 19:38
Ik heb ook wel respect voor alle docenten, en kan het ook uitstekend met ze vinden. Maar zoiezo uit ik mijn mening (lijkt wel een ziekte). Moest ook een keer op het matje komen. Kort gesprekje gehad, en toen kwam de vraag. Ja hoelaat ben je uit (ik dacht ik grijp m'n kans). Ik zo, nu. Oke, ga dan maar, terwijl ik nog bijna 3 uur les had. Nooit wat van gehoord. Sukkels...
Esmee    posted on 02-12-2009 19:40
Poster: Snoey
@ Esmee

Als ik leraar was, en een leerling zou op die manier tegen mij praten, had je net zolang in dat lokaal blijven zitten tot je wel normaal kan praten Winking my eye Die man geeft een stukje opvoeding, is niet erg om soms raad op te volgen van je mentor! (Niet dat ik zo'n lievertje was, leek wel of ik gele kaarten spaarde)

agh nja, t komt wel weer goed Happy, laughing had gewoon niet zo mn dag vandaag denk ik.
TimmyV    posted on 02-12-2009 19:45

haha, nou bijmij bellen ze dan gewoon hoor. Ze bellen nogal gauw... en nja... als me pa ook maar iets hoort van enige vorm van misdraging... is ie BOOOOOOSSSS
laatstaan dat ik eruit word gestuurd... dan is ie helemaal over de rooie Cool

Ik zou zo graag weer eens voor een weekje op de middelbare school zitten heh.
Dat was pas leven als ik het vergelijk met wat ik nu doe. We konden echt alles maken.
Tijden veranderen helaas... nu ben je op sommige scholen niet eens meer veilig omdat er 15 jarige klootzakjes rondlopen met messen.
Ook dat ze hier in de omgeving zelfs met politiehonden de school in komen om drugs of wapens in beslag te nemen.?
Dat maakt mij zelfs een beetje bang...terwijl ik werkzaam ben in de beveiliging.
Waar gaat het heen!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Dit heeft overigens niks met jou te maken.. moest het alleen even kwijtCool
Ik mis mijn tijd als middelbare school ganger.. hehe
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 02-12-2009 19:47
haha nou zo is het bijmij op school niet. Er werd laatst gevochten door 2 jongens op de gang maar binnen 2 sec kwam dr al een leraar tussen. Voorderest is er echt al 3 jaar niet meer gevochten. (toen ik in de 1e zat was dr 1x in een pauze een behoorlijk gevecht tussen 2 groepen zegmaar (5 tegen 6 ofzo) maar ook allemaal netjes met blote handjes Happy, laughing
T_G    posted on 02-12-2009 19:51
haha nou zo is het bijmij op school niet. Er werd laatst gevochten door 2 jongens op de gang maar binnen 2 sec kwam dr al een leraar tussen. Voorderest is er echt al 3 jaar niet meer gevochten. (toen ik in de 1e zat was dr 1x in een pauze een behoorlijk gevecht tussen 2 groepen zegmaar (5 tegen 6 ofzo) maar ook allemaal netjes met blote handjes Happy, laughing

ghehe ik zit echt op een kak school waar niks gebeurd. Ja een lilliputter als sinterklaas hij leek op die ene van die reclame van Studenten bellen gratis. Rinkeltje heet tie dan ofzo
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
TimmyV    posted on 02-12-2009 19:52
Poster: T_G

ghehe ik zit echt op een kak school waar niks gebeurd. Ja een lilliputter als sinterklaas hij leek op die ene van die reclame van Studenten bellen gratis. Rinkeltje heet tie dan ofzo

De hoef....welke school zit je ? :P
Let's go f*cking mental
T_G    posted on 02-12-2009 19:52

hier hetzelfde probleem... + ik heb een vrijharde stem + ik verveel me nogal gouw dus dan ga ik zitten kleppen. Opzich zit ik niet te klooien ofzo, ik hou gewoon erg van praten.
vorig jaar was k ook iedere keer bijna geschorst... dus nja... bijna is niet helemaal Happy, laughing

Dus eigenlijk ben jij gewoon een schobbejak xD
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

223 Users online: 16 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 50.137
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.138