De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Esmee    posted on 01-12-2009 16:06
Poster: DjVictorF
Het klinkt misschien een beetje stom..
Maar ik zou dan ook met hun gaan spotten. Misschien werkt dat?

krijg je daar niet alleen maar nog meer gezeik mee?
pff als je t mikpunt bent van de klas is dat lastig... wel extra vervelend natuurlijk dat al je vrienden een jaa hoger zitten... zodat jij dr alleen voor staat....
nja gewoon dr bovenstaan. Mocht dat na een tijdje echt niet werken... terugpakken Cool op zn jongens zal dat wel gewoon knokken worden... ik zou t persoonlijk anders aanpakken Coolnet zolang terug treiteren, irriteren, zwart maken, belachelijk maken tot ze echt niemand meer hebben...
main    posted on 01-12-2009 16:07
Poster: DjVictorF

Dan zit er nog maar 1 ding op.
LIJFSTRAFFEN!Cool
Het klinkt misschien een beetje stom..
Maar ik zou dan ook met hun gaan spotten. Misschien werkt dat?

Dat is niet klein hoor! Ik ben zelf ook 1.77 en ben 15 jaar.

edit: Ik rook nietWinking my eye

haha, die mensen hebben niks waar ik mee kan spotten, want ze zijn NIKS en doen NIKS naast leren voor school en mensen afzeiken en denken dat ze stoer zijn...?

god, wat kan ik toch goed tegen kinderen die een jaar jonger zijn de hele dag om je heen hebben op schoolCool
Esmee    posted on 01-12-2009 16:07
Poster: main
ik rook niet, waarom roken zoveel mensen hier?
even een vraagje aan esmee: hoe kom jij aan peuken? want je bent nog geen 16 toch?

edit: ik drink eigenlijk wel veel.. maar denk niet dat t daar aan ligt.

nou op me 14e kreeg ik al mee... dus sja... geen idee. Dichtsbijzijnde primera geeft me altijd mee. Bij vrienden is het, ben je 16? laat je ID even zien, ik kreeg 1.5 jaar terug al mee dus sja... en idd tankstations, de 1 geeft wel mee de ander niet. Mocht het dan echt niet lukken heb ik nog een aantal vriendinnen die 17 zijn Winking my eye
Adrien1989    posted on 01-12-2009 16:07
Poster: dp_

gewoon halen bij tankstation, weinig mensen die daarom moeilijk gaan doen...

Dacht je dat. Ik kwam keer bij tankstation, dat deed ik wel vaker toen ik m'n 7 serie had, verbruik 1:6,5 enzo lalala. En ik ging tanken en ik ging afrekenen en ik zeg nog klein rood pakje Pall Mall en toen moest ik mijn rijbewijs laten zien. Die mensen zijn echt te achterlijk voor woorden.
dp_    posted on 01-12-2009 16:10
Poster: Adrien1989

Dacht je dat. Ik kwam keer bij tankstation, dat deed ik wel vaker toen ik m'n 7 serie had, verbruik 1:6,5 enzo lalala. En ik ging tanken en ik ging afrekenen en ik zeg nog klein rood pakje Pall Mall en toen moest ik mijn rijbewijs laten zien. Die mensen zijn echt te achterlijk voor woorden.

achja zelf nooit problemen mee gehad en ben ook zeker niet de grootste...Achja al jaar gestopt met die onzin Cool
main    posted on 01-12-2009 16:10
Poster: Esmee

krijg je daar niet alleen maar nog meer gezeik mee?
pff als je t mikpunt bent van de klas is dat lastig... wel extra vervelend natuurlijk dat al je vrienden een jaa hoger zitten... zodat jij dr alleen voor staat....
nja gewoon dr bovenstaan. Mocht dat na een tijdje echt niet werken... terugpakken Cool op zn jongens zal dat wel gewoon knokken worden... ik zou t persoonlijk anders aanpakken Coolnet zolang terug treiteren, irriteren, zwart maken, belachelijk maken tot ze echt niemand meer hebben...

haha, nou ik ben niet bepaald een mikpunt.
maar als ze ermee doorgaan weet ik ze te vinden en heb ik een hoop mensen achter meCool
maar zo ben ik niet echt, ben wel haast getraind in het zelfvertrouwen omlaag werken.
ga daar morgen is even mee aan de slagCool
Esmee    posted on 01-12-2009 16:13

haha, nou ik ben niet bepaald een mikpunt.
maar als ze ermee doorgaan weet ik ze te vinden en heb ik een hoop mensen achter meCool
maar zo ben ik niet echt, ben wel haast getraind in het zelfvertrouwen omlaag werken.
ga daar morgen is even mee aan de slagCool

precies, gewoon op een manier waar mensen je niet voor kunnen straffen het afhandelen. Al is er 1x een meisje gaan huilen toen ik in de 2e zat... die irriteerde me iedere dag, na een maandje was ik er klaar mee, toen ging ik eens vervelend doen.... ging ze serieus huilend naar mn mentor toe, jaaaa esm?e pest me Cool
wel daarna nooit meer last van dr gehad Cool
main    posted on 01-12-2009 16:14
hahaha, dat vind ik altijd zo zielig.
mensen die zelf gaan pesten en dan pest je een keer terug, gaan ze meteen huilenCool
Leo981    posted on 01-12-2009 16:21
Poster: JollyJunkie
Iemand die ik ken heerst meer?Cool

15 jaar: 1,50 en groeit nooit meer?Cool
 Hee, die iemand ken ik ook :P , maar ik ben ook al bijna in de 1,80 denk ik zo, weet niet zeker:P
Esmee    posted on 01-12-2009 16:22
precies, nja pesten neit echt hoor, maar t was gewoon meer treiteren weetje wel, dingen in me kluisje proppen, als ik een goed cijfer haalde voor wiskunde/natuurkunde was ik meteen een nerd. Bij natuurkunde zat ik altijd op een bepaalde plek, je had niet echt vaste plekekn in de lokaal. Maar dat was gewoon mijn plek klaar. Zat daar met 3 andere vriendinnen. Opeens gaat zij daar zitten, bij mijn vriendinnen, terwijl ze hun niet eens aardig vindt weejewel, alleen om mij te irriteren, nou dan heb je t echt gedaan bijmij Cool
main    posted on 01-12-2009 16:23
klinkt als een echte k*t H**r
Yorick    posted on 01-12-2009 16:25
Poster: Tomazos

waar?:P

Nederhorst,,
Onbeperkt drinken!(A):p
niiicola    posted on 01-12-2009 16:33
1.81 op je 14e WOW wordt jij 2 meter?

Ik ben nu 1.76 en ben 13.
Er is ook iemand in de klas, die is jonger dan ik en is 1.85... Dat is echt heeeeeel groot!
Gewoon.
main    posted on 01-12-2009 16:36
al mijn vrienden zijn nu 1.85 ongeveer, maar die zijn 16 - 17Cool
JollyJunkie    posted on 01-12-2009 16:39
Poster: Leo981
Poster: JollyJunkie
Iemand die ik ken heerst meer?Cool

15 jaar: 1,50 en groeit nooit meer?Cool

Hee, die iemand ken ik ook :P , maar ik ben ook al bijna in de 1,80 denk ik zo, weet niet zeker:P

Macy he Happy, laughing
Die rookt ook, maar ik denk niet dat het daardoor komt...

Estacy    posted on 01-12-2009 16:40
laatst een geweldig gesprek op BlogTV met een japanse DJ. die zag m'n naam (Estacy) vroeg waar ik vandaan kwam (holland) en daarna hoe door XTC was. Ik had geen idee (ben 14) maar ff googlen doet wonderen! daarna een gesprek van 10m over crystal meth (ook al mn info van google) :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 01-12-2009 16:43
Ik vind het zo irritant bij BlogTV dat als je "junior" bent (ik ben dus 13) dat je dan geen andere shows mag bekijken die geen junior zijn...
Gewoon.
dJORD    posted on 01-12-2009 16:48
iemand ervaring met de denon hp-500??
Esmee    posted on 01-12-2009 16:49
Poster: Estacy
laatst een geweldig gesprek op BlogTV met een japanse DJ. die zag m'n naam (Estacy) vroeg waar ik vandaan kwam (holland) en daarna hoe door XTC was. Ik had geen idee (ben 14) maar ff googlen doet wonderen! daarna een gesprek van 10m over crystal meth (ook al mn info van google) :p

geweldig toch xD
Saskia    posted on 01-12-2009 16:53
Mijn reacties die ik op het draaien krijg zijn toch wel vrijwel allemaal positief iedereen vind het vet maar zal ook wel komen omdat niet veel meisjes dat doen..
main    posted on 01-12-2009 17:03
Poster: Saskia
Mijn reacties die ik op het draaien krijg zijn toch wel vrijwel allemaal positief iedereen vind het vet maar zal ook wel komen omdat niet veel meisjes dat doen..

de meeste zijn bij mij ook positief, maar je hebt soms van die jaloers mensen h?...
Tomazos    posted on 01-12-2009 17:04

toch schat(L)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 01-12-2009 @ 17:04:25 (2%)
MaximDJ    posted on 01-12-2009 17:55
al mijn vrienden zijn nu 1.85 ongeveer, maar die zijn 16 - 17Cool

Ik ben uh...1.94m lang genoeg voor mij?Cool?Helpt wel als je eem een movinghead in een wat hoger trussje moet tillen?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Saskia    posted on 01-12-2009 18:05
ik ben 1.72 ongeveer Happy, laughing hier de omgeving toch wel redelijk lang voor een meisje
Stefjuuh    posted on 01-12-2009 18:08

Qua vrienden, ja...

Maar (goede) DJ's zullen je wel wat beter beoordelen..Winking my eye

84 Users online: 9 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 18.919
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.293