Poster: DjVictorF
Het klinkt misschien een beetje stom..
Maar ik zou dan ook met hun gaan spotten. Misschien werkt dat?
Poster: DjVictorF
Dan zit er nog maar 1 ding op.
LIJFSTRAFFEN!
Het klinkt misschien een beetje stom..
Maar ik zou dan ook met hun gaan spotten. Misschien werkt dat?
Dat is niet klein hoor! Ik ben zelf ook 1.77 en ben 15 jaar.
edit: Ik rook niet
Poster: main
ik rook niet, waarom roken zoveel mensen hier?
even een vraagje aan esmee: hoe kom jij aan peuken? want je bent nog geen 16 toch?
edit: ik drink eigenlijk wel veel.. maar denk niet dat t daar aan ligt.
Poster: dp_
gewoon halen bij tankstation, weinig mensen die daarom moeilijk gaan doen...
Poster: Adrien1989
Dacht je dat. Ik kwam keer bij tankstation, dat deed ik wel vaker toen ik m'n 7 serie had, verbruik 1:6,5 enzo lalala. En ik ging tanken en ik ging afrekenen en ik zeg nog klein rood pakje Pall Mall en toen moest ik mijn rijbewijs laten zien. Die mensen zijn echt te achterlijk voor woorden.
Poster: Esmee
krijg je daar niet alleen maar nog meer gezeik mee?
pff als je t mikpunt bent van de klas is dat lastig... wel extra vervelend natuurlijk dat al je vrienden een jaa hoger zitten... zodat jij dr alleen voor staat....
nja gewoon dr bovenstaan. Mocht dat na een tijdje echt niet werken... terugpakkenop zn jongens zal dat wel gewoon knokken worden... ik zou t persoonlijk anders aanpakken
net zolang terug treiteren, irriteren, zwart maken, belachelijk maken tot ze echt niemand meer hebben...
haha, nou ik ben niet bepaald een mikpunt.
maar als ze ermee doorgaan weet ik ze te vinden en heb ik een hoop mensen achter me
maar zo ben ik niet echt, ben wel haast getraind in het zelfvertrouwen omlaag werken.
ga daar morgen is even mee aan de slag
Poster: JollyJunkieHee, die iemand ken ik ook :P , maar ik ben ook al bijna in de 1,80 denk ik zo, weet niet zeker:P
Iemand die ik ken heerst meer?
15 jaar: 1,50 en groeit nooit meer?
Poster: Tomazos
waar?:P
1.81 op je 14ewordt jij 2 meter?
Poster: Leo981Poster: JollyJunkie
Iemand die ik ken heerst meer?
15 jaar: 1,50 en groeit nooit meer?
Hee, die iemand ken ik ook :P , maar ik ben ook al bijna in de 1,80 denk ik zo, weet niet zeker:PMacy heDie rookt ook, maar ik denk niet dat het daardoor komt...
Poster: Estacy
laatst een geweldig gesprek op BlogTV met een japanse DJ. die zag m'n naam (Estacy) vroeg waar ik vandaan kwam (holland) en daarna hoe door XTC was. Ik had geen idee (ben 14) maar ff googlen doet wonderen! daarna een gesprek van 10m over crystal meth (ook al mn info van google) :p
Poster: Saskia
Mijn reacties die ik op het draaien krijg zijn toch wel vrijwel allemaal positief iedereen vind het vet maar zal ook wel komen omdat niet veel meisjes dat doen..
Mijn reacties die ik op het draaien krijg zijn toch wel vrijwel allemaal positief iedereen vind het vet maar zal ook wel komen omdat niet veel meisjes dat doen..
al mijn vrienden zijn nu 1.85 ongeveer, maar die zijn 16 - 17