De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 24-11-2009 22:37
Welkom in de LateLeeuw, DE chatlounge van DJR.

Neem plaats achter de DJ-Booth.

Of neem een drankje in een van onze stijlvolle bars.

Mocht je zijn vastgelopen in je laatste productie of mix, of heb je om een andere reden niks te doen? Dan heb je nu wat te lezen in de bibliotheek:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 27

Het gezelligste topic van DJR,
Maar maak het niet te gek!
Dus geen dubbelposts, spam etc...

Praten over chocolademelk of boterkoek mag ook nietCool
Uitgezonderd kippebotje.

User edit by Boyd on 04-12-2009 @ 21:56:22 (61%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 28 ??

Vote :   

Saskia    posted on 01-12-2009 12:45
Ik ben 18 en mijn ouders zeuren nog over de hoeveelheid geld die ik uitgeef aan mijn dj gebeuren. Heb nog nergens spijt van dus ik vind echt niet dat ze mogen zeuren.
Net 3 cd's voor 20 euro?gekocht via oh nee dat mag ik niet zeggen Winking my eye.

Wel wat oudere cd's maar ik vind ze lekker dus dat wordt weer swingen
Mixt-Ape    posted on 01-12-2009 12:54
Ik ben ook 18, maar mijn uitgaven zijn mijn uitgaven. Daar heeft niemand inzage in, laat staan dat mijn ouders er iets op te zeggen hebben!
RiX    posted on 01-12-2009 13:32
Poster: Saskia
Ik ben 18 en mijn ouders zeuren nog over de hoeveelheid geld die ik uitgeef aan mijn dj gebeuren. Heb nog nergens spijt van dus ik vind echt niet dat ze mogen zeuren.
Net 3 cd's voor 20 euro?gekocht via oh nee dat mag ik niet zeggen Winking my eye.

Wel wat oudere cd's maar ik vind ze lekker dus dat wordt weer swingen

Je mag het label wel noemen: toevallig die 3cd-bundle van Hed Kandi?
Saskia    posted on 01-12-2009 13:58
Nee via een site, 3 verschillende cd's? een hardstyle verzamel, dance van 2008 en nog iets van dance
Snoey    posted on 01-12-2009 14:12
Nee via een site, 3 verschillende cd's? een hardstyle verzamel, dance van 2008 en nog iets van dance

Oude cd's zijn een leuke investering, helemaal die jaar compilaties!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 01-12-2009 14:19
Ja ben nu ook via marktplaats aan het kijken daar vind je ook veel oudere verzamelcd's etc. Is wel leuk?Happy, laughing
Sandr    posted on 01-12-2009 14:22
Dat blauwe BOLle mannetje doet het ook altijd goed. Vaak wel cd's die zijn afgeprijst tot een eurootje of 8. Vind ik voor een nieuwe verzamel cd echt een mooie prijs!
Play that funky music white boy....
main    posted on 01-12-2009 14:23
hebben jullie ook wel eens last van jaloerse mensen in je klas? gaan een beetje spotten met mn dj naam, jaloerse apen.. zijn zelfs een jaar jonger dan ik ben (blijven zitten..) en hebben me nog nooit horen draaien...

geen idee hoe dat met jullie zit, maar ik kan VRIJ slecht tegen dit soort?mensen..
Saskia    posted on 01-12-2009 14:25
Poster: Sandr
Dat blauwe BOLle mannetje doet het ook altijd goed. Vaak wel cd's die zijn afgeprijst tot een eurootje of 8. Vind ik voor een nieuwe verzamel cd echt een mooie prijs!

Daar heb ik die 3 ook van Winking my eye

edit: ja een vriendin van mij zegt steeds och dat draaien kan ik ook een plaatje aanzetten etc. Ik zei tegen der kom maar een keer bij mij thuis dan laat ik je wat zien en dan mag jij het me nadoen Winking my eye sindsdien houdt ze wel der mond Happy, laughing
User edit by Saskia on 01-12-2009 @ 14:26:33 (100%)
DJADMIN    posted on 01-12-2009 14:30
Poster: main
hebben jullie ook wel eens last van jaloerse mensen in je klas? gaan een beetje spotten met mn dj naam, jaloerse apen.. zijn zelfs een jaar jonger dan ik ben (blijven zitten..) en hebben me nog nooit horen draaien...

geen idee hoe dat met jullie zit, maar ik kan VRIJ slecht tegen dit soort?mensen..

Ah boeie..doen ze ook bij oudere mensen zoals ik.

Jij kan lachen. Op het einde van de maand. Als jij een paar lekkere feesten gedraaid hebt. En er financieel 10x zo goed als hun voorstaat....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
main    posted on 01-12-2009 14:32
haha dat heb ik ook met n vriend gedaan, hij snapte niet eens waar het play knopje zat... laat staan dat ie ook maar enig idee had waar alle andere knopjes voor warenCool
maar t (ZWAAR) irritante is dat nu allemaal (kleinere) kindjes uit een paar cluster vakken nu een beetje dom lopen te doen.. ??n van de puntjes waar ik slecht tegen kan is dat mensen spotten met je terwijl ze je:
A: niet kennen.
B: geen idee hebben waar ze over praten.
C: zelf niks kunnen.
iemand tips voor zulke mensen om ze op hun nummer te zetten? want ik word er toch een beetje moe van...

@djadmin: heb je wel gelijk in, heb helaas nog niet zoveel feesten (2x per maand) maar wel genoeg om aardig wat extra te verdienen per maandCool
User edit by main on 01-12-2009 @ 14:34:30 (26%)
Saskia    posted on 01-12-2009 14:33
Filmpje van?jou live opnemen en die aan hun laten zien ?
main    posted on 01-12-2009 14:36
Filmpje van?jou live opnemen en die aan hun laten zien ?

heb ik al (zie tenminmix competitie) maar het zielige aan die jongens is dat ze daar niet naar willen/gaan kijken omdat ze dan weten dat ze op hun nummer gezet worden..

heb zelf al wel n idee: draaien op de stunt (kan ik via via wel even regelen, paar vrienden van me zitten in de stunt commissie)
Saskia    posted on 01-12-2009 14:37
Wat is de stunt?
main    posted on 01-12-2009 14:39
stuntdag, organiseren de eindexamen leerlingen, maar 3 uur les en dan de hele dag feesten en leuke dingen op school (springkussen e.d.).

hebben ze dat niet op alle middelbare scholen?
Saskia    posted on 01-12-2009 14:41
Hm nee hier niet..
Is wel leuk om daar te draaien dan.
Noord limburg hebben ze wel lsd (laatste schooldag)
Waar mensen dan een groot feesten hebben
hier in echt is niet zoveel spannends..
main    posted on 01-12-2009 14:44
t is eigenlijk een soort van afscheid van de eindexamen leerlingen, jammer dat ze dat bij jullie niet hebbenCool?is namelijk super leuk! hele school wordt altijd omgebouwd tot een groot spookhuis o.i.d. (ligt aan t thema)
Saskia    posted on 01-12-2009 14:45
Ja is wel een eindexamenfeest hier in de discotheek dan voor alle eindexamenleerlingen maar zo geweldig is dat ook niet volgens mij haha..
RiX    posted on 01-12-2009 14:47
Ja, was vroeger bij ons op de Havo ook... 1 x complete opblaassurvivalbaan de avond tevoren geplaatst. Dus iedereen die in of uit het gebouw wilde moest die baan nemen. Ook de docenten/s met (mantel)pak enzo. Dikke lol!
main    posted on 01-12-2009 14:48
@saskia: wij hebben dat allebei hier.. stuntdag EN eindexamen feest..
Saskia    posted on 01-12-2009 14:49
Zoooo oneerlijk dus Unhappy
main    posted on 01-12-2009 14:54
haha, misschien eens overleggen met de leerlingenraad (als jullie die hebben)
ccc    posted on 01-12-2009 14:57
Mensen in januari is een hardstyle feest hier in de buurt in discotheek Bozzini.
Er kan gestemd worden op welke DJ z moeten boeken.

Zou iedereen die zich verveelt ff op TATANKA willen stemmen. Tongue
Hyves link naar poll

Want de meeste lui stemmen op Frontliner en dan vind ik toch echt iets te zacht voor een headliner. Dus hopelijk stemmen jullie even om mij te plezieren. LOL
main    posted on 01-12-2009 15:09
gestemdWinking my eye
DjVictorF    posted on 01-12-2009 15:09
Poster: main

Wat zeggen ze dan over je naam?

Ik word er ook wel eens mee geplaagt maar niet erg ofzo. Gewoon voor de grap. Soms doen vriendjes van me broertje het ook, maar die pak ik dan gewoon aan door ze een stomp op hun arm te geven..Cool Maar dat is ook gewoon voor de lol
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

123 Users online: 59 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 19.786
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.836.332