Poster: JollyJunkie
In water zit zuurstof, een waterstof molecuul bestaat namelijk uit 2 water-atomen (H atomen) en 1 zuurstof atoom.
Je hebt gelijk, ik vergis me.
Water (2 waterstof atomen en 1 zuurstof atoom) is namelijk een zuivere stof, kan dus niet gescheiden worden, behalve met atoomscheiding (is dat wat jij zegt, ik heb namelijk nog nooit van dat woord gehoord...), maar dat is niet zomaar iets wat vissen kunnen, daar komt namelijk heel veel energie bij vrij, en dan zouden de vissen soort van ontploffen?
Er zit inderdaad gewoon zuurstof opgelost in het water, bijvoorbeeld doordat het regent, of omdat er nieuw water in wordt gepompt.
Poster: ccc
Iemand een idee welk nummer dit is?
Poster: Renzis
Staat erboven sander van doorn - Ninety, als ik het goed heb
Het is vandaag trouwens de laatste dag dat alle nummers van 1,30 nu 0,99 zijn op beatport, ik heb net 50 nummertjes gekocht
Is toch wel een stuk voordeliger!
Poster: tom-jPoster: JollyJunkie
Het is vandaag trouwens de laatste dag dat alle nummers van 1,30 nu 0,99 zijn op beatport, ik heb net 50 nummertjes gekocht
Is toch wel een stuk voordeliger!
kut das waar ook...
heb ik net een hoop tracks gekocht die al in mijn crate zaten. zeg alsjeblieft dat die automatsich naar 0.99 gaan plz...Bedoel je dat je bepaalde nummers in je Crate had gedaan toen ze nog geen 0,99 waren, en dat je ze nu gekocht hebt?Volgens mij gaan ze dan gewoon naar 0,99 , tenzij je geen tracks van 1,30 kocht natuurlijk
Poster: Renzis
Staat erboven sander van doorn - Ninety, als ik het goed heb
Poster: timmy90
weet er iemand hoe je het beeld op je scherm op zijn kop zet en dat terug zet?
gretz
Poster: timmy90Ik weet alleen nog dat je met je rmk op het bureaublad moest klikken
weet er iemand hoe je het beeld op je scherm op zijn kop zet en dat terug zet?
gretz
Poster: LawrenzWij gaan in Januari naar Top Gear in de Ra?
Zoals dat ik in april naar Jeff Dunham ga?
Poster: niiicola
Wij gaan in Januari naar Top Gear in de Ra?