Pioneer efx 500
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 19-11-2009 18:09
Hallo,
Ben van plan om binnenkort een pioneer efx 500 te gaan kopen maar heb een paar vraagjes.

Kun je deze op 2 kanalen gebruiken? Waar moet je hem aansluiten?

Kan iemand mij de verschillende effecten met uitleg geven want vind op youtube hier niets over.

En dan had ik nog ??n vraagje maar die is wel wat raar om uit te leggen :p ;
als ik een liedje heb en ik zet hem op 1/2 (loop) waardoor die zo TRRRRR zegt , hoe kan je dan overschakelen naar een ander liedje want ik vind dat nogal moeilijk =p zijn hier effecten voor? Heb wel eens zo een TSJJJJJJJ gehoord !

Klinkt dom uitgelegd maarja!

Thx anyway

What do you think about Pioneer efx 500 ??

Vote :   

Mathiz    posted on 19-11-2009 18:12
euh bestaan veel manieren voor .Je kan met filters veel bekomen, dat bedoel je waarschijnlijk met TSSJJJ. maar voor derest bestaan er ontelbare manieren om de andere track op een creatieve manier in te faden.
Bootstrap    posted on 19-11-2009 18:29
Je kunt met een korg kaoss pad zo'n swoosh geluid maken wat je misschien bedoeld.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Estacy    posted on 19-11-2009 18:45
je wil dus vanuit een loop een ander lied in knallen? maak dan een loop via de EFX, fade dat kanaal uit (loopje is er nog steeds van de EFX) schuif omhoog van het liedje dat je erin wil knallen, maak bij dat lied een cue punt net voor dat TSSSSJJJ geluid wat jij wilt. stop de EFX loop, en druk op play van je speler. klaar. een knallende overgang
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 19-11-2009 19:04
hij bedoeld dus een hele snelle loop.
je kunt m gewoon loopen, cf in t midden (of upfaders omhoog) en op play drukken bij de ene cd-speler en op cue op de andere:D
Lead    posted on 19-11-2009 19:30
Wat voor mixer heb je ?

Pioneer heeft een send/return die je op een bepaald kanaal kunt toewijzen. Da's de beste manier. Maar gewoon aansluiten tussen je master en de versterker kan ook.
Let the BASS be louder
Mimoza    posted on 20-11-2009 01:34
Je hebt een JB Beat 4 als ik me niet vergis op de fotos...

Dan zal je hem netjes achter je master moeten hangen.

Je koppelt hem dan tussen je uitgang van je mixer en de ingang van je versterker/boxen.
Dan kan je alle effecten gebruiken op je master geluid

Moest je toevallig van belgisch limburg zijn, mag je een EFX500 hier altijd komen testen, dan weet je wat je wil kopen (de mijne staat trouwens te koop)
kiss the future
JJenzz    posted on 20-11-2009 16:56
ok? thx allemaal =P, ben van de harde beats even uit mijn periode om te draaien =P draai nu lekkere fidget house !

@ Mimoza; ja heb een beat 4 & thx voor de info Winking my eye. Voor hoeveel euro verkoop je hem?
Mimoza    posted on 20-11-2009 17:49
Hij gaat voor een richtprijs van 200 euro weg...
kiss the future
JJenzz    posted on 20-11-2009 18:10
Hmm... heb iemand gevonden die hem voor ?160 verkoopt =P, als jij hem voor zoveel verkoopt koop ik hem bij jou...

This is an old Topic

No new postings for 5.773 days.
 Post CommentThat would be 192.4 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

246 Users online: 96 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 5.817
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.699.208