Flexiis website 2010
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Flexii    posted on 19-11-2009 11:08
Hallo allemaal,

Ik heb een concept voor een eigen website gemaakt. Voorheen altijd alleen een website gehad voor mijn drive-in nu puur voor mezelf. Concept is hier te vinden: http://www.ct-scandjs.nl/flexii/index.html?(alleen de homepage?staat online)

Wat vinden jullie er van?

What do you think about Flexiis website 2010 ??

Vote :   

Xtremer    posted on 19-11-2009 11:21
Ik vind het qua vormgeving wat simpel en kaal. Ook krijg je hierbij heel erg dat blokkerige gevoel.
Ook zijn de roll-overs vrij onduidelijk.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
RemcoV    posted on 19-11-2009 11:23
Als tip, neem een andere foto. Iets wat met jou als DJ te maken heeftSmile
Flexii    posted on 19-11-2009 14:47
De Roll overs ben ik inderdaad nog voor een andere kleur aant kijken,, hebben jullie misschien tips?
Ik vind de vormgeving wel oke zo wil het graag basic houden, als dat dan voor sommige saai is, dat maakt me dan niet zo veel uit.

De foto vond ik wel leuk, andere dj foto's komen er nog bij.

bedankt voor het commentaar
Limb-Girdle    posted on 19-11-2009 15:05
Leuke website.

Alleen inderdaad de foto vind ik weinig toevoegen aan de frontpage. Zelf zou ik deze vervangen door een foto waar jij in actie bent achter de draaitafels of iets dergelijks.
De website lijkt erg veel op het design van de website waarop hij gehost staat (deze).
Succes ermee.
Where the music meets the deejay!
Flexii    posted on 19-11-2009 16:59
Poster: LimbGirdle
Leuke website.

Alleen inderdaad de foto vind ik weinig toevoegen aan de frontpage. Zelf zou ik deze vervangen door een foto waar jij in actie bent achter de draaitafels of iets dergelijks.
De website lijkt erg veel op het design van de website waarop hij gehost staat (deze).
Succes ermee.

De site waarop hij gehost staat is de website van mijn drive-inn, ik heb inderdaad wat elementen overgenomen uit die lay out
RiX    posted on 19-11-2009 20:10
13 in een dozijn... stop er iets van jezelf in.

Stel jezelf deze vraag: wat maakt jou uniek?

Succes!
ccc    posted on 19-11-2009 22:05
De foto vind ik leuk, lichtgevende randje. Er wordt hier boven aangegeven neem een foto wat met DJ te maken heeft, maarja dat heeft elke DJ website al.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

162 Users online: 25 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 2.672
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.739.187