waarschuwing partton BV.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

gilan    posted on 17-11-2009 12:27
op marktplaats en andere 2ehands verkoopsites heeft staan cdj800 mk2's tekoop en djm800's en andere apratuur voor een belagelijk goedkope prijs.
als je bij hem wat besteld bijvoorbeeld: (wat ik dus heb gedaan) 3 cdj 800 mk2's voor 300 p.s. en 2 djm800's voor 499 p.s. het is zo goedkoop zegt hij doordat hij het heeft opgekocht van een dj bedrijf de faiiet is gegaan.
hij zegt?vervolgens dat je 190 euro administratie koste meot overmaken. als je dat doet ben je al telaat
want hij neemd geen contact met je op en hij is ook neit meer berijkbaar

bovendien is partton bv. neit ingeschreven bij KvK
dat is toch wel heel apart voor een bedrijf??

hij gebruikt een 06 nummer i.p.v. een vast nummer

en hij staat wel bekent op opgelicht.nl
voor allerlij zaken en allerlij klachten

zijn echte naam is dhr. B. van Tongeren.

gelukkig heb ik geen geld overgemaakt naar deze meneer
ik schijf dit om jullie te waarschuwen als jullie het van plan waren

geloof dit niet!!!!!

(ik hoop dat ik neit telaat ben voor sommigen)

groetjesWinking my eye

What do you think about waarschuwing partton BV. ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 17-11-2009 12:34
Hoezo zou je het ?berhaupt geloven, sinterklaas bestaat niet Tongue.
DJADMIN    posted on 17-11-2009 12:35
Wat te mooi lijkt om waar te zijn..is het meestal ook Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Illusion    posted on 17-11-2009 12:38
Geloof nooit in zulke lage prijzen. Verleiding kan groot wezen, maar iedereen die een beetje verstand heeft weet dat dit niet klopt.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
LilQuint    posted on 17-11-2009 12:54
@ Illusion -- Iedereen is wel zo slim ja Winking my eye
gilan    posted on 17-11-2009 14:22
sommige mesnen willen het gewoon zo graag dat ze het gaan geloven Winking my eye
maar deze man had wel een hele overtuigende pagina je kreeg zelfs een klanten nummer
en je kon je aanmelden op hun site

tuurlijk dacht ik al dat dit neit klopte maar neit geschoten is altijd mis
of hoe die uitdrukking ook gaat

leek me wel mooi voor 2.000.- 3cdjs en 2 djms
Victor    posted on 17-11-2009 14:27
Poster: gilan
apratuur ... belagelijk ... als je besteld ... dj bedrijf de faiiet is ... koste ... meot ... neemd ... neit ... berijkbaar ... allerlij ... ik schijf ...

Die ? 190 kan je beter besteden aan een spoedcursus Nederlands CoolEn mensen die in dit soort praatjes trappen verdienen niet beter dan bedonderd te worden. Hoeveel duidelijker wil je het hebben dat het oplichting is?
Flexii    posted on 17-11-2009 14:35
ik snap niet dat je er uberhaupt in geloofd, er zijn mensen die willen voor hun?8 jaar oude cdj1000mk1 nog 400 euro terughebben, laat staan 500 euro voor een djm800 en mensen die uit faiisementen verkopen proberen zo veel mogelijk geld te krijgen, niet zo goedkoop mogelijk, mja
Dolivieira    posted on 17-11-2009 15:12
Als je een beetje slim nadenkt kan je er van uitgaan dat het onzin is.

Het is altijd jammer dat sommige mensen laat oplichten?door mensen met te mooie praatjes.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 17-11-2009 @ 15:19:10 (100%)
bambamstudio    posted on 17-11-2009 16:37
Poster: djdolivieira
Als je een beetje slim nadenkt kan je er van uitgaan dat het onzin is.

Het is altijd jammer dat sommige mensen laat oplichten?door mensen met te mooie praatjes.

idd, ken niet begrijpen dat mensen hier nog intrappen, zeker niet als je een bedrijf niet bij de kvk tegenkomt. Dus overbodig om te zeggen dat we hier niet in moeten trappen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 17-11-2009 @ 16:38:41 (20%)
Prozei    posted on 17-11-2009 16:43
oplichters genoeg op marktplaats.
zet maar eens wat te koop.
en je krijgt gelijk geintreseerde die het product willen kopen voor hun neefje die studeert op een afrikaanse universiteit.
en allemaal het zelfde verhaaltje.
juless    posted on 17-11-2009 17:01
als je via marktplaats vooruit moet betalen kan je er voor 90% van uitgaan dat het oplichters zijn..
wannes951    posted on 17-11-2009 17:02
zeker als er gevraagd wordt om te betalen met western union of moneygram, dan bevindt de afzender zich wrs in nigeria ofzo en daar hoeft men zich niet te idetificeren als men geld wil ophalen of een rekening wil aanmaken, dus zo zie je nooit nog iets van je geld terug.
gilan    posted on 17-11-2009 17:13
iedereen kan wel zeggen dat het vet dom is enzo
(ookal geef ik je geen ongelijk)
maar er zijn meerdere mensen die hier in geloven
en velen zijn al opgelicht door deze ''verkoper''

volgens mij kan zoon topicje nooit kwaad??Cool

maar ikw as er in geintreseerd omdat ik het dan weer wilde doorverkopen
aangezien ik al voorzien ben van een pioneer set

Winking my eye
main    posted on 17-11-2009 17:38
achja, eigenlijk is het heel makkelijk om je niet te laten oplichten.
KvK checken, misschien nog als extra alles helemaal doornemen wat er?op de site staat(voorwaarden e.d.)?en klaar.
NNaughty    posted on 17-11-2009 17:43
gezonde dosis verstand is vaak genoeg.
Tekhead    posted on 17-11-2009 17:46
Poster: gilan
op marktplaats en andere 2ehands verkoopsites heeft staan cdj800 mk2's tekoop en djm800's en andere apratuur voor een belagelijk goedkope prijs.
als je bij hem wat besteld bijvoorbeeld: (wat ik dus heb gedaan) 3 cdj 800 mk2's voor 300 p.s. en 2 djm800's voor 499 p.s. het is zo goedkoop zegt hij doordat hij het heeft opgekocht van een dj bedrijf de faiiet is gegaan.
hij zegt?vervolgens dat je 190 euro administratie koste meot overmaken. als je dat doet ben je al telaat
want hij neemd geen contact met je op en hij is ook neit meer berijkbaar

bovendien is partton bv. neit ingeschreven bij KvK
dat is toch wel heel apart voor een bedrijf??

hij gebruikt een 06 nummer i.p.v. een vast nummer

en hij staat wel bekent op opgelicht.nl
voor allerlij zaken en allerlij klachten

zijn echte naam is dhr. B. van Tongeren.

gelukkig heb ik geen geld overgemaakt naar deze meneer
ik schijf dit om jullie te waarschuwen als jullie het van plan waren

geloof dit niet!!!!!

(ik hoop dat ik neit telaat ben voor sommigen)

groetjesWinking my eye
 zal z'n echte naam wel niet zijn zeker, anders hadden ze hem allang opgepakt zeker
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
gilan    posted on 17-11-2009 18:13
hij had eerst mensen opgelicht met zijn zogenaamde stratenmakers bedrijf
er zijn hierdoor meerdere aangiftes ingediend.
hij is zelfs opgepakt geweest en heeft voor de rechter moeten zitten
maar hier uit is niks weer gekomen aangezien hij gewoon verder gaat met oplichten
maar nu gaat hij over op dj gear, tv's en koelkasten

ik weet dat het gaat om bas van tongeren omdat ik zijn rekening nummer had en dat zo kon opvragen.

jammer dat er van dit soort mensen zijn.

(er zijn als het goed is afleveringen geweest bij de uitzending opgelicht over deze meneer bas)
RiX    posted on 17-11-2009 19:12
Deze gasten leren dit nooit af als de overheid ze niet flink aanpakt. Even zitten en een geldboete is dan niet genoeg. Ze belanden direct weer in hun oude wereldje en verzinnen iets nieuws om mensen op te lichten. Het is ook een soort sport voor ze...
Estacy    posted on 17-11-2009 19:34
zowiezo, als je iets niet professioneels ziet (geen KVK nummer, 06 telefoon nummer, zeer slordige website, een website van bijv. .webs, prijzen die VER onder de prijzen van goede webshops liggen, en als het om Pioneer gear gaat: als ze geen officiele dealer zijn) vertrouw het dan niet! doe ook ALTIJD research voor je iets koopt. zag laats al een grapjas die productie software verkocht voor 25E. die software is gratis te downloaden... Maar ik snap dat het (vooral voor veel mensen die GRAAG hun gear willen) lastig is om er niet op in te gaan.?

En een tip om niet opgelicht te worden op MP/ander advertentie site: Zeg dat je Absoluut niet aan het buitenland verkoopt/verstuurt. en als iemand reageert in Babelfish engels, negeer ze dan lekker.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tairip    posted on 17-11-2009 23:16
Ik vind het goed dat iemand gewaarschuwd wordt. Immers een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik denk dat een ieder voor zichzelf wel kan bepalen dat dit geen markt conforme waarde is en dus niet betrouwbaar. Voordat de discussie hier uit de hand loopt:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

268 Users online: 164 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 45.679
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.952.971