New Tracks SickIndividuals
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SickIndividuals    posted on 17-11-2009 00:22
Hallo iedereen!

Luister naar onze nieuwste tracks op sickindividuals.com onder het kopje music.
Ook zijn ze te vinden in onze hyves player op sickindividuals.hyves.nl

Graag horen we commentaar.

Alvast bedankt voor je aandacht,

SickIndividuals
http://sickindividuals.com/
Mod edit by Jorrit on 17-11-2009 11:03 (1%)

What do you think about New Tracks SickIndividuals ??

Vote :   

Bawb    posted on 17-11-2009 14:05
Ook aangenaam kennis te maken...
Stagiar    posted on 17-11-2009 14:52
Je kunt je idd ook netjes voorstellen.
trustt    posted on 17-11-2009 17:43
Hallo?.
SickIndividuals    posted on 17-11-2009 22:39
Hallo!

Even voorstellen:
We zijn twee producers/dj's uit hilversum, maken house muziek en zouden graag wat reacties ontvangen op onze tracks en commentaar geven op tracks van anderen. Daarom dit forumCool Groeten
Stagiar    posted on 18-11-2009 16:30
Poster: SickIndividuals
Hallo!

Even voorstellen:
We zijn twee producers/dj's uit hilversum, maken house muziek en zouden graag wat reacties ontvangen op onze tracks en commentaar geven op tracks van anderen. Daarom dit forumCool Groeten

Komop zeg, dat kan beter Winking my eye
Ben erg benieuwd waarmee jullie produceren, hoelang al, of er al een label ter sprake is end ergelijke Winking my eye
Jorrit    posted on 18-11-2009 16:51
Ik vraag me sowieso af waarom je niet even de moeite neemt je tracks ergens te uploaden (in lage kwaliteit, als je denkt dat het goed genoeg is om uit te brengen), en ons dwingt naar hyves te gaan...
Bootstrap    posted on 18-11-2009 17:24
Ik vind de tracks wel erg lekker klinken Happy, laughing Misschien kennen jullie mijn broertje Daan van Hasselt wel van de HKU.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
SickIndividuals    posted on 18-11-2009 21:36
Poster: Bootstrap
Ik vind de tracks wel erg lekker klinken Happy, laughing Misschien kennen jullie mijn broertje Daan van Hasselt wel van de HKU.
  Wat grappig joh! Daar zitten we bij in de klas ja. Hij is wel met hele andere muziekstijlen bezig dat wel.
We werken met Logic trouwens. Jij ook lekker bezig en je site ziet er strak uit. Draaien jullie regelmatig?

SickIndividuals    posted on 18-11-2009 21:41
Poster: Stagiar

Komop zeg, dat kan beter Winking my eye

Ben erg benieuwd waarmee jullie produceren, hoelang al, of er al een label ter sprake is end ergelijke Winking my eye
  We werken met logic en produceren individueel al ruim 6 jaar ofzo en samen wat korter. Label is idd de volgende stap voor ons.? Zou je een linkje kunnen posten waarop jou muziek te beluisteren is?
trustt    posted on 18-11-2009 23:08
HKU? welke richting doen jullie daar dan?
Bootstrap    posted on 19-11-2009 00:26
Wat grappig joh! Daar zitten we bij in de klas ja. Hij is wel met hele andere muziekstijlen bezig dat wel.
We werken met Logic trouwens. Jij ook lekker bezig en je site ziet er strak uit. Draaien jullie regelmatig?

ja jullie kwamen me al bekend voor Winking my eye ik heb jullie vast op een open dag gezien ofzo. Draaien gaat wel lekker ja Happy, laughing op het moment eigenlijk elke week wel iets. Misschien leuk om even een introductie topic aan te maken voor jullie zelf. Veel plezier op het forum in ieder geval Happy, laughing
SickIndividuals    posted on 19-11-2009 00:54
Oke gaan we doen.. Begreep al aan de reacties dat dit niet helemaal de manier was iddCool
We zullen je nog wel vaker spreken dan! Succes met alles en miss zien we je is op de hku rondlopen!

Groeten!
Bootstrap    posted on 19-11-2009 01:02
Oke gaan we doen.. Begreep al aan de reacties dat dit niet helemaal de manier was iddCool
We zullen je nog wel vaker spreken dan! Succes met alles en miss zien we je is op de hku rondlopen!

Groeten!

Voor de duidelijkheid: ik zit zelf niet op de HKU Cool Ik ben wel eens naar een open dag geweest om te zien waar mn broertje op school zit Happy, laughing Ik ben zelf bezig aan mijn derde jaar natuurwetenschap en innovatiemanagement op de UU, daarnaast draai ik dus regelmatig Happy, laughing Ik zie jullie introductietopic wel verschijnen Cool
Stagiar    posted on 19-11-2009 07:09
Goh, waarom had ik al zo'n vermoeden dat dit HKU studenten betrof.
Ik vind het een beetje te 'gemaakt' .. de producties, de fotoshoots, de uitstraling, alles heeft net dat beetje teveel.
Niets mis mee, maar voor mij maakt dat het een stuk minder interessant. Anyways, succes met jullie school/producties! Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 26 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 3.326
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.739.841