[GZ] Radio station...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 16-11-2009 20:02
Hey mede DJR-leden Tongue

Mij lijkt het wel leuk om elke week bij een nog niet zo'n bekend livestream radiostation te draaien... Ik heb nog niet zo veel ervaring maar gewoon om het eens te proberen. Ik draai gewoon alle stijlen, het liefst draai ik dan op vrijdag van 4uur tot 5uur ofzo...

Laat het maar horen LOL
Gewoon.

What do you think about [GZ] Radio station... ??

Vote :   
BMRadio    posted on 16-11-2009 20:03
uhm

we zijn net begonnen met een radio station

e hebben nu sinds 1 uur 4 luisteraars:P

ik meld wel ff alst er wat emer zijnHappy, laughing

is dat goe?
bekijk hem anders ff.

de site is nog lang niet goed maar hij is al online.

we zijn nu liva ant draaien:

www.bmradio.tk
niiicola    posted on 16-11-2009 20:04
Zie m'n reactie op jouw topic!
Gewoon.
User edit by niiicola on 16-11-2009 @ 20:05:09 (15%)
CoenBaas5300    posted on 16-11-2009 20:19
www.totaalfm.com
daar moet je maar eens op kijken, de eigenaar zit hier ook op het forum (ArCee)
niiicola    posted on 16-11-2009 20:21
Dat is een radio met wat proffesionelere DJs, ik denk niet dat ik daar bij pas...
Gewoon.
CoenBaas5300    posted on 16-11-2009 20:22
Het is te proberen natuurlijkWinking my eye Maar er zitten wel wat grote namen tussen ja (oa Ernesto vs Bastian, Andy Moor, Leon Bolier, Artento Divini etc.)
Estacy    posted on 16-11-2009 21:25
wat dacht je van BlogTV.com? je maakt een account aan, zet je webcam aan, doe dat in de avonden, en ik garandeer je dat er mensen langskomen in zoektocht naar muziek. Ik kijk/luister ook vaak naar DJ's op BlogTV. ok?, de audio qualiteit is niet geweldig, maar je beslist zelf wanneer en hoe lang je uitzend, en wat je speelt. en als je het best goed doet, en je bouwt een vriendenkringetje op (ik kan je wel aan wat kijkers helpen) dan heb je zo een succesvolle show! plus, iedereen kan KIJKEN, account of niet. als je wil uitzenden heb je wel een account nodig.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 16-11-2009 21:54
Poster: Estacy
wat dacht je van BlogTV.com? je maakt een account aan, zet je webcam aan, doe dat in de avonden, en ik garandeer je dat er mensen langskomen in zoektocht naar muziek. Ik kijk/luister ook vaak naar DJ's op BlogTV. ok?, de audio qualiteit is niet geweldig, maar je beslist zelf wanneer en hoe lang je uitzend, en wat je speelt. en als je het best goed doet, en je bouwt een vriendenkringetje op (ik kan je wel aan wat kijkers helpen) dan heb je zo een succesvolle show! plus, iedereen kan KIJKEN, account of niet. als je wil uitzenden heb je wel een account nodig.

Hmm dat klinkt wel leuk Cool Misschien maak ik daar maar even een accountje aan Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

This is an old Topic

No new postings for 5.790 days.
 Post CommentThat would be 193 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

237 Users online: 53 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 59.680
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.466.314