[GZ] Radio station...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 16-11-2009 20:02
Hey mede DJR-leden Tongue

Mij lijkt het wel leuk om elke week bij een nog niet zo'n bekend livestream radiostation te draaien... Ik heb nog niet zo veel ervaring maar gewoon om het eens te proberen. Ik draai gewoon alle stijlen, het liefst draai ik dan op vrijdag van 4uur tot 5uur ofzo...

Laat het maar horen LOL
Gewoon.

What do you think about [GZ] Radio station... ??

Vote :   
BMRadio    posted on 16-11-2009 20:03
uhm

we zijn net begonnen met een radio station

e hebben nu sinds 1 uur 4 luisteraars:P

ik meld wel ff alst er wat emer zijnHappy, laughing

is dat goe?
bekijk hem anders ff.

de site is nog lang niet goed maar hij is al online.

we zijn nu liva ant draaien:

www.bmradio.tk
niiicola    posted on 16-11-2009 20:04
Zie m'n reactie op jouw topic!
Gewoon.
User edit by niiicola on 16-11-2009 @ 20:05:09 (15%)
CoenBaas5300    posted on 16-11-2009 20:19
www.totaalfm.com
daar moet je maar eens op kijken, de eigenaar zit hier ook op het forum (ArCee)
niiicola    posted on 16-11-2009 20:21
Dat is een radio met wat proffesionelere DJs, ik denk niet dat ik daar bij pas...
Gewoon.
CoenBaas5300    posted on 16-11-2009 20:22
Het is te proberen natuurlijkWinking my eye Maar er zitten wel wat grote namen tussen ja (oa Ernesto vs Bastian, Andy Moor, Leon Bolier, Artento Divini etc.)
Estacy    posted on 16-11-2009 21:25