Poster: RiXEn om lines op phono aan te sluiten heb je toch een omvormer nodig die het omgekeerde doet als een pre-amp, en dus het line signaal omvormt tot een phono signaal!
Dan staat het verkeerd in je startpost. Daar staat dat je lines op je phono wilt aansluiten toch?
Poster: Gery
En om lines op phono aan te sluiten heb je toch een omvormer nodig die het omgekeerde doet als een pre-amp, en dus het line signaal omvormt tot een phono signaal!
Poster: Lead
Bij mijn weten zijn er geen kastjes kant-en-klaar die het omgekeerde doen van een RIAA filter.
Poster: Lead
Bij mijn weten zijn er geen kastjes kant-en-klaar die het omgekeerde doen van een RIAA filter.
Poster: Victor
Hij verziekt zijn mixer ook niet, hij wil een lineswitcher voor de input zetten. En eerlijk gezegd vind ik dat een beter idee dan een signaalverzwakker + omgekeerde RIAA correctie op je line signaal toe te passen. Zoals Lead al zei is het niet logisch een sterk en storingsongevoelig linesignaal te verzieken naar een zwak, storingsgevoelig en vervormd signaal dat in de mixer weer terugvertaald moet worden naar wat het ooit was.
Poster: Yorick
als iemand weet waar je deze omvormers kan kopen PM me aub even,.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.