Poster: Gery
ik denk dat die 100 euro verschil tussen de witte macbook en 13" macbook pro het wel waard is om toetsenbord verlichting te hebben (heel handig is donkere ruimtes!) en een alu body welke de warmte veel beter kan afvoeren. ?Ik draaide vroeger met een witte macbook (wel oud model) maar die had soms last van de warmte...
Hoe kom jij erbij dat het verschil maar 100 euro is. Als ik in de Apple store kijk zie ik dat de goedkoopste Pro toch echt 250 euro duurder is dan de normale witte Macbook.
Vergeet vooral het ontbrekende IR-oog voor de Apple remote niet, die is met meerdere malen onmisbaar gebleken als ik weer eens moest presenteren, of gewoon lekker een film wou kijken vanaf m'n Macbook!?(het vorige model dus, die dat wel had)
Ook is het beeldscherm van de Pro een behoorlijk stuk beter.
Ik heb me laten vertellen dat op de nieuwe witte Macbook ook gewoon zo'n oogje zit. Ook zit er in het nieuwe type macbook een 13,3inch LED-scherm. Volgens de Apple store, en je vergelijkt ze met elkaar, moeten deze schermen gelijk zijn. Of het type paneel dit ook is, weet ik zo niet.?
@?
juless: Misschien heb je hier wat aan: Vergelijk Macbooks?(ik weet niet of ik 'm zo mag linken, omdat het toch een soort van webshop is, maar dit overzicht heeft mij veel geholpen. Als modjes vinden dat de link verwijdert moet worden PM ik 'm je wel even).