Net terug uit Amsterdam!?
Het was een vrij drukke avond, helaas wel wat nare dingen gebeurt!!
Sta je lekker te draaien, 2 grote meiden groepen, was echt super gezellig. Tot dat een van die meiden het nodig vond een glas op een man zijn gezicht kapot te slaan.
Die jongen bots per ongeluk tegen der aan en morst wat bier over der heen. Moet je daar voor nou echt glas kapot slaan op zijn gezicht!? Het moet niet gekker worden!!?
Politie der bij, die vrouw werd gelukkig mee genomen door de agenten. Maar het vervelende was, dat die grote groep meiden ook weg gingen. En 3 minuten later ging de andere meiden groep ook weg, stonden er alleen nog mannen en stelletjes in de zaak.?
Dus ik was lekker bezig en opeens kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Het kwartier was dus echt een hel, had werkelijk geen idee wat ik moest draaien. Uiteindelijk kwam het goed, ging weer lekker, kwamen weer veel mensen binnen. Opeens weer een vechtpartij, tussen 2 mannen. Weer de sfeer weg, toen was ik er even klaar mee. Uiteindelijk na 20 minuten weer de draad kunnen oppikken en gelukkig kwam na 2en de 'party crew' met veel toeristen binnen, dus werd het weer gezellig.?
Was het bijna 4 uur, draai me laatste plaatjes, word ik half aangerand door een Chinees meisje.?
Lekker nog wezen na plakken, waarna ik vervolgens op station me trein wil pakken. Was er bij de trein 1 deur open met conducteurs, waar ik bij instappen me vervoersbewijs moet laten zien. Ik mijn OV kaart laten zien, hebben ze hem ingenomen, want hij was beschadigd. Ik had ook ?geen ID bij me, wouden ze me bijna voor fraude naar de politie brengen?

Uiteindelijk na een lang en vooral vermoeiend gesprek met de conducteurs, hebben ze me laten gaan, maar mijn OV kaart hielden ze in beslag. Ik naar Starbucks om mijn frustratie weg te drinken met een lekker kop koffie, nemen ze me 50 euro biljet niet aan!! Toen was ik er helemaal klaar mee!
Zo maar naar het postkantoor een nieuwe OV kaart aanvragen voor 30 euro, die vanaf de kerstvakantie niet meer geldig is!
Vanavond weer draaien, hopelijk kunnen de mensen dan wel NORMAAL met glas over weg!! En als het dan net zo druk is als vannacht, de conducteurs mij niet gaan vermoeien met dreigementen om mij voor fraude te laten oppakken en starbucks wel mijn geld wel aanneemt, dan word het vast en zeker een top avondje!