Poster: Gerdo
@Tekhead Hoe was het? Heb je kunen afsluiten met hard techno?
Groots was het, Knappe locatie, happy people, grandioze gezellige sfeer, zeer professionele omkadering en correct naleven vd afspraken, alles was tot in de puntjes in orde, chapeau, dikke chapeau vooral als je weet dat de organisatie een jeugdbeweging is, bijna allemaal nog studenten en vrijwillige medewerking, heel goed gedaan.
De Set:
Nadat ik toegekomen was, heb ik even een overview van zaal, gear en publiek gedaan, en toe ik m'n set aan't klaarmaken was, zag ik al heel snel dat er van m'n voorbereiding en planning vrij strikt uit te voeren niets meer van in huis ging komen, en dat het voor de sfeer beter was om 'hun' dj nog eventjes te laten verder draaien, vooral omwille van het groot, nog aanwezig zijnde, aantal aanwezigen van zijn doelgroep, en een uurtje later was het tijd voor mij om er een lap op te geven, en of ik dat gedaan heb, ik heb de knoppen op off gezet om 10:00 u, en op vraag van de organisatie, ik was daar eerlijk gezegd niet rouwig om,(kwas helemaal leeggedraaid, alle energie was op) terwijl er best nog veel volk aanwezig was

Ik heb de laatste 2,5 uur mezelf nog een tijdelijke energieboost kunnen geven, ik kon toen eindelijk mezelf helemaal laten gaan, toen ik met beestig harde techno, helemaal opfleurde en bij momenten zowat alles en iedereen (en vooral mezelf) van de sokkel blaasde. Ik heb mezelf heel hard vermaakt, net zoals het publiek, en ook de organisatie was heel positief over mijn set, en meer moet dat niet zijn he