Waar draaien de aankomende tijd? (21/22)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 15-11-2009 10:28
Misschien is er al een topic over. Maar het lijkt me leuk dat we elke week ongeveer weten wie waar draait.?
Of het nou op een Party is, Discotheek, Club, Dancing, Club, Cafe, Radio maak niet uit waar, is het leuk om te weten wie waar is en wat hij er van vond. of het een leuke avond is geweest. Of geen zak aan. Gingen de mensen los of niet. Waar heb je een live set op de radio gemaakt.?

Dat soort ervaringen lijkt me?leuk om te weten. Barst maar los!!???

Je mag ook een paar Weken of Maanden vooruit blikken. Special voor de jongens of meisjes die maar een gig of minder per maand heeft.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 28-07-2013 @ 00:03:10 (28%)

What do you think about Waar draaien de aankomende tijd? ??

Vote :   2 members like this  

Overtracked    posted on 01-07-2013 13:46
Gisteren contract getekend voor resedentie in Club Pigalle renesse( heel het zomer seizoen ). Iemand die daar weleens heeft gedraaid?
https://soundcloud.com/overtracked
User edit by Overtracked on 01-07-2013 @ 13:47:56 (99%)
Avine    posted on 01-07-2013 13:53
Nooo, maar ik ga wel daar heen op vakantie van 12 - 19 juli. Hoelaat draai je dan kom ik even langs Happy, laughing
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
Overtracked    posted on 01-07-2013 14:00
Poster: Avine
Nooo, maar ik ga wel daar heen op vakantie van 12 - 19 juli. Hoelaat draai je dan kom ik even langs Happy, laughing

Ja ik ben er meestal al om 10 uur en dan draai ik tot sluit ( 3 uur ). Neem dan je usb's mee dan doen we ff een back2back setje. Vrijdag gaat de eigenaar 2 x de cdj2000 nexus halen :P
https://soundcloud.com/overtracked
Avine    posted on 01-07-2013 14:11
Okey nice! ik stuur in een pb'tje wel even me nummer. Kijk aan z'n eigenaar heb je wat!
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
dj-zero    posted on 01-07-2013 19:54
Oke net voor mn trip naar zuid afrika toch nog snel 1 gig aangenomen, studentenvereniging vidar in tilburg houdt weer een groot open feest. Donderdag dus nog maar een laatste keer naar Tilburg voor de zomer!
Alleen jammer dat ik weer sinds lange tijd cd's moet branden.
LennertWolfs    posted on 02-07-2013 00:24
Leuk topic!?
?
Ik speel sowieso op vrjidag in Reflex/Carr? en zaterdag Diverso.?
Daarnaast deze zomer: Sunrise festival, Beachland mainstage, Luna Festa, DDV, XBeach en voor de rest nog tentfuiven en fuiven.
?
Dus wordt een toffe zomer!
?
www.LENNERTWOLFS.com
Tekhead    posted on 02-07-2013 04:51
Poster: LennertWolfs
Leuk topic!?
?
Ik speel sowieso op vrjidag in Reflex/Carr? en zaterdag Diverso.?
Daarnaast deze zomer: Sunrise festival, Beachland mainstage, Luna Festa, DDV, XBeach en voor de rest nog tentfuiven en fuiven.
?
Dus wordt een toffe zomer!
?

Onder welke djnaam draai jij ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bartjens    posted on 19-07-2013 17:33
Nog mensen gigs dit weekend? ?Ikzelf draai vanavond nog bij ons op het plein in de binnenstad van Elburg, lekker rustige top40, house en lounge voor de terrasmensen. Daarna een paar weken vakantie tot 14 augustus Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
HeroS_NL    posted on 19-07-2013 19:19
Huppatee, Dancetour Doetinchem toch wel een gig waar ik het meest zin in heb!
http://www.djheros.nl/
Gerdo    posted on 21-07-2013 20:32
Poster: Bartjens
Nog mensen gigs dit weekend? ?Ikzelf draai vanavond nog bij ons op het plein in de binnenstad van Elburg, lekker rustige top40, house en lounge voor de terrasmensen. Daarna een paar weken vakantie tot 14 augustus Happy, laughing

Ik heb vrijdag in harvest cafe gedraaid, en gisteren op de summer party in partycentrum de kade. Het was weer leuk! Volgende week ga ik op vakantie, als ik terug ben ga ik vaker in harvest cafe draaien:D
joostvd    posted on 21-07-2013 21:23
Bartjens woon je in Zwolle?
Tekhead    posted on 22-07-2013 03:47
Ik ben net terug van een 3-daagse trip naar Nottingham (UK). Ik ging namelijk naar een voetbalwedstrijd van mijn favorite club R Antwerp FC tegen, en in Nottingham (Forrest) kijken, maar daar is het niet bij gebleven, ik ben enkele dagen voor vertrek gecontacteerd geweest door de eigenaar van de populairste club van Nottingham de Hooter's, met de vraag om te komen draaien op Vrijdag en Zaterdag avond en zondag in de late ochtend, ik dacht, is een grap, hoe zou die nu bij mij terecht komen, enkele ogenblikken later werd alles duidelijk. De uitbater vertelde dat door de op komst zijnde grote groepen Antwerp fans (meer dan 1300) er een fanzone voor die Antwerpfans gemaakt werd,(dat is een zone waar er menig drink en eetgelegenheden zijn en menig ander vertier Winking my eye ) en zijn zaak lag in die fanzone. Omdat hij hier een mooie kans zag om op 2 a 3 dagen tijd een super inkomen te realiseren heeft hij mijn zwager gecontacteerd omdat ze goede vrienden zijn en omdat hij getrouwd is met mijn zus, een Belgische dus, en heeft mijn zwager om raad en daad gevraagd, en zwager adviseerde een Belgische dj met Antwerp gevoel en zo kwam hij bij mij, grappig wel hoe het soms kan lopen.?

Ik heb daar 3 feestjes gedraaid en het kot op stelten gezet, muziekkeuze was simpel mits ik het Antwerp publiek ken, en de andere aanwezigen (locals) heel enthousiast meededen aan feestjes bouwen, de Zat.avond was helemaal te gek omdat vele Nottingham fans ook afgezakt waren naar de fanzone om te feesten en verbroederen, nooit eerder gedraaid voor zoveel enthousiaste, gekke en waanzinnige happy people's, massaal veel (schoon) volk, veel drank en veel plezier. De zondag ochtend was er uiteraard een pak minder volk omdat al vele terug huiswaarts gekeerd waren en vele ook onderweg naar Antwerpen waren, maar er waren nog genoeg feestvarkens aanwezig om er een gezellig afterparty'ke te spelen. Ik heb daar waanzinnige feestje's gedraaid, gezopen en gedanst, en als kers op de taart een overeenkomst getekend voor min. 3x/2mnd te gaan draaien en een optie op hetzelfde als z'n nieuwe club open gaat in Nott's county, ik ben een heel tevreden man, gratis voetbal gekeken, 3 overnachtingen en maaltijden in een luxe hotel, vervoer naar club, voetbalstadion en luchthaven, een dikke gage en een mooi contract binnen gehaald, nooit gedacht dat dit mij nog zou overkomen !
Bartjens    posted on 22-07-2013 11:32
Tekhead, Goed verhaal?Embarassed?Tof dat je ook nog vaker kan komen draaien!?

Poster:?joostvd
Bartjens woon je in Zwolle?

Elburg Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
Tekhead    posted on 23-07-2013 05:58
Poster: Bartjens
Tekhead, Goed verhaal?Embarassed?Tof dat je ook nog vaker kan komen draaien!?

Elburg Happy, laughing

Thanks mate, dit komt echt uit de lucht vallen Happy, laughing
Gerdo    posted on 23-07-2013 10:41
Tekhead dat is echt super dat je vaker in die club in de UK mag draaien! Mooi verhaal!
Yorick    posted on 26-07-2013 01:23
tot 2 aug nog in de skihut salou..
wie komt sapje halen?
Maracas    posted on 27-07-2013 12:12
Vanaf 8 augustus in Sunset, Blanes Happy, laughing
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Yvaroz    posted on 27-07-2013 18:04
Buiten mn 'standaard' gigs ook 2 aparte opkomend,?
een Poolparty bij een buitenzwembad hier dat is 10 augustus en een Masked boatparty maar dat is pas 31 augustus
Nothing is Impossible
Bartjens    posted on 07-09-2013 02:12
Net terug van een gave bruiloft in De Rede in Dronten.?
Morgen weer eens in Bassies cafe in Elburg.?
donderdag en vrijdag draai ik op verschillende locaties in Elburg. Dan is namelijk het jaarlijkse botterweekend, h?t feest weekend hier?Foot in Mouth
Week daarna nog een bruiloft in De Oase in Dronten
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 07-09-2013 @ 02:13:59 (2%)
Maracas    posted on 07-09-2013 05:24
Daarnet Lieve Lust, Utrecht, Morgen Club Onz, Ijsselstein, volgende week vrijdag Mundo Huizen, zaterdag Mundo Veenendaal, Daarna 18 en 19 weer Lieve Lust, en Mundo denk ik ook weer
Bartjens    posted on 07-09-2013 10:41
Lekker bezig?Maracas, Hoe was Blanes?
www.djbrowbeat.com
Maracas    posted on 07-09-2013 13:51
Blanes was erg leuk! Lekker gedraaid, leuke mensen en ook nog wat leuke connecties gelegd! Was echt een goede ervaring
Tekhead    posted on 09-09-2013 00:03
Leuk voor jou Maracas.
Maracas    posted on 09-09-2013 02:34
Jij ook trouwens, zag dat je ook wat leuks had gescoord Happy, laughing
Tekhead    posted on 12-09-2013 04:03
Poster: Maracas
Jij ook trouwens, zag dat je ook wat leuks had gescoord Happy, laughing
 ?
Bedankt, het bevalt me daar. Heb daarbuiten ook nog een leuke bijbaan erbij, niet als DJ, maar als vaste security voor enkel topdj's als die in Belgie of Nederland optreden, en ook bij optredens in andere Europese landen geniet ik de voorkeur om security voor hen te doen, m'n eerste job was op laundry day als security voor good old Steve Aoki, wat een figuur is me dat zeg ?!

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.104
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.478