Ik ben net terug van een 3-daagse trip naar Nottingham (UK). Ik ging namelijk naar een voetbalwedstrijd van mijn favorite club R Antwerp FC tegen, en in Nottingham (Forrest) kijken, maar daar is het niet bij gebleven, ik ben enkele dagen voor vertrek gecontacteerd geweest door de eigenaar van de populairste club van Nottingham de Hooter's, met de vraag om te komen draaien op Vrijdag en Zaterdag avond en zondag in de late ochtend, ik dacht, is een grap, hoe zou die nu bij mij terecht komen, enkele ogenblikken later werd alles duidelijk. De uitbater vertelde dat door de op komst zijnde grote groepen Antwerp fans (meer dan 1300) er een fanzone voor die Antwerpfans gemaakt werd,(dat is een zone waar er menig drink en eetgelegenheden zijn en menig ander vertier

) en zijn zaak lag in die fanzone. Omdat hij hier een mooie kans zag om op 2 a 3 dagen tijd een super inkomen te realiseren heeft hij mijn zwager gecontacteerd omdat ze goede vrienden zijn en omdat hij getrouwd is met mijn zus, een Belgische dus, en heeft mijn zwager om raad en daad gevraagd, en zwager adviseerde een Belgische dj met Antwerp gevoel en zo kwam hij bij mij, grappig wel hoe het soms kan lopen.?
Ik heb daar 3 feestjes gedraaid en het kot op stelten gezet, muziekkeuze was simpel mits ik het Antwerp publiek ken, en de andere aanwezigen (locals) heel enthousiast meededen aan feestjes bouwen, de Zat.avond was helemaal te gek omdat vele Nottingham fans ook afgezakt waren naar de fanzone om te feesten en verbroederen, nooit eerder gedraaid voor zoveel enthousiaste, gekke en waanzinnige happy people's, massaal veel (schoon) volk, veel drank en veel plezier. De zondag ochtend was er uiteraard een pak minder volk omdat al vele terug huiswaarts gekeerd waren en vele ook onderweg naar Antwerpen waren, maar er waren nog genoeg feestvarkens aanwezig om er een gezellig afterparty'ke te spelen. Ik heb daar waanzinnige feestje's gedraaid, gezopen en gedanst, en als kers op de taart een overeenkomst getekend voor min. 3x/2mnd te gaan draaien en een optie op hetzelfde als z'n nieuwe club open gaat in Nott's county, ik ben een heel tevreden man, gratis voetbal gekeken, 3 overnachtingen en maaltijden in een luxe hotel, vervoer naar club, voetbalstadion en luchthaven, een dikke gage en een mooi contract binnen gehaald, nooit gedacht dat dit mij nog zou overkomen !