Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jullie al jullie gear vervoeren.
Cd spelers en cd mappen uiteraard in de auto, maar diegene die met truss; movingheads; ... op pad gaan,
camionette( merk? en model even vermelden), aanhangwagen, ...
What do you think about hoe vervoeren jullie al jullie materiaal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wanneer ik een drive in doe gaat mijn eigen gear gaat netjes in Pio FLT440 hokje mee in de achterbak van geleende auto. Bags ernaast en gaan. Boxen indien huiskamer set-up gaan op de achterbank.
Als het groter is huur ik het geluid/licht wat dan ook gebracht wordt, geweldig.
camionette kangoo renault. Luidsprekers plat. Daarboven is een plank gemonteerd , want daarboven komt mijn gear. Is wel nodig want mijn luidsprekers zijn 1m 27cm groot en 48,5 cm breed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.