Poster: ArCee
Best verkochte nummer hoeft nog niet meteen het "beste" nummer te zijn. Daarbij, die Gaga komt een beetje me neus uit dus ze moet haar naam er aan doen, Ga, ga (naar huis).
Poster: Corn-Ale
Ja helemaal mee eens...
Afro Bro's ft. Levy Pro - Got Some Magic
Poster: LilQuint
En Fellitoni ofzoiets :P Met die stem : Suck mij mother**** jack!Die knalt ook altijd!
Poster: Xtremer
Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight absolute knallers binnen en buiten de Hardstyle scene!
Poster: MaximDJ
Mijn beste nummer van alle tijden vind ik denk ik toch wel
Pakito - Living on Video
Ik heb deze plaat volgens de dinge meer dan 1000x keer geluisterd in de afgelopen 2,5 jaar?
Poster: EsmeePoster: MaximDJ
Mijn beste nummer van alle tijden vind ik denk ik toch wel
Pakito - Living on Video
Ik heb deze plaat volgens de dinge meer dan 1000x keer geluisterd in de afgelopen 2,5 jaar?
respect voor jou! die is namelijk geweldig, die staat alleen onder tell me why in mijn meest afgespeelde iTunes ding, en helemaal bovenaan staat what's a men to do van usher... die is echt dood gedraait bijmij...
Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight absolute knallers binnen en buiten de Hardstyle scene!
Poster: TheHunterPoster: Corn-Ale
Ja helemaal mee eens...
Afro Bro's ft. Levy Pro - Got Some Magic
Moet je draaien als een meisje je de hele avond aan zit te kijken, en dan onder dit nummer haar strak aankijken
(wil niet als een player fzo overkomen, maar zoiets vind ik wel grappig)Ja en daarna Deviance - Fellatio?
Poster: DJJS
Volgens mij komt dit nummer uit 2008 maar ik heb hem in 2009 kapot gedraaid:
Gregor Tresher - Full Range Madness
En deze vindt ik ook goed (ik hoorde Armin van Buuren hem draaien op een gratis feest in Den Bosch en op FULL MOON PARTY THAILAND!!!)
Gregor Tresher - A Thousand Nights
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.