Het Nummer Van 2009  (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Summerview    posted on 14-11-2009 18:39
Als je denkt aan ''Radio 538 & Slam Fm''?dan heb je al snel een favo nummer, Maar wat is nou echt voor jou ''Het Nummer Van 2009'' ?? Welk Nummer maakt jou nou echt elke dag blij & brengt volgens jou de goede sfeer der in ?!

Wat is voor jou Het Nummer Van 2009 ?

What do you think about Het Nummer Van 2009 ??

Vote :   
ArCee    posted on 19-12-2009 10:10
Best verkochte nummer hoeft nog niet meteen het "beste" nummer te zijn. Daarbij, die Gaga komt een beetje me neus uit dus ze moet haar naam er aan doen, Ga, ga (naar huis). Cool
Xtremer    posted on 19-12-2009 10:41
Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight absolute knallers binnen en buiten de Hardstyle scene!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lucalicious    posted on 19-12-2009 11:00
leave the world behind, echt een super nummer!
Corn-Ale    posted on 11-01-2010 20:32
Poster: ArCee
Best verkochte nummer hoeft nog niet meteen het "beste" nummer te zijn. Daarbij, die Gaga komt een beetje me neus uit dus ze moet haar naam er aan doen, Ga, ga (naar huis). Cool

Ja helemaal mee eens...
Afro Bro's ft. Levy Pro - Got Some Magic
LilQuint    posted on 11-01-2010 20:36
Pfff..... Ik heb veel favo. nummers.
Ik vind Crookers - Sbomberz wel vet.
En Fellitoni ofzoiets :P Met die stem : Suck mij mother**** jack!
Die knalt ook altijd!
TheHunter    posted on 11-01-2010 22:36
Poster: Corn-Ale

Ja helemaal mee eens...

Moet je draaien als een meisje je de hele avond aan zit te kijken, en dan onder dit nummer haar strak aankijkenCool
(wil niet als een player fzo overkomen, maar zoiets vind ik wel grappig)
Sandr    posted on 12-01-2010 09:33
Poster: LilQuint

En Fellitoni ofzoiets :P Met die stem : Suck mij mother**** jack!
Die knalt ook altijd!

Fellatio bedoel je! Maar suck my motherf*cking jack is leuk gevonden maar dat zeggen ze niet hoorWinking my eye

Mijn favo nummer van dit jaar:
Leipe Henkie en DJ Ol? - Ik denk dat ik naar malaga!CoolMaar das lastig te zeggen, zijn er meerdere. Voor elke stemming en elk momemt heb je wel een andere. Hier ga ik mij dus niet aan wagenWinking my eye
Play that funky music white boy....
Esmee    posted on 12-01-2010 09:41
Poster: Xtremer
Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight absolute knallers binnen en buiten de Hardstyle scene!

music made addict vond ik ook heerlijk.
was sexy bitch al genoemd? Got some magic is zeer lekker nummer maar zeker niet de beste van 2009. Leave the world behind vond ik niet zoveel aan.
Tik Tok - kesha en down - jay sean vond ik beiden erg lekker nummers maar dat is niet zo dj achtig. Ik denk dat ik dan toch voor music made addict ga met deja vu Happy, laughing want die is gewoon heerlijk. Beiden nummers wordt ik goed rustig van dus sja Happy, laughing
Esmee    posted on 12-01-2010 09:44
Poster: MaximDJ
Mijn beste nummer van alle tijden vind ik denk ik toch wel

Pakito - Living on Video

Ik heb deze plaat volgens de dinge meer dan 1000x keer geluisterd in de afgelopen 2,5 jaar?Cool

respect voor jou! die is namelijk geweldig, die staat alleen onder tell me why in mijn meest afgespeelde iTunes ding, en helemaal bovenaan staat what's a men to do van usher... die is echt dood gedraait bijmij...
Xurion    posted on 12-01-2010 10:32
Volgens mij komt dit nummer uit 2008 maar ik heb hem in 2009 kapot gedraaid:
Gregor Tresher - Full Range Madness

En deze vindt ik ook goed (ik hoorde Armin van Buuren hem draaien op een gratis feest in Den Bosch en op FULL MOON PARTY THAILAND!!!)
Gregor Tresher - A Thousand Nights
User edit by Xurion on 12-01-2010 @ 10:36:12 (100%)
PaulBrugel    posted on 12-01-2010 12:24
R.i.O - After the love.

Dit meer omdat het een leuk gevoel naar boven brengt. Overstap naar een nieuwe club, zomer, opname videoclip. Plaat flink gedraaid toen het nog niet echt een hit was.
PaulBrugel    posted on 12-01-2010 12:27
Heb dit nummer op vinyl. Zovaak gedraaid, dat de groeven bijna versleten waren.(Althans, dat leek erop)?Middenin de plaat begon het geluid dof te klinken....

Poster: Esmee
Poster: MaximDJ
Mijn beste nummer van alle tijden vind ik denk ik toch wel

Pakito - Living on Video

Ik heb deze plaat volgens de dinge meer dan 1000x keer geluisterd in de afgelopen 2,5 jaar?Cool

respect voor jou! die is namelijk geweldig, die staat alleen onder tell me why in mijn meest afgespeelde iTunes ding, en helemaal bovenaan staat what's a men to do van usher... die is echt dood gedraait bijmij...

User edit by PaulBrugel on 12-01-2010 @ 12:27:31 (5%)
Roov    posted on 12-01-2010 12:41
Ik denk dat dat toch wel Leave The World Behind gaat worden!
Dit nummer staat echter in mijn 25 meest afgespeelde in iTunes : LMFAO ft. Lil Jon - Shots (Demian Ngo Remix)
Convert    posted on 12-01-2010 16:17

Dat was zeker ook de bomb! :p Maar ik vindt Tatanka & Zatox - Gangsta toch mijn nummer van 2009. Winking my eye
dp_    posted on 12-01-2010 16:20

Cool wat een overrated nummer is dat zeg...

Moeilijk om de plaat van het jaar 2009 te kiezen maar ik denk dat het voor mij de Rephex - Orginal Mushroom is.
Corn-Ale    posted on 12-01-2010 16:57
Poster: TheHunter
Poster: Corn-Ale

Ja helemaal mee eens...

Moet je draaien als een meisje je de hele avond aan zit te kijken, en dan onder dit nummer haar strak aankijkenCool

(wil niet als een player fzo overkomen, maar zoiets vind ik wel grappig)

Ja en daarna Deviance - Fellatio?

Sebasz    posted on 12-01-2010 18:08
Poster: DJJS
Volgens mij komt dit nummer uit 2008 maar ik heb hem in 2009 kapot gedraaid:
Gregor Tresher - Full Range Madness

En deze vindt ik ook goed (ik hoorde Armin van Buuren hem draaien op een gratis feest in Den Bosch en op FULL MOON PARTY THAILAND!!!)
Gregor Tresher - A Thousand Nights

Gregor Tresher is sowieso wel baas, en dat zijn zeker 2 lekker nummertjes?Cool
TedMendez    posted on 12-01-2010 18:59

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

225 Users online: 50 Guests (175 Unknown)
Pages generated today : 40.388
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.447.022