Hulp gevraagd! laag budget fuif decoratie (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

donkey    posted on 14-11-2009 18:34
Ik wordt dit jaar 18, en hier in belgisch limburg aan de maaskant worden 18-jarige fuifen georganiseerd.
De fuif wordt georganiseerd door de 18-jarigen zelf, en vaak zijn dit leuke fuiven.
Maar door het gebrek aan budget wat de meeste hebben, is er qua licht vaak niet zo veel..

Nu hebben wij een mooie lichtset gehuurd.
Maar ik was aan het nadenken, en kwam op een leuk idee
Toen ik naar de videoclip van 'Martin Solveig - one 2 3 four' aan het kijken was,
vielen me die cijfers op.

Zou het mogelijk zijn om zoiets(die cijfers dus) te maken in de vorm van het cijfer '18'?
Ik heb eens op internet gekeken voor Tl-buizen, en gekleurde Tl buizen (zoals deze)
die laatste zijn echter al redelijk duur.. en aangezien ons budget niet groot is zoek ik dus een goedkopere oplossing

weet iemand of er een goedkopere oplossing/manier is om zoiets te maken ?
bv door witte tl buizen te nemen en dan een soort gekleurde folie oid te gebruiken ?

voor de grootte had ik gedacht aan 2bij 2 zoiets, omdat het tog beetje duidelijk moet zijn..
maar is eigenlijk niet zo van belang

Alvast bedankt!

ps: andere ide?n zijn ook altijd welkom!

link filmpje martin solveig
Maniax
User edit by donkey on 14-11-2009 @ 18:48:17 (13%)

What do you think about Hulp gevraagd! laag budget fuif decoratie ??

Vote :   

Esmee    posted on 17-11-2009 21:51
als je een beetje redelijke lichtslang hebt zijn die toch behoorlijk fel hoor. Of wil je dat het meer als een soort lamp ook nog eens t licht 10 meter verder op de grond laat schijnen?
t-age    posted on 17-11-2009 21:59
Waarom koop je niet wat blacklights??
Ziet er best vet uit en is niet al te duur en is erna ook nog goed te verkopen!
Veel succes nog!

DT entertainment
donkey    posted on 17-11-2009 22:36
@ Esmee : dan moet ik eens kijken voor sterke lichtslangen (qua lichtopbrengst dan)
mijn idee was dat er van die 18 zo een gloed afschijnt naar voor, net alsof er iets ontploft is in die 18 snap je ?

@ t-age : is ook een goed idee, maar dan krijg ik denk ik niet die gloed waar ik het hier boven over heb, of krijg je dat wel met blacklights ? thnx Winking my eye
Maniax
t-age    posted on 16-12-2009 19:28
Poster: donkey
@ Esmee : dan moet ik eens kijken voor sterke lichtslangen (qua lichtopbrengst dan)
mijn idee was dat er van die 18 zo een gloed afschijnt naar voor, net alsof er iets ontploft is in die 18 snap je ?

@ t-age : is ook een goed idee, maar dan krijg ik denk ik niet die gloed waar ik het hier boven over heb, of krijg je dat wel met blacklights ? thnx Winking my eye

als je er achter een wit doek hangt stoot dat zeker wel goed af!

This is an old Topic

No new postings for 5.734 days.
 Post CommentThat would be 191.1 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

286 Users online: 180 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 47.632
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.786.409