Poster: Tomazos
deze werkt daarvoor prima:
JB Systems SM-1612 DMX controller
(even googlen ivm links)
ik heb hem zelf ook namelijk,
ik stuur er zelf 3 movingheads mee aan,
het programeren werkt heel simpel als je niks speciaals wilt behalve programma tjes
Martin freeky betaal je ook voor de naam,
programeren is wat lastiger,
en heeft een joystickje, dit joystickje werkt niet altijd op de goeie dmx kanalen, dus werkt niet altijd goed,
ik vind en de martin light jockey redelijk wat geld als je gaat kijke naar andere scan controls die hetzelfde doen.. namelijk scan's of ander dmx apparatuur aansturen,
je kan met de martin light jockey wel meerdere programma's achter elkaar laten lopen..
dus niet alleen prog1, maar als prog 1 is afgelopen dan naar prog 2 enz..
maar dit kan met de andere simpelste scan controls ook,
mijn mening.. je betaald veel voor het merk, en waarschijnlijk ook wel betrouwbaarheid en de componenten binnen in het apparaat zullen beter zijn.. maar hij is wel +- 4x zo duur.
even wat foutjes aangepast,
maar ik sta vanavond weer op lokatie waar we o.a een JB system paneel hebben,
zal even kijken of die ook een smoke aansluiting heeft,
(dat paneeltje is van mij, maar staat gemonteerd in een kleine disco waar ik bijna wekelijks draai)
Poster: timmy90
beste mensen,
mijn lichtset begint aardig te worden,
ik heb led par's, die bestuur ik met de led con 2,
ik heb nu ook een jb systems led devil,
space 3 laser van jb systems, (wordt binnenkort vervangen door een andere maar weet nog niet welke)
en 4 martins scx 500 scans,
strobo 1500 watt dmx
nu zoek ik voor deze laatste 3 een dmx controller,
ik heb hier echt geen verstand van van dmx controllers nzo...
heeft iemand suggesties?
dank u
Poster: b-shock
Chauvet OBEY 70. voor mij de nr. 1 DMX controller. ik kan er heerlijk mee overweg!
Poster: martelaty
Of je neemt Daslight kan je via de pc je lichten aansturen, van te voren chases maken ( standjes ) en makkelijk aan te passen. je kunt ook de zaal virtueel nabouwen.
je hebt ze in meerdere prijs kalssen