Winnaars DJR Contest BEKEND! (8/31)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:49

Hallo DJR's!
De winaars zijn bekend!

Winnaars Klasse A:

1: Bootstrap :?Watch
Nummerkeuze, het aantal nummers, en de beatmatch was gewoon toppie!?
Lekker energieke mix, en zeker de nummer 1 waard! Gefeliciteerd!!

2: Adrien 1989 :?watch

Je bent nummer 2 geworden, omdat je een lekkere mix had, en vooral omdat de Gear die je gebruikt hebt, niet standaard is. Dat maakte het origineel, waardoor je er toch wel uitsprong!

3: Xtremer :?watch?

Je bent nummer 3 geworden, omdat je Hardstyle mix echt een knaller is! Wel redelijk orginele Hardstyle nummers, en lekker energiek. Super!!

Overige Ranks Class A:

4: Stefjuuh :?watch?
Leuke mix! Lekker gemixt, lekkere Tracks!

Winnaars Klasse B

1: K-Lect :?watch
Leuke mix, leuke trackkeuze?!! Hij knalde bij de Juryleden er gewoon uit, we waren het er in 1x over eens dat deze nr. 1 moest worden in de Klasse B! Super!!! Gefeliciteerd!

2: Sher :?watch

Mix die er lekker in beukt. Ook veel leuke reactie's van de rest van de DJResource'ers hier. Zo ook van ons, klinkt mooi, goede overgangen, goed gebeatmatcht! Toppie dus!

3: Floriz :?stream

Tja, wat valt hier over te zeggen! Leuke mix, goeie overgangen, en we waren er met de Jury ook heel makkelijk uit dat deze mix toch in de Top 3 thuishoorde!! Gewoon super gedaan!

Overige Ranks Class B:

4: Mon-D :?watch

Leuke mix! Lekkere tracks, en goede beatmatch! Alleen heeft hij n?t de Top 3 niet gehaald, volgende keer nog net iets meer pit, dan zit ie er zeker in!! Top gedaan!?

Nog een keer de prijs voor de Winnaar van Klasse A:

4 progressive trance vinyls van Airmass Music (mijn voormalig label)
2x recent uitgave van interface. (nieuwe bladen, met dank aan interface)
demo software van steinberg, ableton en propellerheads
En wat stickers van Gearjunkies!

De winnaar van Klasse B krijgt ook een leuk pakket thuisgestuurd!!

Beschikbaar gesteld door Marc van BamBam Studio!! Zeer veel dank daarvoor!

Bootstrap en K-Lect moeten even een PM naar BamBam sturen met daarin hun Adresgegevens!

Nog even een woordje (Door MaximDJ) : Allereerst: Winnaars gefeliciteerd!!! Veel plezier met het Prijzenpakket , voor Bootstrap en K-Lect dan h?! De rest ook super gedaan!!?Ik vond het hartstikke leuk om dit te organiseren, ga het dit jaar ook zeker weer doen! Heb gezien dat er toch wel aardig wat animo voor is, dus top!! Bedankt voor het enthousiasme iedereen!

Ook zeker bedankt Winston! Voor de superlijsten! Was mooi overzichtelijk, en scheelde wel een hoop werk! Thnx daarvoor! En BamBam, bedankt voor het prijzenpakket en het Jureren! Allemaal toppie!?Cool

Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden, en tot Juli ofzo weer haha!!

MaximDJ

De DJ's die mee hebben gedaan nog een keer:

DJR tenminmix 2009 contest, participating deejays?

Bouncy, commercial house audio
download,?tracklist,?website

Xtremer, hard style video
watch?

Boiling Energy, hard techno video
watch,?website?

dp_, hardstyle audio
download

DJ Denz, dance, house audio
stream,?website

Snoey, house video
watch,?tracklist?

Vmax, style unknown, audio
download,?tracklist?

Dyno, house, dance video

matezo, fidget audio
download,?listen,?tracklist

Stefjuuh, house video
watch?

Luni-B, hardstyle audio
stream,?download,?tracklist

JollieJunkie, indie electro audio
stream?

Starmack, trance, progressive audio
stream,?download,?tracklist,?website

Adrien 1989, minimal/techno/electro/techhouse
watch,?tracklist

Bootstrap,?house, electro

DJ Fantasy,?hardstyl
Download

KOENE, house audio
download?

K-lect, house video
watch,?website??

nils7, house, eclectic audio & video
download audio,?stream audio,?watch part 1,?watch part 2,?website,?tracklist ??

sher,?house video
watch,?tracklist

niiicola, trance audio
stream,?download,?tracklist?

kippebotje, house video
watch,?tracklist,?

feestbeest, house audio
stream,?download,?tracklist?

Mon -D,?house, progressive, dirty house

Benji, techno audio
download,?tracklist?

Lomme, house audio
download,?tracklist

-FLoriZ-, minimal audio
stream,?download audio?

Esm?e,?house video
watch,?tracklist

Tomanskie, house audio
download,?tracklist?

DaCompra, house audio
download,?tracklist?

thomassmith, house video
watch?

Ruben B,?house, eclectic

Greetz,
MaximDJ, BamBamstudio, Winston!!!

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 04-01-2010 @ 21:26:42 (100%)

What do you think about Winnaars DJR Contest BEKEND! ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 18-11-2009 19:33
Wat bounced mee op de beat?
jannickv    posted on 18-11-2009 19:44
Poster: Bootstrap
Haha wat een knotsgekke mix Cool Sommige dingen hadden wel wat strakker kunnen zijn, maar ik vind hem vet. Tracklist zou ik wel fijn vinden Happy, laughing Ik gebruik Sbombers trouwens ook in mijn mix.

01. Sound Of Stereo - Zipper (Original?Mix) (Limited Ep, Official release 24/11) 00:00 ? 1:57

02. Will Bailey - Hit The Club (Original Mix) 1:09
? 3:28

03.?Alvaro - Make It Funky (Original Mix) 2:23
? 5:06

04. Congorock & Crookers ? Sbombers (Original Mix) 4:06
? 6:36

05. Momma's Boy - Give It Up (Original Mix) 5:48
? 9:06

06. Beni - Maximus (Harvard Bass Remix) 8:24
? 10:00

(Tijden zijn ongeveer :p)

User edit by jannickv on 18-11-2009 @ 19:52:01 (31%)
Esmee    posted on 18-11-2009 19:50
Poster: Adrien1989
Wat bounced mee op de beat?

zij zelf??
sher    posted on 18-11-2009 20:27
Poster: RemcoV

Kijk dat meebouncen op de beat danCool

Pff.. luister nou maar gewoon naar de muziek..
Roov    posted on 18-11-2009 20:28
Poster: sher

Pff.. luister nou maar gewoon naar de muziek..

Whahaha Happy, laughing
Bouncy    posted on 18-11-2009 20:35
Poster: RemcoV

Kijk dat meebouncen op de beat danCool

Bounce is my word Happy, laughing
Convert    posted on 18-11-2009 21:39
Poster: JollyJunkie

Ik heb ook geen 3 jaar ervaring en ik ben pas 14, dus?

Probeer het gewoon lekker in klasse A, maakt toch niet uit als je niet wint?

Ik dacht ik hou me gewoon aan de regels. Nog geen 3jaar ervaring = Klasse B staat er. Maar maakt mij niet uit. Winking my eye Eerst maar eens tijd vrijmaken voor een mix Winking my eye
JollyJunkie    posted on 18-11-2009 21:42
Jannickv je mix is hard!
jannickv    posted on 18-11-2009 22:12
Poster: JollyJunkie
Jannickv je mix is hard!

Thanx :D zo heb ik ze graag :D Hard :D maar geen Hardstyle xD (niet dat ik er iets tegen heb :p krijg er alleen koppijn van :p)
hopelijk vind de jury dat ook :p
t-age    posted on 18-11-2009 22:16
Zou ik ook nog mee kunnen doen?

Naam: DT entertainment
Style: DanceKlasse?B ( 9 maanden ervaring )
Bouncy    posted on 18-11-2009 22:24
Poster: sher
Ik doe ook wel mee.. klasse B...

Watch

Vrouwen mixen echt anders....
wat douw jij hard op die knoppen trouwens??
main    posted on 18-11-2009 22:30
dat viel mij ook al op.. wel lekkere mix daar niet van!
Winston    posted on 18-11-2009 23:37
De updates doe ik nu via de pm, zodat de lange posts niet meer zo hinderlijk zijn.

7 deejays die meedingen in de A klasse, 3 house, 2 hardstyle, 1 hard techno, 1 trance
4 deejays die meedoen in de B klasse, allemaal house.
21 deejays die nog een tenminmixje zullen inzenden.

Dat wordt dus in totaal 320 minuten oftewel 5 uren en 20 minuten luister en kijkplezier.
Tic Toc
niiicola    posted on 19-11-2009 07:22
Waarschijnlijk wordt mijn mix Electro-House.
Gewoon.
Roov    posted on 19-11-2009 08:35
Ik doe ook mee! Draai nu ongeveer 2.5 jaar serieus, ik heb denk ik wel klassa a niveau. Ik doe mee met een house setje! Happy, laughing
RemcoV    posted on 19-11-2009 08:43
Ik heb besloten mijn mix in het genre Urban te gaan doen, aangezien iedereen hier al House doet..
Snoey    posted on 19-11-2009 09:17
Wanner komt mijn mix in de startpost? Happy, laughing
www.soundcloud.com/ten-hooven
RemcoV    posted on 19-11-2009 09:27
Poster: Snoey

Heb je mix ff geluisterd btw, is het live gedaan?

Ik vind eigenlijk dat iedereen sowieso zn mix live moet doen, omdat als je het in een sequenser maakt je niet kunt zien hoe goed je nou echt kunt draaien. (En dat is waar we achter willen komen in dit topicConfused)

Zeker gezien we met 2 klasses werken op basis van ervaring.

Ik heb een aantal mixjes geluisterd en ik heb er al een paar gevonden die met de pc gemaakt zijn.
Roov    posted on 19-11-2009 09:36
@ RemcoV

Het lijkt me idd beter om alles live te doen, zien we meteen wie hier de betere DJ's zijn van dit forum...
Lijkt me ook zeker een taak van de jury om de mixjes die gemaakt zijn met de PC eruit te vissen en niet mee te laten tellen!
RemcoV    posted on 19-11-2009 09:41
Poster: Roov
@ RemcoV

Het lijkt me idd beter om alles live te doen, zien we meteen wie hier de betere DJ's zijn van dit forum...
Lijkt me ook zeker een taak van de jury om de mixjes die gemaakt zijn met de PC eruit te vissen en niet mee te laten tellen!

Ja maar bij ons gaan ze sowieso denken dat het met de pc gemaakt is, wij zijn gewoon fucking goedCool

Misschien een idee om verplicht een filmpje te maken terwijl je de mix maakt? Hebben we gelijk een beeld erbij...
User edit by RemcoV on 19-11-2009 @ 09:45:19 (4%)
sher    posted on 19-11-2009 09:55
Poster: Bouncy

Vrouwen mixen echt anders....

wat douw jij hard op die knoppen trouwens??

Dat zit er nog in.. aangezien mijn play/cue knoppen net zijn gemaakt...
Daarvoor moest je echt hard op die knoppen drukken van een RMP-1.. anders deed die het niet..
Het bekende probleem van de RMP spelers...

Wel grappig ik heb nu iemand die onder mijn video heeft gezet dat ik het niet live gemixt heb..
Ik zie dat maar als een compliment...
Snoey    posted on 19-11-2009 10:08
Poster:?RemcoV

Heb je mix ff geluisterd btw, is het live gedaan?

Ik vind eigenlijk dat iedereen sowieso zn mix live moet doen, omdat als je het in een sequenser maakt je niet kunt zien hoe goed je nou echt kunt draaien. (En dat is waar we achter willen komen in dit topicConfused)

Nee, ik heb dit gemixt met Ableton Live.

Ik ben een Dj die voor publiek draait, en wanneer ik op mijn slaapkamer moet gaan draaien om iets op te nemen, heb ik geen idee wat ik draaien moet.

Dat als iemand met een sequencer draait, wil niet zeggen dat je niet kan horen hoe goed iemand kan draaien. Wat is het verschil? De twee grootste zijn timing en mogelijkheid tot corrigeren. Al moet je bij Ableton ook warpen en dus beatmatchen.?

Gelukkig zijn er dan wel andere dingen waar je op kan letten op mixes, dan alleen timing en beatmatchen. Hoe is de structuur, is het harmonisch gemixt en is het tempo vlot. Hoe zit het met de originaliteit van de mixes.?

Voor mij zit er geen uitdaging meer in om met cdj's een mixje te maken, het heeft teveel beperkingen. Ik kan al alle stylen beatmatchen, loopen, samplen en efx'en. En ben nu bezig om het scratchen goed onder de knie te kunnen krijgen.?

Met Ableton zijn de mogelijkheden oneindig, het is zelfs mogelijk om een hele track te verbouwen tot een nieuwe track. Het is voor mij de manier om nieuwe dingen te ontdekken en om het draaien naar het next level te brengen.?

En als iemand daar echt een probleem mee heeft, dan wil ik best mijn van het net halen. Ik kan eventueel een stukje film van waar ik voor publiek draai uploaden.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
RemcoV    posted on 19-11-2009 10:39

Nee, ik heb dit gemixt met Ableton Live.

Ik ben een Dj die voor publiek draait, en wanneer ik op mijn slaapkamer moet gaan draaien om iets op te nemen, heb ik geen idee wat ik draaien moet.

Dat als iemand met een sequencer draait, wil niet zeggen dat je niet kan horen hoe goed iemand kan draaien. Wat is het verschil? De twee grootste zijn timing en mogelijkheid tot corrigeren. Al moet je bij Ableton ook warpen en dus beatmatchen.?

Gelukkig zijn er dan wel andere dingen waar je op kan letten op mixes, dan alleen timing en beatmatchen. Hoe is de structuur, is het harmonisch gemixt en is het tempo vlot. Hoe zit het met de originaliteit van de mixes.?

Voor mij zit er geen uitdaging meer in om met cdj's een mixje te maken, het heeft teveel beperkingen. Ik kan al alle stylen beatmatchen, loopen, samplen en efx'en. En ben nu bezig om het scratchen goed onder de knie te kunnen krijgen.?

Met Ableton zijn de mogelijkheden oneindig, het is zelfs mogelijk om een hele track te verbouwen tot een nieuwe track. Het is voor mij de manier om nieuwe dingen te ontdekken en om het draaien naar het next level te brengen.?

En als iemand daar echt een probleem mee heeft, dan wil ik best mijn van het net halen. Ik kan eventueel een stukje film van waar ik voor publiek draai uploaden.?

Ik snap je punt.

Het zijn 2 verschillende principes, is in dit geval aan de organisatie wat zij graag willen zien.

Ik heb het ook dat ik soms thuis van gekkigheid niet weet wat ik moet draaien, dus dan zet ik maar weer Monique Smit op en neem ik een slok champagneCool
MaximDJ    posted on 19-11-2009 11:37

Zal ik vanavond eem doenHappy, laughing
Party Sensations. Excellence in entertainment.
JollyJunkie    posted on 19-11-2009 14:00
Als Snoey zijn pc-mix meetelt in de A klasse, doe mij dan maar in de B klasse...
Want het lijkt mij vrij logisch dat niemand beter live kan mixen dan dat Snoey met Ableton kan mixen...

244 Users online: 48 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 57.908
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.329.688