Poster: Bootstrap
Haha wat een knotsgekke mixSommige dingen hadden wel wat strakker kunnen zijn, maar ik vind hem vet. Tracklist zou ik wel fijn vinden
Ik gebruik Sbombers trouwens ook in mijn mix.
Poster: Adrien1989
Wat bounced mee op de beat?
Poster: RemcoV
Kijk dat meebouncen op de beat dan
Poster: sher
Pff.. luister nou maar gewoon naar de muziek..
Poster: RemcoV
Kijk dat meebouncen op de beat dan
Poster: JollyJunkie
Ik heb ook geen 3 jaar ervaring en ik ben pas 14, dus?
Probeer het gewoon lekker in klasse A, maakt toch niet uit als je niet wint?
Poster: JollyJunkie
Jannickv je mix is hard!
Poster: sher
Ik doe ook wel mee.. klasse B...
Watch
Poster: Snoey
Wanner komt mijn mix in de startpost?
Poster: Roov
@ RemcoV
Het lijkt me idd beter om alles live te doen, zien we meteen wie hier de betere DJ's zijn van dit forum...
Lijkt me ook zeker een taak van de jury om de mixjes die gemaakt zijn met de PC eruit te vissen en niet mee te laten tellen!
Poster: Bouncy
Vrouwen mixen echt anders....
wat douw jij hard op die knoppen trouwens??
Poster:?RemcoV
Heb je mix ff geluisterd btw, is het live gedaan?
Ik vind eigenlijk dat iedereen sowieso zn mix live moet doen, omdat als je het in een sequenser maakt je niet kunt zien hoe goed je nou echt kunt draaien. (En dat is waar we achter willen komen in dit topic)
Nee, ik heb dit gemixt met Ableton Live.
Ik ben een Dj die voor publiek draait, en wanneer ik op mijn slaapkamer moet gaan draaien om iets op te nemen, heb ik geen idee wat ik draaien moet.
Dat als iemand met een sequencer draait, wil niet zeggen dat je niet kan horen hoe goed iemand kan draaien. Wat is het verschil? De twee grootste zijn timing en mogelijkheid tot corrigeren. Al moet je bij Ableton ook warpen en dus beatmatchen.?
Gelukkig zijn er dan wel andere dingen waar je op kan letten op mixes, dan alleen timing en beatmatchen. Hoe is de structuur, is het harmonisch gemixt en is het tempo vlot. Hoe zit het met de originaliteit van de mixes.?
Voor mij zit er geen uitdaging meer in om met cdj's een mixje te maken, het heeft teveel beperkingen. Ik kan al alle stylen beatmatchen, loopen, samplen en efx'en. En ben nu bezig om het scratchen goed onder de knie te kunnen krijgen.?
Met Ableton zijn de mogelijkheden oneindig, het is zelfs mogelijk om een hele track te verbouwen tot een nieuwe track. Het is voor mij de manier om nieuwe dingen te ontdekken en om het draaien naar het next level te brengen.?
En als iemand daar echt een probleem mee heeft, dan wil ik best mijn van het net halen. Ik kan eventueel een stukje film van waar ik voor publiek draai uploaden.?
Wanner komt mijn mix in de startpost?