Poster: sher
Pff... gaan we nu zeuren over een filmpje van een eeuw oud...
Dit is in 1 keer opgenomen.... met mijn Mac... geen idee waarom die oversloeg...
Toen ik het in Imovie terug keek was er niks aan de hand.. (zoals ik het me herinner)
toen ik het op youtube had gezet zag ik later ook pas dat die ergens blijft hangen..
Geloof wat je wil geloven Peter R de vries..
En anders mag jij mijn 2de plaats wel hebben...
Poster: DaCompra
Ik had laatst ook een keer een mixtape gemaakt, zet ik hem op youtube,
zitten er opeens allemaal gaten in...
Poster: djvir20
wat een grappen en grollen heb jij toch !
Poster: Lomme_
Ik heb mijn prijs van de vorige contest nooit ontvangen bedenk ik me net.. :/
Poster: Lomme_Ik heb toen 3 prijzen ter beschikking gesteld, eentje heeft Esmee gewonnen, jij de andere en de derde weet ik niet meer, die hebben de ontvangst van de prijs bevestigd. Ik weet dat ik een paar dagen, na het contest op vakantie ben gegaan, zal het dan uit het oog vreloren zijn, sorry, dan had ik zelf kunnen reageren. Ik heb zeker niets terug gehad van de Post, maar zoals ik zei heb ik hier nog zo eentje liggen, hij is van jou, maar als je wil stel ik hem opnieuw ter beschikking !
Ja, ik denk er ineens aan. Had me er nooit vragen bij gesteld eigenlijk. En hou die prijs maar voor de volgende winnaar, ik ben zo goed als gestopt met draaien en ben me steeds meer aan het focussen op het produceren van tracks. Dat betekent niet dat ik je niet geloof hoor Tek, met alle respect & dank voor de prijs
Poster: Tekhead
maar als je wil stel ik hem opnieuw ter beschikking !
Poster: Tekhead
maar zoals ik zei heb ik hier nog zo eentje liggen, hij is van jou, maar als je wil stel ik hem opnieuw ter beschikking !
Poster: Lomme_
Met alle respect, maar stel hem maar ter beschikking voor de volgende contest. Ik kan er op het moment zo goed als niks mee, alsnog bedankt voor het aanbod Tek
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.