@qntro1: Wat mij betreft is het je gegunt. Dit idee neem ik heel serieus.
Er waren een aantal contests voor hardstyle, maar andere stijlen komen nooit niet aan bod.
Ook las ik niet zo lang terug dat mensen minder presteren als ze samen moeten werken met iemand die super prestaties neerzet. Als er maar 1 klasse is dan doen vanzelf een heleboel members niet mee, omdat die zich zelf niet goed genoeg vinden in vergelijking met de toppers, en dus zeker weten dat ze niet kunnen winnen.
In de sport is het daarom zo dat er een hoofdklasse is, een eerste (soms A genoemd) en tweede klasse (soms B-klasse genoemd). Zo stimuleer je meer members om mee te doen, want er is grotere kans dat je iets wint of een eervolle vermelding krijgt.
Je krijgt dus een algemene klasse (hoofd klasse), een fun klasse (A klasse voor members met minder skills), en een rookie klasse (B klasse voor members die net hebben leren beatmatchen). En dan de muziek genre klassementen.
Ik vindt dit een goed initiatief van Maxim, maar laat het aantal participanten meer zijn dan 20. Misschien moet de inzendtijd ook worden verschoven. Niet een ieder is er hier even vaak dus op de hoogte dat er een contest is of heeft evenveel tijd.
Bouncy, commercial house, audio
listen,
tracklistKOEN, style not known, audio
listen Xtremer, hard style, video
watch K lect, house, video
watch sanderk, hard techno, video
watchEn we wachten nog op inzendingen van:
XMatiC, hardstyle
Saskia, style unknown
Adrien 1989, minimal, electro of techhouse
Jollyjunkie, electro, indie dance
matezo, style unknown