Winnaars DJR Contest BEKEND! (29/31)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:49

Hallo DJR's!
De winaars zijn bekend!

Winnaars Klasse A:

1: Bootstrap :?Watch
Nummerkeuze, het aantal nummers, en de beatmatch was gewoon toppie!?
Lekker energieke mix, en zeker de nummer 1 waard! Gefeliciteerd!!

2: Adrien 1989 :?watch

Je bent nummer 2 geworden, omdat je een lekkere mix had, en vooral omdat de Gear die je gebruikt hebt, niet standaard is. Dat maakte het origineel, waardoor je er toch wel uitsprong!

3: Xtremer :?watch?

Je bent nummer 3 geworden, omdat je Hardstyle mix echt een knaller is! Wel redelijk orginele Hardstyle nummers, en lekker energiek. Super!!

Overige Ranks Class A:

4: Stefjuuh :?watch?
Leuke mix! Lekker gemixt, lekkere Tracks!

Winnaars Klasse B

1: K-Lect :?watch
Leuke mix, leuke trackkeuze?!! Hij knalde bij de Juryleden er gewoon uit, we waren het er in 1x over eens dat deze nr. 1 moest worden in de Klasse B! Super!!! Gefeliciteerd!

2: Sher :?watch

Mix die er lekker in beukt. Ook veel leuke reactie's van de rest van de DJResource'ers hier. Zo ook van ons, klinkt mooi, goede overgangen, goed gebeatmatcht! Toppie dus!

3: Floriz :?stream

Tja, wat valt hier over te zeggen! Leuke mix, goeie overgangen, en we waren er met de Jury ook heel makkelijk uit dat deze mix toch in de Top 3 thuishoorde!! Gewoon super gedaan!

Overige Ranks Class B:

4: Mon-D :?watch

Leuke mix! Lekkere tracks, en goede beatmatch! Alleen heeft hij n?t de Top 3 niet gehaald, volgende keer nog net iets meer pit, dan zit ie er zeker in!! Top gedaan!?

Nog een keer de prijs voor de Winnaar van Klasse A:

4 progressive trance vinyls van Airmass Music (mijn voormalig label)
2x recent uitgave van interface. (nieuwe bladen, met dank aan interface)
demo software van steinberg, ableton en propellerheads
En wat stickers van Gearjunkies!

De winnaar van Klasse B krijgt ook een leuk pakket thuisgestuurd!!

Beschikbaar gesteld door Marc van BamBam Studio!! Zeer veel dank daarvoor!

Bootstrap en K-Lect moeten even een PM naar BamBam sturen met daarin hun Adresgegevens!

Nog even een woordje (Door MaximDJ) : Allereerst: Winnaars gefeliciteerd!!! Veel plezier met het Prijzenpakket , voor Bootstrap en K-Lect dan h?! De rest ook super gedaan!!?Ik vond het hartstikke leuk om dit te organiseren, ga het dit jaar ook zeker weer doen! Heb gezien dat er toch wel aardig wat animo voor is, dus top!! Bedankt voor het enthousiasme iedereen!

Ook zeker bedankt Winston! Voor de superlijsten! Was mooi overzichtelijk, en scheelde wel een hoop werk! Thnx daarvoor! En BamBam, bedankt voor het prijzenpakket en het Jureren! Allemaal toppie!?Cool

Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden, en tot Juli ofzo weer haha!!

MaximDJ

De DJ's die mee hebben gedaan nog een keer:

DJR tenminmix 2009 contest, participating deejays?

Bouncy, commercial house audio
download,?tracklist,?website

Xtremer, hard style video
watch?

Boiling Energy, hard techno video
watch,?website?

dp_, hardstyle audio
download

DJ Denz, dance, house audio
stream,?website

Snoey, house video
watch,?tracklist?

Vmax, style unknown, audio
download,?tracklist?

Dyno, house, dance video

matezo, fidget audio
download,?listen,?tracklist

Stefjuuh, house video
watch?

Luni-B, hardstyle audio
stream,?download,?tracklist

JollieJunkie, indie electro audio
stream?

Starmack, trance, progressive audio
stream,?download,?tracklist,?website

Adrien 1989, minimal/techno/electro/techhouse
watch,?tracklist

Bootstrap,?house, electro

DJ Fantasy,?hardstyl
Download

KOENE, house audio
download?

K-lect, house video
watch,?website??

nils7, house, eclectic audio & video
download audio,?stream audio,?watch part 1,?watch part 2,?website,?tracklist ??

sher,?house video
watch,?tracklist

niiicola, trance audio
stream,?download,?tracklist?

kippebotje, house video
watch,?tracklist,?

feestbeest, house audio
stream,?download,?tracklist?

Mon -D,?house, progressive, dirty house

Benji, techno audio
download,?tracklist?

Lomme, house audio
download,?tracklist

-FLoriZ-, minimal audio
stream,?download audio?

Esm?e,?house video
watch,?tracklist

Tomanskie, house audio
download,?tracklist?

DaCompra, house audio
download,?tracklist?

thomassmith, house video
watch?

Ruben B,?house, eclectic

Greetz,
MaximDJ, BamBamstudio, Winston!!!

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 04-01-2010 @ 21:26:42 (100%)

What do you think about Winnaars DJR Contest BEKEND! ??

Vote :   

Winston    posted on 05-01-2010 01:34
Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats Bootstrap. Ook main gefeliciteerd.

Ook Maxim gefeliciteerd met dit goed en nu mag ik ook zeggen zeer geslaagd initiatief.

Ik hoop dat dit een jaarlijks terugkerend evenement wordt (niet vaker anders wordt het afgezaagd en doen minder mensen mee).
En dan zeker met medewerking van W.i.M en Lead. Ik dacht o.a. met name aan een sticky of zo met de uitslag lijst, zodat members worden gestimuleerd om te blijven werken aan de verbetering van hun skills om zo hoog mogelijk op de lijst te eindigen of in ieder geval erop te komen, maar ook als een promotiemiddel en referentie voor een heel jaar voor degene die naar gigs zoeken.

Tot slot wil ik alle deelnemers bedanken voor jullie durf en inzendingen, want dank zij jullie allemaal is de DJR 2009 tenminmix contest een succes geworden.
Tic Toc
User edit by Winston on 05-01-2010 @ 02:21:00 (4%)
Tekhead    posted on 05-01-2010 02:29
Poster: bambamstudio
Poster: Tekhead

dan geef jij toch een aantal CD weg? is te regelen hoor, geen probleem! Bijdragen kunnen we altijd waarderen, das beter dan mensen die aan de kant staan en alleen maar commentaar geven, top van je! Neem maar even contact op, de winnaars zien graag je prijzen tegemoet!

ik ben je makker niet. Tis een vrij land, je mag zeggen wat je wilt, jij ik iedereen, en ik profileer mijn mening, kun je er niet tegen? heb je pech

Wat is jouw probleem eigenlijk man ?? jij kan blijkbaar niet tegen een grap of vaststelling, of anders begrijp jij de icoontjes anders dan ik en andere. Als ik die prijs als belachelijk of iets anders beledigend had willen stellen had ik een ander icoontje gebruikt nl Cool? dit dus. Zal ik in het vervolg mss eerst een pm naar jou sturen zodat jij m'n reply's kan goedkeuren voor ik ze post ? Kan ze ook eerst naar Dennis (djdoliviera) sturen, die begrijpt als geen ander de Belgische humor tenminste, kan hij mij het helpen vertalen naar de Nederlandse humor, dan ben ik tenminste zeker dat jij het ook begrijpt en niet zo direct agressief reageerd tegen mij Cool. Btw met makker bedoelde ik ook niet vriend van mij, want met zo je mening te uiten heb je je profiel idd duidelijk gemaakt. maar No Hard Feelings bambam

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 05-01-2010 02:46
Poster: Winston

Ook Maxim gefeliciteerd met dit goed en nu mag ik ook zeggen zeer geslaagd initiatief.

Ik hoop dat dit een jaarlijks terugkerend evenement wordt (niet vaker anders wordt het afgezaagd en doen minder mensen mee).
En dan zeker met medewerking van W.i.M en Lead. Ik dacht o.a. met name aan een sticky of zo met de uitslag lijst, zodat members worden gestimuleerd om te blijven werken aan de verbetering van hun skills om zo hoog mogelijk op de lijst te eindigen of in ieder geval erop te komen, maar ook als een promotiemiddel en referentie voor een heel jaar voor degene die naar gigs zoeken.

Tot slot wil ik alle deelnemers bedanken voor jullie durf en inzendingen, want dank zij jullie allemaal is de DJR 2009 tenminmix contest een succes geworden.

Bedankt Winston Happy, laughing Zo'n sticky lijkt me een goed idee, dan heeft iedereen volgende keer nog meer motivatie om mee te doen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dolivieira    posted on 05-01-2010 04:50
Aan mijn kant ook iedereen gefeliciteerd die in de prijzen zijn gevallen. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
MaximDJ    posted on 05-01-2010 08:37
Poster: Winston

Gelukkig is het idd zeer geslaagd! Ik denk dat het idd leuk zou zijn als dit elk jaar terugkwam. Deze was van 2009, dus in Augustus kunnen we een nieuwe beginnen, de DJR Contest 2010. Wil ik best weer organiseren, in samenwerking met anderen, net zoals nu?Cool?
Sandr    posted on 05-01-2010 09:11
Veel mensen vragen nog feedback. Wel logisch ook wat iedereen wil graag weten waarom hij/zij niet gewonnen heeft en die ander wel.

Ik weet niet hoe jullie dit jaar beoordeeld hebben maar het lijkt me verstandig om dit via een vaste lijst te doen.? (Misschien hebben jullie dit al gedaan, dan heb ik niks gezegdWinking my eye)

Maar je stelt een aantal criteria op zoals bijvoorbeeld:

Beatmatchen
Timing
EQ gebruik
Effectgebruik
Platenkeuze

Aan de hand van deze criteria ga je de mixjes beoordelen. Voor elk punt geef je een cijfer en een stukje feedback, uiteindelijk tel je alle cijfers op en deel je die door het aantal criteria.

Op die manier kan je heel overzichtelijk de winnaar bepalen en komt er meer structuur in de beoordelingen. Ook ben je transparanter naar je deelnemers en kunnen zij precies zien waarom een ander meer punten heeft gehaald.

Het moeilijke van een dergelijke contest is dat jureren altijd een gevoelskwestie is. Maar als je met een paar verschillende mensen de mixjes toetst aan de hand van deze criteria krijg je een beter onderbouwde uitslag.

(Nogmaals ik weet niet hoe jullie het nu hebben gedaan maar misschien is dit een idee voor de volgende contest)
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 05-01-2010 09:14
Ik wil wel even melden dat ik me eigelijk niet heb bezig gehouden met dit topic.. sorry daarvoor.
omdat ik in de jury zat werd mij gevraagd wie ik het best vond en waarom,

en daarop ook eerlijk geantwoord dat ik dit topic niet gevolgd heb, en dat ze keuze aan de overige juryleden is..

ik vond het persoonlijk oneerlijk om een winnaar toe te wijzen als ik niet de inzendingen gehoord heb.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
bambamstudio    posted on 05-01-2010 10:23
Poster: Sandr
Veel mensen vragen nog feedback. Wel logisch ook wat iedereen wil graag weten waarom hij/zij niet gewonnen heeft en die ander wel.

Ik weet niet hoe jullie dit jaar beoordeeld hebben maar het lijkt me verstandig om dit via een vaste lijst te doen.? (Misschien hebben jullie dit al gedaan, dan heb ik niks gezegdWinking my eye)

Beatmatchen
Timing
EQ gebruik
Effectgebruik
Platenkeuze

Aan de hand van deze criteria ga je de mixjes beoordelen. Voor elk punt geef je een cijfer en een stukje feedback, uiteindelijk tel je alle cijfers op en deel je die door het aantal criteria.

Op die manier kan je heel overzichtelijk de winnaar bepalen en komt er meer structuur in de beoordelingen. Ook ben je transparanter naar je deelnemers en kunnen zij precies zien waarom een ander meer punten heeft gehaald.

Het moeilijke van een dergelijke contest is dat jureren altijd een gevoelskwestie is. Maar als je met een paar verschillende mensen de mixjes toetst aan de hand van deze criteria krijg je een beter onderbouwde uitslag.

(Nogmaals ik weet niet hoe jullie het nu hebben gedaan maar misschien is dit een idee voor de volgende contest)

We hebben al de criteria die je net aanvoerde toegepast. Ik persoonlijk heb een lijst gemaakt met wat comments wat ik van een mix vond. Daarnaast heb ik ook gekeken naar gebruikte apparatuur en hoe daarmee wordt omgegaan. Vandaar ook dat ik Adrien eigelijk op nummer 1 had staan, maar daar het eigelijk geen DJ set is zoals de rest staat ie op 2. Alles is in overlef gegaan mat alle juryleden middels een msm meeting.
Wat mij verbaasde is dat er weinig discussie nodig was en we vrijwel dezelfde lijsten hadden samengesteld. Voor mij was muziekkeuze niet belangrijk omdat ik dan nooit een hardste DJ zou laten winnen of ?berhaupt in de lijst voor zou laten komen, ik hou simpel weg niet van die muziek. Voor mij is techniek heel belangrijk en dat verwacht ik ook van de inzenders.?

Iets beoordelen blijft altijd een gevoelskwestie, das logisch. We hebben bewust gekozen om niet iedereen feedback mee te geven bij de eindbeoordeling maar alleen de nummers 1,2,3 en 4.

Voor wie toch een beoordeling wilt hebben van zijn mix door mij, mag mij een email of PM sturen.
Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 05-01-2010 @ 10:25:50 (3%)
qntr0l    posted on 05-01-2010 11:37
Poster: nils7
Poster: qntr0l

Ik had nog wel een aantal feedbackpunten en tips op jou mixje. Geef me een avondje of dagje (dan wordt het morgen) om nog even critisch te luisteren en dan even een verhaaltje te typen (ALS je mijn bescheiden mening al wil horen haha Tongue).?

Tuurlijk, ik wil volgend jaar wel winnen namelijk Winking my eye

Alhoewel ik dan in Klasse A val?Cool

Mag ook via een PB want als de discussies hier zo hard gaan mis ik 'm dadelijk Unhappy

Zo, daar komt 'ie dan.?

Ik heb nog even een aantal keer naar je mix geluisterd en een aantal dingen vielen mij op.?

Ten eerste, de platenkeuze vond ik niet geheel lekker. Je begint met devotion, en komt daarna met direct een knaller als Holiday. Daarna komt er een wat rustiger nummer, shake that ass. Ik had de opbouw persoonlijk liever anders gezien.

Het beatmatchen van de platen zat over het algemeen wel goed. De plaatjes liepen goed gelijk. Echter, moet je even goed opletten met het gebruik van acapella's. Ik hoorde, ook in je andere mixjes die je hier op DJR hebt staan, dat deze vaak totaal offbeat lopen. Dit vind ik persoonlijk heel irritant om te horen. Dit hoor je bijvoorbeeld rond de 1:40 min goed. Ook de speed up vocal loopt niet offbeat, maar is gewoon niet goed getimed.?

Iets anders wat me opviel, is dat je veel intro van een plaat gebruikt. In het kader van een knallende tenminmix vond ik het persoonlijk dat sommige tracks te lang liepen, en dat je bij bijvoorbeeld holiday en sexy bitch de intro veel te lang duurde.?

Voor de volgende tenminmix zou ik dus sowieso even naar je trackkeuze kijken, en proberen een wat meer knallende mix te maken, zonder teveel rustige stukjes. Ook zou ik proberen het geheel 'ietsje' ?(voor zover dat mogelijk is in een tenminmix) op te bouwen.?

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Let wel: Dit is wat ik vind. Ik ben ook niet de beste, maar dit zijn een aantal dingen wat me opvielen.?

nils7    posted on 05-01-2010 11:53

Ik had nog wel een aantal feedbackpunten en tips op jou mixje. Geef me een avondje of dagje (dan wordt het morgen) om nog even critisch te luisteren en dan even een verhaaltje te typen (ALS je mijn bescheiden mening al wil horen haha Tongue).?

Tuurlijk, ik wil volgend jaar wel winnen namelijk Winking my eye

Alhoewel ik dan in Klasse A val?Cool

Mag ook via een PB want als de discussies hier zo hard gaan mis ik 'm dadelijk Unhappy

Zo, daar komt 'ie dan.?

Ik heb nog even een aantal keer naar je mix geluisterd en een aantal dingen vielen mij op.?

Ten eerste, de platenkeuze vond ik niet geheel lekker. Je begint met devotion, en komt daarna met direct een knaller als Holiday. Daarna komt er een wat rustiger nummer, shake that ass. Ik had de opbouw persoonlijk liever anders gezien.

Het beatmatchen van de platen zat over het algemeen wel goed. De plaatjes liepen goed gelijk. Echter, moet je even goed opletten met het gebruik van acapella's. Ik hoorde, ook in je andere mixjes die je hier op DJR hebt staan, dat deze vaak totaal offbeat lopen. Dit vind ik persoonlijk heel irritant om te horen. Dit hoor je bijvoorbeeld rond de 1:40 min goed. Ook de speed up vocal loopt niet offbeat, maar is gewoon niet goed getimed.?

Iets anders wat me opviel, is dat je veel intro van een plaat gebruikt. In het kader van een knallende tenminmix vond ik het persoonlijk dat sommige tracks te lang liepen, en dat je bij bijvoorbeeld holiday en sexy bitch de intro veel te lang duurde.?

Voor de volgende tenminmix zou ik dus sowieso even naar je trackkeuze kijken, en proberen een wat meer knallende mix te maken, zonder teveel rustige stukjes. Ook zou ik proberen het geheel 'ietsje' ?(voor zover dat mogelijk is in een tenminmix) op te bouwen.?

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Let wel: Dit is wat ik vind. Ik ben ook niet de beste, maar dit zijn een aantal dingen wat me opvielen.?

Oke thnx...

Ik begon met devotion omdat daar in principe (naar mijn bescheiden mening) een intro'tje bij zit.
Jah 10 minuten is toch wel erg krap Unhappy misschien was een kwartiertje beter geweest. Maar dat was voor iedereen gelijk?Cool
De intro van Sexy Bitch duurt zo lang vanwege het wisselen van de cd's Unhappy

Ik zal erop letten de volgende keer Happy, laughing
qntr0l    posted on 05-01-2010 12:12
Oja, ik had niet gezien dat je ' m met 2 decks had gemaakt. Dan kan ik het me inderdaad voorstellen dat die intro wat langer duurde. Wat zouden drie decks toch handig zijn he Tongue (met dat probleem zit ik ook heel vaak haha)!
nils7    posted on 05-01-2010 12:31
Oja, ik had niet gezien dat je ' m met 2 decks had gemaakt. Dan kan ik het me inderdaad voorstellen dat die intro wat langer duurde. Wat zouden drie decks toch handig zijn he Tongue (met dat probleem zit ik ook heel vaak haha)!

Jah op het werk heb ik dat wel... heb je net ff wat meer tijd om acapella's goed te zetten terwijl je nu de tijd hebt van 30 sec. ofzo!

Twijfel allom: extra MK3 of twee nieuwe CDJ2000's (waarbij cd's wisselen niet meer hoeft heheheh)

En vanwege het ontbreken van een beat is het wat lastiger, maar wel te doen! (Bij acapella's)

Helaas bij mijn andere mix presteerde iemand het om twee keer te bellen net wanneer ik 2 acapella's wil inmixen... (want van de andere twee acapella's die ik inmixte erin gebeurde dat niet en die kloppen wel Happy, laughing) zwaar irritant Unhappy maar jah... geen zin om een mix van een uur over te doen voor die twee dingen hehehe!

Volgende keer leg ik mn telefoon wel weg?Cool
User edit by nils7 on 05-01-2010 @ 13:15:33 (3%)
Sandr    posted on 05-01-2010 12:41

We hebben al de criteria die je net aanvoerde toegepast. Ik persoonlijk heb een lijst gemaakt met wat comments wat ik van een mix vond. Daarnaast heb ik ook gekeken naar gebruikte apparatuur en hoe daarmee wordt omgegaan. Vandaar ook dat ik Adrien eigelijk op nummer 1 had staan, maar daar het eigelijk geen DJ set is zoals de rest staat ie op 2. Alles is in overlef gegaan mat alle juryleden middels een msm meeting.

Het is ook het handigst werken met een lijst, maar als alle juryleden gebruik maken van dezelfde lijst kunnen deze na afloop gepubliceerd worden (een jury heeft niks geheim te houden als het goed isWinking my eye ) Zo kunnen ook de mensen die niet in de top zijn geeindigd hun feedback lezen zonder dat ze er nog eens om hoeven te vragen. Op die manier is de contest voor iedereen leerzaam.
Qua apparatuur is het inderdaad lastig, iedereen draait met iets anders maar eigenlijk zou je geen onderscheid mogen maken. Iedereen heeft zijn voorkeur en de beste mix behoort (naar mijn mening) te winnen. Maar ik begrijp wel de keuze om het zo te doen..

Wat mij verbaasde is dat er weinig discussie nodig was en we vrijwel dezelfde lijsten hadden samengesteld. Voor mij was muziekkeuze niet belangrijk omdat ik dan nooit een hardste DJ zou laten winnen of ?berhaupt in de lijst voor zou laten komen, ik hou simpel weg niet van die muziek. Voor mij is techniek heel belangrijk en dat verwacht ik ook van de inzenders.?

Goed dat er weinig discussie was, dan was de uitslag blijkbaar duidelijk voor jullie. Maar ik noemde niet muziekkeuze maar platenkeuze. Hoe passen bepaalde platen bij elkaar, hoe is de opbouw van de set etc.

Iets beoordelen blijft altijd een gevoelskwestie, das logisch. We hebben bewust gekozen om niet iedereen feedback mee te geven bij de eindbeoordeling maar alleen de nummers 1,2,3 en 4.

Zoals ik hierboven al zei, misschien is het een idee om voor iedereen dezelfde feedback te geven. Op die manier is het voor beginners ook aantrekkelijk om mee te doen. Ze weten dan in ieder geval dat ze feedback krijgen van mensen die weten waar ze het over hebben.
Ik weet niet waarom er bewust is gekozen om alleen 1,2,3 en 4 van feedback te voorzien? Tijdsgebrek misschien?

Voor wie toch een beoordeling wilt hebben van zijn mix door mij, mag mij een email of PM sturen.

Marc

Erg netjes dat je dat alsnog aanbied!
Play that funky music white boy....
qntr0l    posted on 05-01-2010 13:25

Jah op het werk heb ik dat wel... heb je net ff wat meer tijd om acapella's goed te zetten terwijl je nu de tijd hebt van 30 sec. ofzo!

Twijfel allom: extra MK3 of twee nieuwe CDJ2000's (waarbij cd's wisselen niet meer hoeft heheheh)

En vanwege het ontbreken van een beat is het wat lastiger, maar wel te doen! (Bij acapella's)

Helaas bij mijn andere mix presteerde iemand het om twee keer te bellen net wanneer ik 2 acapella's wil inmixen... (want van de andere twee acapella's die ik inmixte erin gebeurde dat niet en die kloppen wel Happy, laughing) zwaar irritant Unhappy maar jah... geen zin om een mix van een uur over te doen voor die twee dingen hehehe!

Tof man, wat is je werk? Het klinkt alsof er 3 mk3' s staan, en daarmee maak je mij heel jaloers haha! Wou dat ik zulk werk had.
En inderdaad, volgende keer het telefoontje weg, ik heb er ook vaak last van als ik aan het draaien ben (al dan niet voor mezelf)
Saskia    posted on 05-01-2010 13:52
Congrats to the winners! Volgende keer doe ik wel mee Happy, laughing
nils7    posted on 05-01-2010 13:59

Tof man, wat is je werk? Het klinkt alsof er 3 mk3' s staan, en daarmee maak je mij heel jaloers haha! Wou dat ik zulk werk had.

En inderdaad, volgende keer het telefoontje weg, ik heb er ook vaak last van als ik aan het draaien ben (al dan niet voor mezelf)

Enige werk wat ik nu heb is gewoon DJ spelen Winking my eye Dus in de club waar ik sta dan dat bedoel ik Winking my eye
Maar ben er nu wel aan gewent geraakt... deze week sta ik er weer 3 avonden en iedere week standaard al 2 avonden!
Dan is het thuis wel behelpen met 2 Unhappy... maar vind zelf niet dat dat een smoes moet zijn hahaha.

Overigens hebben ze daar ook nog een computer met BPM erop met een controller dus wil ik helemaal los gaan dan heb ik 5 decks tot mijn beschikking?Cool

Die acapella had strakker gekunnen over de rest ben ik wel redelijk tevreden alleen door de korte duur kon je niet echt lang platen mixen! Tenzij je er maar 3 a 4 in propt?Cool
User edit by nils7 on 05-01-2010 @ 14:02:08 (10%)
qntr0l    posted on 05-01-2010 14:44

Enige werk wat ik nu heb is gewoon DJ spelen Winking my eye Dus in de club waar ik sta dan dat bedoel ik Winking my eye

Maar ben er nu wel aan gewent geraakt... deze week sta ik er weer 3 avonden en iedere week standaard al 2 avonden!

Dan is het thuis wel behelpen met 2 Unhappy... maar vind zelf niet dat dat een smoes moet zijn hahaha.

Overigens hebben ze daar ook nog een computer met BPM erop met een controller dus wil ik helemaal los gaan dan heb ik 5 decks tot mijn beschikking?Cool

Die acapella had strakker gekunnen over de rest ben ik wel redelijk tevreden alleen door de korte duur kon je niet echt lang platen mixen! Tenzij je er maar 3 a 4 in propt?Cool

True true!

Zou mij wel passen hoor, een residentie in een goede club! Prijs jezelf gelukkig haha!

Mathiz    posted on 05-01-2010 16:46
allen gefeliciteerd! Ik vind het alleen spijtig dat de rest geen feedback krijgt...
dJORD    posted on 05-01-2010 17:26
allemaal bedankt voor de mooie mixes, het was een genot om te horen. volgend jaar probeer ik ook mee te doen!!
JollyJunkie    posted on 05-01-2010 17:34
Poster: Sandr

Beatmatchen
Timing
EQ gebruik
Effectgebruik
Platenkeuze

Effectgebruik wordt lastig, aangezien niet iedereen effecten heeft.
Verder lijkt het me handig als je 'bonuspunten' kan verdienen door verdere bijzonderheden, zoals originaliteit of gewoon dingen die heel vet klinken maar die je niet kan beoordelen aan de hand van die 5 punten die jij noemt.
MaximDJ    posted on 05-01-2010 19:15
Dat is haast geen werk. We hadden nu maar 28 inzendingen, maar als we het ooit weer doen, denk ik dat je wel mag rekenen op het dubbele aantal. Als je dan ?n een Feedback, en bonuspunten, en allemaal uitgebreid gaat bespreken, mag je er wel een half jaar voor uittrekken, terwijl het makkelijker kan.

Nu hebben we het meeste wel gedaan, alleen EQ gebruik en effectgebruik niet. Ik heb persoonlijk, en ik denk BamBam ook wel, gekeken naat het gevoel wat ik kreeg bij de mix. Hij is gewoon een topper, of hij is het niet, klaar. Dat voel je gewoon?Cool
Tekhead    posted on 06-01-2010 00:49
Poster: Tomazos
Ik wil wel even melden dat ik me eigelijk niet heb bezig gehouden met dit topic.. sorry daarvoor.
omdat ik in de jury zat werd mij gevraagd wie ik het best vond en waarom,

en daarop ook eerlijk geantwoord dat ik dit topic niet gevolgd heb, en dat ze keuze aan de overige juryleden is..

ik vond het persoonlijk oneerlijk om een winnaar toe te wijzen als ik niet de inzendingen gehoord heb.

Dit siert? je man Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 06-01-2010 01:50
Poster: MaximDJ
Gelukkig is het idd zeer geslaagd! Ik denk dat het idd leuk zou zijn als dit elk jaar terugkwam. Deze was van 2009, dus in Augustus kunnen we een nieuwe beginnen, de DJR Contest 2010. Wil ik best weer organiseren, in samenwerking met anderen, net zoals nu?Cool?

Laten we vooraf overleggen, dat lijkt me het beste Winking my eye
Let the BASS be louder
MaximDJ    posted on 06-01-2010 08:34
Haha, dat denk ik ook Lead, dit keer wel?Cool
main    posted on 06-01-2010 13:44
dan ben ik zeker weer van de partij! dit keer in klasse?A mee doen?

ben trouwens ook erg benieuwd wat er in dat prijzenpakket zit en wanneer het aankomt!Cool
User edit by main on 06-01-2010 @ 13:45:46 (100%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

168 Users online: 15 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 36.592
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.773.107

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use