Poster: Adrien1989
Tweede plek, nice going?. Lekker bezig Thijs
. Nu we aan de top ge?indigd zijn mo?ten we die geplande BtoB mix wel maken haha.
Poster: Tekhead
gefeliciteerd aan alle winnaars en runner-up's, en veel leut met jullie prijzen. 4 vinyl's is leuk vooral als je CD of laptop dj bent.
gefeliciteerd aan alle winnaars en runner-up's, en veel leut met jullie prijzen. 4 vinyl's is leuk vooral als je CD of laptop dj bent.
Poster: bambamstudio
dan geef jij toch een aantal CD weg? is te regelen hoor, geen probleem! Bijdragen kunnen we altijd waarderen, das beter dan mensen die aan de kant staan en alleen maar commentaar geven, top van je! Neem maar even contact op, de winnaars zien graag je prijzen tegemoet!
Poster: tek-zoticPoster: bambamstudio
dan geef jij toch een aantal CD weg? is te regelen hoor, geen probleem! Bijdragen kunnen we altijd waarderen, das beter dan mensen die aan de kant staan en alleen maar commentaar geven, top van je! Neem maar even contact op, de winnaars zien graag je prijzen tegemoet!
oei bambam ik denk niet dat tek het zo bruut bedoelde maar eerder als een grapje ofzo
boeit me niet, zijn avatar zegt genoeg.....een grapje sluit je af met een.....
Poster: nils7
Congratz aan de winnaars maar ik zou ook wel een feedbackje willen
Poster: TheHunter
Tja, cd's vind ik nog wel kunnen, maar als je een contest gaat houden en de een gebruikt vinyl en de ander traktor met het sync-knopje, is het best wel oneerlijk.
Poster: BouncyPoster: TheHunter
Hou nou eens op over die sync knop discussie! Echt... Whats the problem? Het zal wel aan mij liggen, ik zie het probleem niet!idd, want een cdj kun je beatsyncen, en dan hoor je niemand.....
Poster: BnA
ik vind die van sher echt wel goed
Poster: bambamstudio
Poster: BouncyPoster: TheHunter
Hou nou eens op over die sync knop discussie! Echt... Whats the problem? Het zal wel aan mij liggen, ik zie het probleem niet!
Poster: TekheadPoster: bambamstudio
Amai amai, jij hebt ook een goed gevoel voor humor!? Nooit van humor gehoord bambam, er zijn er die mijn reply wel begrepen hebben als een grap zoals onze terechte winnaar Bootstrap en zoals Tek-Zotic zegt: ALS GRAP BEDOELD !!!? Wie zegt dat ik een grap altijd met dat icoontje moet afsluiten ? Jij voelt jezelf ook wel snel aangevallen he makker !
Goed, ik geef wel een aantal CD's weg, de winnaars mogen hun adres doorsturen via pm, en krijgen dan een CD thuisgestuurd. En geen CD's die ik nog ergens had liggen, maar up-to-date cd's !
Ik meen het winnaars !
Mag ik me nu ook zo snel op m'n pik getrapt voelen als iemand een verkeerd (volgens jou) icoontje gebruikt bambam ?ik ben je makker niet. Tis een vrij land, je mag zeggen wat je wilt, jij ik iedereen, en ik profileer mijn mening, kun je er niet tegen? heb je pech
Poster: Sebasz
't Is gewoon een beetje nep dat sync knopje
Poster: qntr0l
Ik had nog wel een aantal feedbackpunten en tips op jou mixje. Geef me een avondje of dagje (dan wordt het morgen) om nog even critisch te luisteren en dan even een verhaaltje te typen (ALS je mijn bescheiden mening al wil horen haha).?