Poster: SaskiaPoster: nils7
Als ik jou was zou ik nou ook gewoon een video van je mix uploaden?
ja doe ik wel een te kleine bikini aan win ik zode DJR miss en mister verkeizing staat in de planning voor 2010
Poster: Saskia
Ik heb oorontsteking dus denk niet dat ik nog een goede mix kan maken voor 31 december, heb der vet veel last van
Poster: MaximDJ
@Esmee:
Super! Hier en daar kleine foutjes, maar dit maakt de Trackkeuze weer helemaal in orde!!!
Ik vind dit 1 van de betere (Trackkeuze is gewoon erg goed)!!?
@Esmee:
Super! Hier en daar kleine foutjes, maar dit maakt de Trackkeuze weer helemaal in orde!!!
Ik vind dit 1 van de betere (Trackkeuze is gewoon erg goed)!!?
@Bouncy,
Ik bewonder het talent van je om iets zo lullig mogelijk te brengen. Dit doet je mix niet ten goede
@Bouncy,
Ik bewonder het talent van je om iets zo lullig mogelijk te brengen. Dit doet je mix niet ten goede
@Bouncy,
Poster: BouncyPoster: MaximDJ
Lekker objectief...
Maar wat boeit mij dat eigenlijk? ik doe mee om mee te doen... niet om te winnen ofzo (en zo geweldig kan ik helemaal niet mixen)Nou, ik vindt dat je redelijk kan mixen. Vindt het alleen jammer dat het op zo'n manier gebracht moet worden. Ik weet dat je af en toe van die spanningen hebt. (Je blog) Maar alsnog vindt ik het een lullige manier. Kan je dat nou niet anders melden?@Sandr.Het gaat toch ook om je houding.?
Zo, de startpost is weer UP TO DATE?
Even een kleine beoordeling:?
@ Starmack:
Ik vind je mix erg goed! De overgangen e.d. zijn dusdanig goed dat ik je bevorder van Klasse B naar Klasse A! Wat ik ook grappig vind is de vocal: DJ Starmack! Dit geeft in het begin een leuk effect, maar je hebt het iets te vaak gebruikt in je mix! Aan het eind en het begin of net voor een climax is de beste plek om dit te doen! Verder toppie!
Poster: t-age
Even mijn complimenten aan snoey!
echt een lekkere mix!
@Tomanskie:
Vind je mix erg grappig! Overgangen moet je aan werken, maar je bent al aardig op weg! Verder vindt ik de trackkeuze redelijk. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen dat is het! Verder vindt ik het wel een leuke mix!?