Winnaars DJR Contest BEKEND! (17/31)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:49

Hallo DJR's!
De winaars zijn bekend!

Winnaars Klasse A:

1: Bootstrap :?Watch
Nummerkeuze, het aantal nummers, en de beatmatch was gewoon toppie!?
Lekker energieke mix, en zeker de nummer 1 waard! Gefeliciteerd!!

2: Adrien 1989 :?watch

Je bent nummer 2 geworden, omdat je een lekkere mix had, en vooral omdat de Gear die je gebruikt hebt, niet standaard is. Dat maakte het origineel, waardoor je er toch wel uitsprong!

3: Xtremer :?watch?

Je bent nummer 3 geworden, omdat je Hardstyle mix echt een knaller is! Wel redelijk orginele Hardstyle nummers, en lekker energiek. Super!!

Overige Ranks Class A:

4: Stefjuuh :?watch?
Leuke mix! Lekker gemixt, lekkere Tracks!

Winnaars Klasse B

1: K-Lect :?watch
Leuke mix, leuke trackkeuze?!! Hij knalde bij de Juryleden er gewoon uit, we waren het er in 1x over eens dat deze nr. 1 moest worden in de Klasse B! Super!!! Gefeliciteerd!

2: Sher :?watch

Mix die er lekker in beukt. Ook veel leuke reactie's van de rest van de DJResource'ers hier. Zo ook van ons, klinkt mooi, goede overgangen, goed gebeatmatcht! Toppie dus!

3: Floriz :?stream

Tja, wat valt hier over te zeggen! Leuke mix, goeie overgangen, en we waren er met de Jury ook heel makkelijk uit dat deze mix toch in de Top 3 thuishoorde!! Gewoon super gedaan!

Overige Ranks Class B:

4: Mon-D :?watch

Leuke mix! Lekkere tracks, en goede beatmatch! Alleen heeft hij n?t de Top 3 niet gehaald, volgende keer nog net iets meer pit, dan zit ie er zeker in!! Top gedaan!?

Nog een keer de prijs voor de Winnaar van Klasse A:

4 progressive trance vinyls van Airmass Music (mijn voormalig label)
2x recent uitgave van interface. (nieuwe bladen, met dank aan interface)
demo software van steinberg, ableton en propellerheads
En wat stickers van Gearjunkies!

De winnaar van Klasse B krijgt ook een leuk pakket thuisgestuurd!!

Beschikbaar gesteld door Marc van BamBam Studio!! Zeer veel dank daarvoor!

Bootstrap en K-Lect moeten even een PM naar BamBam sturen met daarin hun Adresgegevens!

Nog even een woordje (Door MaximDJ) : Allereerst: Winnaars gefeliciteerd!!! Veel plezier met het Prijzenpakket , voor Bootstrap en K-Lect dan h?! De rest ook super gedaan!!?Ik vond het hartstikke leuk om dit te organiseren, ga het dit jaar ook zeker weer doen! Heb gezien dat er toch wel aardig wat animo voor is, dus top!! Bedankt voor het enthousiasme iedereen!

Ook zeker bedankt Winston! Voor de superlijsten! Was mooi overzichtelijk, en scheelde wel een hoop werk! Thnx daarvoor! En BamBam, bedankt voor het prijzenpakket en het Jureren! Allemaal toppie!?Cool

Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden, en tot Juli ofzo weer haha!!

MaximDJ

De DJ's die mee hebben gedaan nog een keer:

DJR tenminmix 2009 contest, participating deejays?

Bouncy, commercial house audio
download,?tracklist,?website

Xtremer, hard style video
watch?

Boiling Energy, hard techno video
watch,?website?

dp_, hardstyle audio
download

DJ Denz, dance, house audio
stream,?website

Snoey, house video
watch,?tracklist?

Vmax, style unknown, audio
download,?tracklist?

Dyno, house, dance video

matezo, fidget audio
download,?listen,?tracklist

Stefjuuh, house video
watch?

Luni-B, hardstyle audio
stream,?download,?tracklist

JollieJunkie, indie electro audio
stream?

Starmack, trance, progressive audio
stream,?download,?tracklist,?website

Adrien 1989, minimal/techno/electro/techhouse
watch,?tracklist

Bootstrap,?house, electro

DJ Fantasy,?hardstyl
Download

KOENE, house audio
download?

K-lect, house video
watch,?website??

nils7, house, eclectic audio & video
download audio,?stream audio,?watch part 1,?watch part 2,?website,?tracklist ??

sher,?house video
watch,?tracklist

niiicola, trance audio
stream,?download,?tracklist?

kippebotje, house video
watch,?tracklist,?

feestbeest, house audio
stream,?download,?tracklist?

Mon -D,?house, progressive, dirty house

Benji, techno audio
download,?tracklist?

Lomme, house audio
download,?tracklist

-FLoriZ-, minimal audio
stream,?download audio?

Esm?e,?house video
watch,?tracklist

Tomanskie, house audio
download,?tracklist?

DaCompra, house audio
download,?tracklist?

thomassmith, house video
watch?

Ruben B,?house, eclectic

Greetz,
MaximDJ, BamBamstudio, Winston!!!

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 04-01-2010 @ 21:26:42 (100%)

What do you think about Winnaars DJR Contest BEKEND! ??

Vote :   

FML    posted on 02-12-2009 21:13
Poster: Luni-B
wow zie ik dit nu pas snel mixen xD

Ik moest me echt aanmelden dom dom van mij Cool mocht het nog kunnen
Graag bij deze ; ik draai hardstyle , en dat doe ik nu klein jaartje totaal 2 jaar aan het oefenen.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
MaximDJ    posted on 02-12-2009 21:22
ok?Cool
t-age    posted on 03-12-2009 08:05
Kun je bij styl ook nog electro neerzetten?

MVG
DT entertainment

www.dtentertainment.webs.com
FML    posted on 03-12-2009 08:15
Poster: MaximDJ
ok?Cool

Bedankt ! , Style is Hardstyle Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
jannickv    posted on 03-12-2009 12:04
Poster: t-age
Kun je bij styl ook nog electro neerzetten?

MVG
DT entertainment

www.dtentertainment.webs.com

ik zou niet overal mijn website onder zetten... hij is nu niet zoooo geweldig... je gebruikt zelf stockfoto's waar het watermerk opstaat als achtergrond... komt niet echt pro over...
en wat geweldig is is dat boven je site een add van google staat "PROFFESIONELE dj nodig?" xD rofl
User edit by jannickv on 03-12-2009 @ 12:06:00 (33%)
Bouncy    posted on 03-12-2009 14:00
Poster: jannickv

ik zou niet overal mijn website onder zetten... hij is nu niet zoooo geweldig... je gebruikt zelf stockfoto's waar het watermerk opstaat als achtergrond... komt niet echt pro over...

en wat geweldig is is dat boven je site een add van google staat "PROFFESIONELE dj nodig?" xD rofl

Ach, laat hem toch!
jannickv    posted on 03-12-2009 14:10
Poster: Bouncy

Ach, laat hem toch!

ga met je pioneers spelen Happy, laughing

edit: kijk kerel het is duidelijk... jij kan mij niet uitstaan & ik jou niet... hou je domme opmerkingen over mijn posts voor je dan zwijg ik ook over jouw leugens

edit2: het komt door je avatar man?Cool?die is scary

User edit by jannickv on 03-12-2009 @ 14:24:55 (66%)
Xtremer    posted on 03-12-2009 14:36
Hahaha nou, het niveau is weer brandendCool. Laten we dit soort dingen verder uitvechten in de late leeuw of via de PM.

Wat betreft je mening over de website ben ik het wel eens, qua vormgeving is het onwijs onoverzichtelijkCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bouncy    posted on 03-12-2009 14:38

Ja, die avatar is echt te erg hea...

Maar dat wij elkaar niet mogen... euhh, niet echt iets van gemerkt, maargoed, kan aan mij liggen...

ontopic dan maar weer Happy, laughing
Mathiz    posted on 03-12-2009 14:48
haha het word soms wel grappig die groffe uitvallen?Cool
Bouncy    posted on 03-12-2009 14:53
hoe bedoel je groffe uitvallen?
Mathiz    posted on 03-12-2009 14:57
dit: kijk kerel het is duidelijk... jij kan mij niet uitstaan & ik jou niet... hou je domme opmerkingen over mijn posts voor je dan zwijg ik ook over jouw leugens

daardoor maar tis eerder grappig dan grof Happy, laughing
qntr0l    posted on 03-12-2009 15:14
Poster: Bouncy

Ach, laat hem toch!

ga met je pioneers spelen Happy, laughing

edit: kijk kerel het is duidelijk... jij kan mij niet uitstaan & ik jou niet... hou je domme opmerkingen over mijn posts voor je dan zwijg ik ook over jouw leugens

No offence, maar je doet je in dit topic voor als een verstandige, grown-up jongeman, en voelt je te goed voor deze contest (omdat er zo geblaat werd etc). Ik vind je echter overkomen als een zwaar kinderachtig jochie, en begin jou denigrerende toon over alles en iedereen hier een beetje zat te worden.?

Je doet niet meer mee met deze contest, en bent geen jurylid. Waarom blijf je niet gewoon weg uit dit topic als je niets positiefs te vertellen hebt, of feedback wil geven op een van de geplaatste mixjes?

Mathiz    posted on 03-12-2009 15:18
dat bedoelde ik dus Winking my eye
jannickv    posted on 03-12-2009 15:52
Ok? hier gaan we :D discussie.. daar dient een forum toch voor volgens wikipedia...
Een?internetforum?of?discussieforum?(meestal gewoon:?forum; meervoud:?fora?of?forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het?Wereldwijde web.

ik ga je post stukje voor stukje ontleden en zo tot op de grond afbreken... met andere woorden neerhalen wat dan weer kan omschreven worden als het door jouw gebruikte woord denigreren.
Poster:?qntr0l
No offence

hier gaat het al mis... als je zoiets zegt dan heb je wel "offence"... maarja daar vallen we niet over Winking my eye
maar je doet je in dit topic voor als een verstandige, grown-up jongeman

verstandig nouja.. van sommige dingen heb ik verstand van andere niet... zoals iedereen waarschijnlijk... van webdesign heb ik nu toevallig verstand ja, ook van marketing, dat studeer ik namelijk... en geloof me nou maar je verkoopt jezelf echt niet met een website zoals hierboven in tegendeel. zeker niet als er boven jouw site dan nog reclame staat voor andere dj's die wel een deftige site hebben en geld voor reclame op google en dus waarschijnlijk meer ervaren zijn. +het gebruik van shutterstock afbeeldingen (zelfs met watermerk) is verboden als je de rechten er niet hebt op betaald... lees er hun voorwaarden maar op na Winking my eye daarom lijkt het mij niet verstandig dat je met zo een site loopt te pronken terwijl de content verboden is.

grown-up? nja dankje

?en voelt je te goed voor deze contest (omdat er zo geblaat werd etc)

ik voel me niet te goed voor deze contest ik had alleen geen zin meer in dat geblaat (geblaat is trouwens een synoniem van gemekker en dat is het geluid wat schapen maken, jij zegt het...)?

er zitten best wel goede mixjes bij Winking my eye maar met zo een mix krijg je geen respect... respect krijg je als je elke week zit volgeboekt en je goed betaald wordt (en de meisjes niet van je af te slaan zijn ^^ oej dat is kinderachtig zeker?)...

ik vind het een heel mooi gebaar van bambam dat hij er een prijzenpakket voor over heeft maar daar had IK niks aan... ik heb geen liefde voor trance, ?ik produce niet, en stickers nja... dus enige waarom ik dit deet was voor de fun... als de fun eraf is stopt het voor mij dan ook Winking my eye
Ik vind je echter overkomen als een zwaar kinderachtig jochie

hoor ik wel vaker niks nieuws onder de zon, next!
en begin jou denigrerende toon over alles en iedereen hier een beetje zat te worden.?

nu weet je hoe ik me hier voel... ik begin het zat te worden dat niemand hier nog tegen iets kan.. het laatste jaar vind ik het hier erg worden... vroeger kon iedereen hier redelijk tegen een stootje en zaagde men zo niet... maar het zal vast wel aan mij liggen dat ik enkel respect heb voor enkele leden die dan toevalig al jaren op djr zitten en dat de vrienden die ik hier gemaakt heb steeds minder op djr komen... ligt vast allemaal aan mijn kinderachtig gedrag Winking my eye
Je doet niet meer mee met deze contest, en bent geen jurylid. Waarom blijf je niet gewoon weg uit dit topic als je niets positiefs te vertellen hebt

de pot verwijt de ketel?
of feedback wil geven op een van de geplaatste mixjes?

ik heb nog een leven buiten naar 6 uur mixjes te luisteren van genres die ik niet kan aanhoren...
sommige mensen hebben nu eenmaal examens zodat ze later een diploma hebben als hun dj carriere flopt...
dusja ik heb hier al weer veel te veel tijd aan verspilt terug naar mijn boeken Happy, laughing
Poster:?Bouncy
kindje...
  zei de persoon die zijn oma betrekt in een leugen om te kunnen zeggen dat ie pioneer stuff heeft... volwassen!?Cool

User edit by jannickv on 03-12-2009 @ 16:02:05 (9%)
Bouncy    posted on 03-12-2009 15:56
kindje...
DJob    posted on 03-12-2009 15:59
Komop jongens ....
Laat elkaar met rust. En ga geen ruzie makenCool
Estacy    posted on 03-12-2009 16:04
man man man, jullie gedragen je allemaal als kindjes. dit is een mix contest, niet een Ik heb gelijk jij niet contest. En Jannick, als hun site jouw niet bevalt, stuur ze dan gewoon een PM ofzo. daar hebben ze meer aan dan dit. Zou jij het leuk vinden als ik de hele tijd in elk topic ga liggen zeiken dat je niet kan mixen? (ik zeg niet dat je dat niet kan, het is maar een voorbeeld) Ik dacht het van niet dus.?

Hup,?

Stop spinnin' ur wheels, start spinnin' ur records!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
kippebotje    posted on 03-12-2009 16:14
ik begin het zat te worden dat niemand hier nog tegen iets kan.. het laatste jaar vind ik het hier erg worden... vroeger kon iedereen hier redelijk tegen een stootje en zaagde men niet zo ...

Ben ik dus niet de enige die dat vindSmile
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
jannickv    posted on 03-12-2009 16:15
Poster: Estacy
man man man, jullie gedragen je allemaal als kindjes. dit is een mix contest, niet een Ik heb gelijk jij niet contest. En Jannick, als hun site jouw niet bevalt, stuur ze dan gewoon een PM ofzo. daar hebben ze meer aan dan dit. Zou jij het leuk vinden als ik de hele tijd in elk topic ga liggen zeiken dat je niet kan mixen? (ik zeg niet dat je dat niet kan, het is maar een voorbeeld) Ik dacht het van niet dus.?

Hup,?

Stop spinnin' ur wheels, start spinnin' ur records!

1. ik heb over niemand gezegt dat ze niet kunnen mixen...
2. ik zei gewoon dat hij beter zijn site er niet onder zet maar iemand moest weer komen moeilijk doen.
ps: bouncy ik hoef je niet op me msn Happy, laughing voeg me dan ook niet toe aub... ik heb je geweigerd Winking my eye
MaximDJ    posted on 03-12-2009 16:15
Idd Estacy, ik als Topicstarter zou nu graag alles

On Topic !?

Zoniet > Berichtje naar Lead?Cool

We wachten nog vol ongenoegen op de mixes!!?Cool
User edit by MaximDJ on 03-12-2009 @ 16:16:22 (3%)
qntr0l    posted on 03-12-2009 16:26
@?jannickv

Nou, ik ga hier maar kort op reageren, want je begrijpt me helemaal verkeerd.?

1: Er staat no offence, dan bedoel ik ook no offence. Ik ben hier niet om mensen af te zeiken, maar ik wil ze wel op hun (wellicht verkeerde) gedrag wijzen. Ik heb verder niks tegen jou, alleen ben ik het niet helemaal eens met enkele opmerkingen van je. Vandaar, no offence.

2: Met verstandige, grown-up jongeman bedoelde ik niet je kennis, maar je gedrag. Ik geloof direct dat je verstand van zaken hebt van webdesign, en ook van marketing (ik studeer dit zelf ook), dus ik begrijp je opmerking richting t-age ook helemaal. Dat van die shutterstock afbeelding snap ik voor geen kant, maar je zou ongetwijfeld gelijk hebben. De opmerking echter richting Bouncy, die jou op geen enkele wijze aanvalt, vind ik dan onnodig. Dat probeer ik je duidelijk te maken.?

3: Je doet niet mee aan deze contest omdat je inderdaad geen zin hebt in dat geblaat, gemekker of hoe je het ook wilt noemen. Echter, doe je zelf vrolijk mee aan dit gemekker, zo ook te zien aan enkele posts van jou in dit topic. Het is prima dat je niet mee doet, maar ga dan niet verder lopen zeiken in dit topic en voor?l niet omdat de reden dat je niet meedoet het vele geblaat hier is.?

4: Over dat verhaal dat niemand meer tegen een stootje kan; Ik vind dat je gewoon respect kan hebben voor mede-members, dan maakt het niet uit hoelang ze hier lid zijn. Behandel een ander zoals ook jij behandelt wil worden zegt men vaak. Positieve feedback geven (dus feedback waar iemand wat aan heeft) vind ik zeer goed, maar elkaar uitdagen en treiteren is niet nodig (ik doel op de opmerking;"ga met je pioneers spelen?". En als je het hier niet aanstaat, dan klik je toch gewoon op het rode kruis links of rechts bovenin de hoek van je scherm (Apple of PC)?

5: De pot verwijt de ketel helemaal niet, aangezien ik dus WEL mee doe aan de contest.

6: Je hoeft geen enkele mix te luisteren, je zit echter niet in de jury. Echter, vinden veel members het fijn om feedback op hun mixes te krijgen. En ook ik volg een HBO studie, dus ook ik heb (een beetje) een leven. Wat ik echter met die zin bedoelde, is dat je in plaats van te flamen op andere members, je bijvoorbeeld ook een stukje feedback kon geven op ??n van de mixes.?

Hier wil ik het verder bij laten. Ik wil geen ruzie, en het gewoon gezellig en gemoedelijk houden hier op DJR. Als iedereen hier zijn of haar steentje aan bijdraagt, moet dat zeker lukken. Het was een leuke discussie, die dit hele topic al vervuild heeft. Heb je nog wat te zeggen hierop, mag je me gerust PM'en. Gaan we daar verder. Dan laten we dit topic voor hoe het is!?

Nogmaals, ik heb helemaal niks tegen jou, evengoede vrienden. Een discussie is altijd leuk, de ander van mijn gelijk proberen te overtuigen. Deze, en ook vorige post, is dan ook totaal niet offensive bedoelt! Mijn excuus als dit zo leek!

/Edit: Sorry Maxim, ik had al op submit gedrukt :$

User edit by qntr0l on 03-12-2009 @ 16:30:13 (56%)
Convert    posted on 03-12-2009 16:39

On Topic !?

Sorry jongens, ik had zelfs nog in me agenda gezet: 2 December mix djresource. Maar ben het helemaal vergeten. Excusses. Is hij nou verplaatst naar 31 dec?
qntr0l    posted on 03-12-2009 16:45
Poster: Convert

On Topic !?

Sorry jongens, ik had zelfs nog in me agenda gezet: 2 December mix djresource. Maar ben het helemaal vergeten. Excusses. Is hij nou verplaatst naar 31 dec?

Geen paniek! De uiterste inschrijfdatum was 2 december, het insturen van je mixje kan nog tot 31december (zoals ook in de startpost staat). Je hebt je al ingeschreven dus maak je niet druk Tongue.?

Convert    posted on 03-12-2009 17:09
Oke, gelukkig want ik vondt het beetje lullig dat ik het was vergeten. Cool
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

46 Users online: 11 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 14.027
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.016.478