Poster: Luni-B
wow zie ik dit nu pas snel mixen xD
Poster: MaximDJ
ok?
Poster: t-age
Kun je bij styl ook nog electro neerzetten?
MVG
DT entertainment
www.dtentertainment.webs.com
Poster: jannickv
ik zou niet overal mijn website onder zetten... hij is nu niet zoooo geweldig... je gebruikt zelf stockfoto's waar het watermerk opstaat als achtergrond... komt niet echt pro over...
en wat geweldig is is dat boven je site een add van google staat "PROFFESIONELE dj nodig?" xD rofl
Poster: Bouncy
Ach, laat hem toch!
Poster: jannickv
edit2: het komt door je avatar man??die is scary
Poster: jannickvPoster: Bouncy
Ach, laat hem toch!
ga met je pioneers spelen
edit: kijk kerel het is duidelijk... jij kan mij niet uitstaan & ik jou niet... hou je domme opmerkingen over mijn posts voor je dan zwijg ik ook over jouw leugens
edit2: het komt door je avatar man??die is scary
No offence, maar je doet je in dit topic voor als een verstandige, grown-up jongeman, en voelt je te goed voor deze contest (omdat er zo geblaat werd etc). Ik vind je echter overkomen als een zwaar kinderachtig jochie, en begin jou denigrerende toon over alles en iedereen hier een beetje zat te worden.?Je doet niet meer mee met deze contest, en bent geen jurylid. Waarom blijf je niet gewoon weg uit dit topic als je niets positiefs te vertellen hebt, of feedback wil geven op een van de geplaatste mixjes?
Een?internetforum?of?discussieforum?(meestal gewoon:?forum; meervoud:?fora?of?forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het?Wereldwijde web.
Poster:?qntr0l
Poster:?Bouncy
ik begin het zat te worden dat niemand hier nog tegen iets kan.. het laatste jaar vind ik het hier erg worden... vroeger kon iedereen hier redelijk tegen een stootje en zaagde men niet zo ...
Poster: Estacy
man man man, jullie gedragen je allemaal als kindjes. dit is een mix contest, niet een Ik heb gelijk jij niet contest. En Jannick, als hun site jouw niet bevalt, stuur ze dan gewoon een PM ofzo. daar hebben ze meer aan dan dit. Zou jij het leuk vinden als ik de hele tijd in elk topic ga liggen zeiken dat je niet kan mixen? (ik zeg niet dat je dat niet kan, het is maar een voorbeeld) Ik dacht het van niet dus.?
Hup,?
Stop spinnin' ur wheels, start spinnin' ur records!
Poster: MaximDJ
Idd Estacy, ik als Topicstarter zou nu graag alles
On Topic !?
Zoniet > Berichtje naar Lead?
We wachten nog vol ongenoegen op de mixes!!?
Poster: ConvertPoster: MaximDJ
Idd Estacy, ik als Topicstarter zou nu graag alles
On Topic !?
Zoniet > Berichtje naar Lead?
We wachten nog vol ongenoegen op de mixes!!?
Sorry jongens, ik had zelfs nog in me agenda gezet: 2 December mix djresource. Maar ben het helemaal vergeten. Excusses. Is hij nou verplaatst naar 31 dec?Geen paniek! De uiterste inschrijfdatum was 2 december, het insturen van je mixje kan nog tot 31december (zoals ook in de startpost staat). Je hebt je al ingeschreven dus maak je niet druk.?