Winnaars DJR Contest BEKEND! (15/31)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:49

Hallo DJR's!
De winaars zijn bekend!

Winnaars Klasse A:

1: Bootstrap :?Watch
Nummerkeuze, het aantal nummers, en de beatmatch was gewoon toppie!?
Lekker energieke mix, en zeker de nummer 1 waard! Gefeliciteerd!!

2: Adrien 1989 :?watch

Je bent nummer 2 geworden, omdat je een lekkere mix had, en vooral omdat de Gear die je gebruikt hebt, niet standaard is. Dat maakte het origineel, waardoor je er toch wel uitsprong!

3: Xtremer :?watch?

Je bent nummer 3 geworden, omdat je Hardstyle mix echt een knaller is! Wel redelijk orginele Hardstyle nummers, en lekker energiek. Super!!

Overige Ranks Class A:

4: Stefjuuh :?watch?
Leuke mix! Lekker gemixt, lekkere Tracks!

Winnaars Klasse B

1: K-Lect :?watch
Leuke mix, leuke trackkeuze?!! Hij knalde bij de Juryleden er gewoon uit, we waren het er in 1x over eens dat deze nr. 1 moest worden in de Klasse B! Super!!! Gefeliciteerd!

2: Sher :?watch

Mix die er lekker in beukt. Ook veel leuke reactie's van de rest van de DJResource'ers hier. Zo ook van ons, klinkt mooi, goede overgangen, goed gebeatmatcht! Toppie dus!

3: Floriz :?stream

Tja, wat valt hier over te zeggen! Leuke mix, goeie overgangen, en we waren er met de Jury ook heel makkelijk uit dat deze mix toch in de Top 3 thuishoorde!! Gewoon super gedaan!

Overige Ranks Class B:

4: Mon-D :?watch

Leuke mix! Lekkere tracks, en goede beatmatch! Alleen heeft hij n?t de Top 3 niet gehaald, volgende keer nog net iets meer pit, dan zit ie er zeker in!! Top gedaan!?

Nog een keer de prijs voor de Winnaar van Klasse A:

4 progressive trance vinyls van Airmass Music (mijn voormalig label)
2x recent uitgave van interface. (nieuwe bladen, met dank aan interface)
demo software van steinberg, ableton en propellerheads
En wat stickers van Gearjunkies!

De winnaar van Klasse B krijgt ook een leuk pakket thuisgestuurd!!

Beschikbaar gesteld door Marc van BamBam Studio!! Zeer veel dank daarvoor!

Bootstrap en K-Lect moeten even een PM naar BamBam sturen met daarin hun Adresgegevens!

Nog even een woordje (Door MaximDJ) : Allereerst: Winnaars gefeliciteerd!!! Veel plezier met het Prijzenpakket , voor Bootstrap en K-Lect dan h?! De rest ook super gedaan!!?Ik vond het hartstikke leuk om dit te organiseren, ga het dit jaar ook zeker weer doen! Heb gezien dat er toch wel aardig wat animo voor is, dus top!! Bedankt voor het enthousiasme iedereen!

Ook zeker bedankt Winston! Voor de superlijsten! Was mooi overzichtelijk, en scheelde wel een hoop werk! Thnx daarvoor! En BamBam, bedankt voor het prijzenpakket en het Jureren! Allemaal toppie!?Cool

Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden, en tot Juli ofzo weer haha!!

MaximDJ

De DJ's die mee hebben gedaan nog een keer:

DJR tenminmix 2009 contest, participating deejays?

Bouncy, commercial house audio
download,?tracklist,?website

Xtremer, hard style video
watch?

Boiling Energy, hard techno video
watch,?website?

dp_, hardstyle audio
download

DJ Denz, dance, house audio
stream,?website

Snoey, house video
watch,?tracklist?

Vmax, style unknown, audio
download,?tracklist?

Dyno, house, dance video

matezo, fidget audio
download,?listen,?tracklist

Stefjuuh, house video
watch?

Luni-B, hardstyle audio
stream,?download,?tracklist

JollieJunkie, indie electro audio
stream?

Starmack, trance, progressive audio
stream,?download,?tracklist,?website

Adrien 1989, minimal/techno/electro/techhouse
watch,?tracklist

Bootstrap,?house, electro

DJ Fantasy,?hardstyl
Download

KOENE, house audio
download?

K-lect, house video
watch,?website??

nils7, house, eclectic audio & video
download audio,?stream audio,?watch part 1,?watch part 2,?website,?tracklist ??

sher,?house video
watch,?tracklist

niiicola, trance audio
stream,?download,?tracklist?

kippebotje, house video
watch,?tracklist,?

feestbeest, house audio
stream,?download,?tracklist?

Mon -D,?house, progressive, dirty house

Benji, techno audio
download,?tracklist?

Lomme, house audio
download,?tracklist

-FLoriZ-, minimal audio
stream,?download audio?

Esm?e,?house video
watch,?tracklist

Tomanskie, house audio
download,?tracklist?

DaCompra, house audio
download,?tracklist?

thomassmith, house video
watch?

Ruben B,?house, eclectic

Greetz,
MaximDJ, BamBamstudio, Winston!!!

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 04-01-2010 @ 21:26:42 (100%)

What do you think about Winnaars DJR Contest BEKEND! ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 25-11-2009 08:24
Poster: jannickv
Och laat alles maar... Ik dacht dat dit een deftige contest ging worden... waar mensen hun inzending doen en de jury een winnaar kiest... maar niet dus... mensen moeten eenmaal altijd lastig doen... (dit is geen commentaar op de organisatie... maar gewoon ik heb me bedacht geen zin meer)

Mijn mix is op prive gezet Happy, laughing delete hem dus ook maar uit de lijst hier

edit: Fidget is maar electro hoor... is echt niet zo speciaal...?

Niemand anders dan de jury bepaalt er wie er wint. We kijken naar de techniek van de mix, de obouw, en de nummerkeuze. Jammer dat je stopt. Ik zal je mix eruit halen
Snoey    posted on 25-11-2009 08:28
@ Matezo

Iemand besteedt tijd om feedback te geven op jou mix. Wanneer iemand feedback geeft, doet hij of zij dat om JOU aan te vullen. Daardoor krijg je een beter zelfbeeld, met als gevolg dat je je beter als dj kan ontwikkelen.?

Dan is een bedankje of een reflectie van de gegeven feedback wel zo netjes!
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 25-11-2009 @ 08:28:59 (3%)
MaximDJ    posted on 25-11-2009 08:48
Poster: MaximDJ
Poster: jannickv
Och laat alles maar... Ik dacht dat dit een deftige contest ging worden... waar mensen hun inzending doen en de jury een winnaar kiest... maar niet dus... mensen moeten eenmaal altijd lastig doen... (dit is geen commentaar op de organisatie... maar gewoon ik heb me bedacht geen zin meer)

Mijn mix is op prive gezet Happy, laughing delete hem dus ook maar uit de lijst hier

edit: Fidget is maar electro hoor... is echt niet zo speciaal...?

Weet je echt zeker dat je wilt stoppen? Geloof mij maar dat niemand anders dan de Jury gaat beslissen wie er wint. Wij kijken niet eens naar de reactie's van anderen op jouw mix in onze beoordeling!
Ik zou het echt jammer vinden als je stopt, omdat ik je mix namelijk erg goed vind!Cool

MaximDJ    posted on 25-11-2009 08:54
@Stefjuuh

Ik vind je mix lekker opgebouwd. Lekkere house tracks erin, en soepele overgangen. Ook de nummerkeuze vind ik zeker goed! Al met al een goede kanshebber dus!Cool
KingDing3ling    posted on 25-11-2009 09:47
Shit man...had het topic nog niet gelezen. Leuk...ik ga me even concentreren!
Mathiz    posted on 25-11-2009 12:30
@ja het was misschien wat onbeleefd maar met heel dat gedoe ... maar beter te laat dan nooit : dankje esmee en Maxim
Sandr    posted on 25-11-2009 14:07
Poster: matezo
toch nog om wel even terug tekomen op wat jij zij van nee ik ga het niet over jouw mix hebben , heb ik geen zin in... dat is puur een emotionele reactie uitlokken... het is zelfs grof! Als ik daar dan op inspeel is dat puur je eigen fout !

Het ergste van al is je standpunt van:er zijn topic's die gewoon verdwijnen zonder 1 reactie...?awel dat is dan heel "dom" van die mensen die mensen zouden dan beter wat rechter in hun schoenen gaan staan. Ze hebben puur het recht om meer uitleg te vragen. En ik bied inderdaad mijn excuses aan om dat jij je daarover stoorde dus leef ik met je mee en beeld me in in jouw standpund. maar het draait hier nog altijd om een mening en die behoud ik !

* Zet zijn spinazie creme soep aan de kant om te reageren*

Hij geeft aan dat hij geen zin heeft om jou mix te beoordelen. We zijn hier op een forum waar je heel veel mag en niks anders moet dan je aan de regels te houden. Als hij geen zin heeft om een mix te oordelen is dat toch zijn goed recht (of PUUR recht in jouw woorden) Ik heb geen zin om maar een enkele mix uit dit topic te luisteren omdat ik niet in de jury zit en ik voor mezelf nuttigere dingen kan doen met mijn tijd. Lok ik nu een emotionele reactie uit of ben ik nu grof? Ik hoop het niet want dan ga je het nog lastig krijgen in het leven. Dat jij daar op inspeelt vind ik eerder een beetje onbeleefd, iedereen mag toch zeker zelf weten wat hij doet? Of wilde je hem verplichten tot een beoordeling?

En wat betreft het 2de punt. Op dj resource is veel activiteit en veel vragen worden binnen de korste keren beantwoord. Als je dan een vraag stelt in een topic en er is na 2 dagen nog niet gereageerd kan je ook de conclusie trekken dat niemand jou vraag kan of wilt beantwoorden. Iedereen is nog steeds zo vrij om een vraag niet te beantwoorden...

Als je hem na een dag ofwat dan een schopje geeft kan ik dat begrijpen maar uiteindelijk houdt het ook een keer op en zal je je vraag ergens anders moeten stellen (of tot in de eeuwigheid blijven hopen dat hij wel beantwoord word hier).

of je durft niet ? je kan wel gelijk hebben over de stijl maar kijk ook maar in de late leeuw daar had ik ook iets gepost er waren 2 pagina's voorbij nog niets .....daarvoor had ik trouwens een idee aangehaald over charts,na 3 keer na elke keer een pagina voorbij te gaan zijn heb ik een response gekregen. dat noem ik genegeerd worden jaa .

Je wordt waarschijnlijk niet voor niets genegeerd. Blijkbaar heeft niemand zin of kennis?om op jouw reactie in te gaan. Het kan ook zijn dat het een nutteloze post is.

Poster: MaximDJ
@Niicola & JannickV

Ik snap niet helemaal waar jullie over zeuren. Als hij een mix heeft gemaakt, is het niet meer dan normaal dat hij daar een reactie op verwacht, en zou het al helemaal van den zotte zijn, als wij die niet zouden geven. Hij heeft het 2 keer gevraagd, vinden jullie dat smeken?

En de opmerking: "En nee, ik ga het niet over jouw mix hebben, want daar heb ik geen zin in" van JannickVCool

Voor het stukje geen zin in hebben zie hierboven.

Ik weet niet of het normaal is om een reactie te verwachten. Ik denk dat je het anders moet zien. We zitten hier op een vrijwillig forum en ik denk dat je juist blij moet zijn als iemand de moeite neemt om jou mix te luisteren en te beoordelen. Als je dat voor elke mix moet doen die op het forum verschijnt heb je daar een dagtaak aan.

Wat zou er van de zotte aan zijn als er geen reactie op komt? Is het van de zotte als mensen besluiten om wat anders te doen in hun vrije tijd dan een mix van iemand die ze (waarschijnlijk) niet eens kennen te luisteren.

*Slurpt weer verder aan zijn (ondertussen hevig afgekoelde)?spinazie creme soep*

Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 25-11-2009 @ 14:20:28 (67%)
Winston    posted on 25-11-2009 14:23
Smakelijk eten Cool
Tic Toc
Sandr    posted on 25-11-2009 14:26
Dank jeWinking my eye Voor reactie was de soep heerlijk, na de reactie toch een stuk minder..
Wat temperatuur al niet kan doen met een soepjeWinking my eye
niiicola    posted on 25-11-2009 14:41
Poster: Esmee
Nou dan zal ik die van jullie beiden eens luisteren

Ik ben wel echt een leek qua mixdingen beoordelen hoor, t klinkt bijmij gewoon wel of niet goed.

eerst die van nicolla want ik heb zin in trance.
Leuke platen, zitten dr veel bij waar ik echt mee ben doodgegooit in mn jeugd (ouders houden van trance)
ik vind de 1e overgang lekker, de 2e vind ik eigenlijk helemaal niets. Bij de 3e valt er wel een erg grote stilte naar mijn idee. Pakito naar I love my people vind ik ook niet helemaal netjes gemixt, had je wat meer met de eq moeten klooien denk ik om t wat minder hoorbaar te maken.
i love my people naar traffic, uhhm... sja... dat noemde ik niet echt een overgang + traffic is erg slechte kwaliteit/zacht.
traffic naar special D... loopt scheef + 2 melodi?n + bij come with me ging het opeens keihard... probeer daar wat aan te werken. (die in 1x hard was mn moeder niet erg blij mee)
Special D naar barthez... sja... uhhm... ook weer zo'n play pauze overgang... ik hou meer van een soepele niet hoorbare overgang, helemaal bij trance Cool

ik post dit nu vast.... Ik zal nu matezo's ding beluisteren.

Sorry, ik zie nu pas de reactie, bedankt voor het reageren! Het is een oude mix omdat Traktor ff heel raar deed, misschien komt er nog een vervangende LOL
Gewoon.
Mathiz    posted on 25-11-2009 15:20
Sandr jouw uitleg vind ik dus op niets slagen, is het in deze maatschapij dan zo ver gekomen dat je blij mag zijn ALS er is geantwoord word .een forum bestaat uit geven nemen en vind het dus aan een kant logisch dat je antwoord verwacht . Ik verplicht hem ook helemaal niks maar ten eerste hij heeft die mix zowisoo al beluisterd enals hij tijd neemt om een onnodige discussie te beginnen dan zal hij ook wel de. Tijd hebben voor een kleine comment te geven. Hij zegt dat puur om reactie of emotie uit te lokken . En ok eigenlijk MOET Je niks , maar als je je zo gaat opstellen volledig in de functie van de wet dan kunnen we deze discussie sluiten want dan heb je geen enkel sociaal medelevingskennis!
User edit by Mathiz on 25-11-2009 @ 15:24:13 (3%)
Winston    posted on 25-11-2009 15:26
Poster: Sandr

.... als mensen besluiten om wat anders te doen in hun vrije tijd dan een mix van iemand die ze (waarschijnlijk) niet eens kennen te luisteren.

Ik vindt dat de members die een mixje, hier zeker, maar ook gewoon in het forum plaatsen, daarom best wel wat meer aan promotie mogen doen van hun werk: Waarom moeten mensen de tijd nemen om je mix te downloaden en naar te luisteren?

Vertel waarmee het gemaakt is, of het moeilijk was of je bijzondere overgangen of andere dingen hebt gedaan, heb je de nieuwste/vetste tracks gebruikt, een bijzondere stijl, bijzondere skills, of ben je gewoon beginner en wil je wat tips.
Tic Toc
User edit by Winston on 25-11-2009 @ 15:48:04 (5%)
Winston    posted on 25-11-2009 15:30
.... Hij zegt dat puur om reactie of emotie uit te lokken ....

En jij trapte er mooi in.

En jij psychte hem toen blijkbaar zo hard, dat zijn spirit om nog mee te doen volledig werd gebroken. Dus gefeliciteerd, een rivaal minder.

Hou maar erover op. CoolJe mening is bekend. Laten we ons maar verder concentreren op goede muziek en leuke mixjes. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 25-11-2009 @ 15:48:54 (11%)
main    posted on 25-11-2009 16:13
zal ik mezelf ook even promoten, lucalicious van dit forum kwam gezellig langs en nam zn reloop rmp-1 mee; zijn wat gaan mixen en filmen en dit kwam eruitWinking my eye
10minuten geknipt uit een uurtje mix plezierCool

helaas is de mix wel al n half jaartje oud..

edit: dj naam is? K lect, dus niet naar main zoekenWinking my eye
User edit by main on 25-11-2009 @ 16:35:16 (22%)
niiicola    posted on 25-11-2009 16:25
Wat kwam eruitConfused Ik zie niks...
Gewoon.
Winston    posted on 25-11-2009 16:28
main = K-lect. De link werkt nog steeds.
Tic Toc
Sandr    posted on 25-11-2009 16:29
Twijfelt nog of hij zal reageren maar besluit om het toch maar te doen:

Jij hebt het recht om te vinden wat je van de maatschappij vind en de verloedering daarvan.

Mij gaat het erom dat niemand verplicht is om jou feedback te geven en als blijkt dat (om wat voor reden) dat gebeurd zal je het er mee moeten doen. Jij neemt hier blijkbaar geen genoegen mee want je begint wederom te zeuren over iemand anders zijn leven en dat hij waarschijnlijk toch wel genoeg tijd heeft om op jou mix een feedback te geven.

Er zijn genoeg mensen die op een forum alleen maar lezen en dus alleen maar nemen. Een forum als deze is bedoeld om informatief te zijn. Je bent hier dus verre verplicht van feedback geven.

Mensen hebben misschien wel zoveel sociaal contact buiten het internet om dat ze niet zoveel tijd hebben om achter hun pc te zitten. Dat jij je sociale leven ophangt aan een forum en het actief daarin deelnemen is jouw pakkie an. Dat andere mensen dat op een andere manier doen kan je hun toch niet verwijten.

Ik zet hier nooit een mix online omdat ik
A: niet de tijd en zin heb om er een op te nemen
B: dit toch nooit te vergelijken is met een avond voor publiek
Als ik dan toch feedback wil vraag ik aan een gewaardeerd collega of Dj vriend of hij een avond meegaat om me vervolgens wat feedback te geven. Daarvoor en daarna nog een drankje doen en wat bijpraten. Dat is redelijk sociaal?lijkt me!

En als jij zo slim en?onderbouwd?bent om iemand psychologisch te doorgronden dat hij iets zegt om een reactie uit te lokken wees dan zo slim om er niet (of gepast) op te reageren. Uiteindelijk ben jij degene die de hele discussie doet oplaaien!

Maar succes iedereen met hun mixje en @ matezo: Probeer niet teveel mensen voor het hoofd te stoten. Of je het wilt of niet mensen zullen misschien wat minder snel je mix beoordelen als jou houding hun niet bevalt!

MaximDJ    posted on 25-11-2009 16:35
Ok?. De discussie is nu wel duidelijk dacht ik zo. Iedereen heeft even zijn zegje mogen doen, en ook gedaan, dus dat is mooi?Cool
Ik heb een maandupdate in de beginpost gezet. Zo kan iedereen even zien hoe het Contest staat, hoeveel mixes er zijn, enz..!?
We wachten nog vol ongenoegen op de Coming Soons!!Cool
main    posted on 25-11-2009 16:37
daar ben ik het 100% mee eens sandrWinking my eye
Snoey    posted on 25-11-2009 19:33
in deze maatschapij

Het meest misbruikte zinnetje in de afgelopen 10 jaar Happy, laughing
Estacy    posted on 25-11-2009 19:52
Poster: main
daar ben ik het 100% mee eens sandrWinking my eye

weet je waar ik het mee eens ben? dat dit een mix wedstrijd is, en dat je gewoon lekker je mixje moet insturen, de jury luistert ze toch allemaal, en of je nou comments krijgt of niet, je doet gewoon mee als je iets hebt ingezonden. en Snoey, jij zij dat je een mix had gevonden die je niet helemaal vondt kloppen (met PC gemaakt en gesynced) ik weet welke jij bedoelt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Snoey    posted on 25-11-2009 20:02
Oowja, en waar heb ik dat dan gezegd Estacy?

Ja mijn eerste mix was met Ableton, later heb ik een video van een live setje geupload.

User edit by Snoey on 25-11-2009 @ 20:15:32 (35%)
JollyJunkie    posted on 25-11-2009 20:06
Dat was volgens mij Adrien die dat zei...
MaximDJ    posted on 25-11-2009 20:13
Poster: Estacy
weet je waar ik het mee eens ben? dat dit een mix wedstrijd is, en dat je gewoon lekker je mixje moet insturen, de jury luistert ze toch allemaal, en of je nou comments krijgt of niet, je doet gewoon mee als je iets hebt ingezonden. en Snoey, jij zij dat je een mix had gevonden die je niet helemaal vondt kloppen (met PC gemaakt en gesynced) ik weet welke jij bedoelt!

Als je zoiets vindt moet je even tippen in een PM. Wij kijken zelf ook, en we vinden ze ook wel, maar als je vermoedens krijgt, PM mij even?Cool?Dus bij deze?Cool
Estacy    posted on 25-11-2009 20:15
Poster: Adrien1989
?Je weet wat voor gear iedereen hier zo ongeveer heeft en je weet wat die gear kan en je weet welke handelingen je nodigt hebt. Ik heb er hier al eentje gezien, ik ga geen namen noemen, maar met de gear van deze persoon, kan je die mix nooit maken. Andere manier waarop je dit soort voorvallen kan herkennen is als iemand normaal drie overgangen maakt in 10 minuten en nu opeens 4x zoveel en nog strakker ook.?

Inderdaad, Adrien. niet Snoey, sorry! Als ik zo iets vermoed doe ik dat liever via de PM ja.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

49 Users online: 16 Guests (33 Unknown)
Pages generated today : 1.430
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.003.881