Poster: matezo
toch nog om wel even terug tekomen op wat jij zij van nee ik ga het niet over jouw mix hebben , heb ik geen zin in... dat is puur een emotionele reactie uitlokken... het is zelfs grof! Als ik daar dan op inspeel is dat puur je eigen fout !
Het ergste van al is je standpunt van:er zijn topic's die gewoon verdwijnen zonder 1 reactie...?awel dat is dan heel "dom" van die mensen die mensen zouden dan beter wat rechter in hun schoenen gaan staan. Ze hebben puur het recht om meer uitleg te vragen. En ik bied inderdaad mijn excuses aan om dat jij je daarover stoorde dus leef ik met je mee en beeld me in in jouw standpund. maar het draait hier nog altijd om een mening en die behoud ik !
* Zet zijn spinazie creme soep aan de kant om te reageren*
Hij geeft aan dat hij geen zin heeft om jou mix te beoordelen. We zijn hier op een forum waar je heel veel mag en niks anders moet dan je aan de regels te houden. Als hij geen zin heeft om een mix te oordelen is dat toch zijn goed recht (of PUUR recht in jouw woorden) Ik heb geen zin om maar een enkele mix uit dit topic te luisteren omdat ik niet in de jury zit en ik voor mezelf nuttigere dingen kan doen met mijn tijd. Lok ik nu een emotionele reactie uit of ben ik nu grof? Ik hoop het niet want dan ga je het nog lastig krijgen in het leven. Dat jij daar op inspeelt vind ik eerder een beetje onbeleefd, iedereen mag toch zeker zelf weten wat hij doet? Of wilde je hem verplichten tot een beoordeling?
En wat betreft het 2de punt. Op dj resource is veel activiteit en veel vragen worden binnen de korste keren beantwoord. Als je dan een vraag stelt in een topic en er is na 2 dagen nog niet gereageerd kan je ook de conclusie trekken dat niemand jou vraag kan of wilt beantwoorden. Iedereen is nog steeds zo vrij om een vraag niet te beantwoorden...
Als je hem na een dag ofwat dan een schopje geeft kan ik dat begrijpen maar uiteindelijk houdt het ook een keer op en zal je je vraag ergens anders moeten stellen (of tot in de eeuwigheid blijven hopen dat hij wel beantwoord word hier).
Poster: matezo
of je durft niet ? je kan wel gelijk hebben over de stijl maar kijk ook maar in de late leeuw daar had ik ook iets gepost er waren 2 pagina's voorbij nog niets .....daarvoor had ik trouwens een idee aangehaald over charts,na 3 keer na elke keer een pagina voorbij te gaan zijn heb ik een response gekregen. dat noem ik genegeerd worden jaa .
Je wordt waarschijnlijk niet voor niets genegeerd. Blijkbaar heeft niemand zin of kennis?om op jouw reactie in te gaan. Het kan ook zijn dat het een nutteloze post is.
Poster: MaximDJ
@Niicola & JannickV
Ik snap niet helemaal waar jullie over zeuren. Als hij een mix heeft gemaakt, is het niet meer dan normaal dat hij daar een reactie op verwacht, en zou het al helemaal van den zotte zijn, als wij die niet zouden geven. Hij heeft het 2 keer gevraagd, vinden jullie dat smeken?
En de opmerking: "En nee, ik ga het niet over jouw mix hebben, want daar heb ik geen zin in" van JannickV

Voor het stukje geen zin in hebben zie hierboven.
Ik weet niet of het normaal is om een reactie te verwachten. Ik denk dat je het anders moet zien. We zitten hier op een vrijwillig forum en ik denk dat je juist blij moet zijn als iemand de moeite neemt om jou mix te luisteren en te beoordelen. Als je dat voor elke mix moet doen die op het forum verschijnt heb je daar een dagtaak aan.
Wat zou er van de zotte aan zijn als er geen reactie op komt? Is het van de zotte als mensen besluiten om wat anders te doen in hun vrije tijd dan een mix van iemand die ze (waarschijnlijk) niet eens kennen te luisteren.
*Slurpt weer verder aan zijn (ondertussen hevig afgekoelde)?spinazie creme soep*