Winnaars DJR Contest BEKEND! (14/31)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 13-11-2009 15:49

Hallo DJR's!
De winaars zijn bekend!

Winnaars Klasse A:

1: Bootstrap :?Watch
Nummerkeuze, het aantal nummers, en de beatmatch was gewoon toppie!?
Lekker energieke mix, en zeker de nummer 1 waard! Gefeliciteerd!!

2: Adrien 1989 :?watch

Je bent nummer 2 geworden, omdat je een lekkere mix had, en vooral omdat de Gear die je gebruikt hebt, niet standaard is. Dat maakte het origineel, waardoor je er toch wel uitsprong!

3: Xtremer :?watch?

Je bent nummer 3 geworden, omdat je Hardstyle mix echt een knaller is! Wel redelijk orginele Hardstyle nummers, en lekker energiek. Super!!

Overige Ranks Class A:

4: Stefjuuh :?watch?
Leuke mix! Lekker gemixt, lekkere Tracks!

Winnaars Klasse B

1: K-Lect :?watch
Leuke mix, leuke trackkeuze?!! Hij knalde bij de Juryleden er gewoon uit, we waren het er in 1x over eens dat deze nr. 1 moest worden in de Klasse B! Super!!! Gefeliciteerd!

2: Sher :?watch

Mix die er lekker in beukt. Ook veel leuke reactie's van de rest van de DJResource'ers hier. Zo ook van ons, klinkt mooi, goede overgangen, goed gebeatmatcht! Toppie dus!

3: Floriz :?stream

Tja, wat valt hier over te zeggen! Leuke mix, goeie overgangen, en we waren er met de Jury ook heel makkelijk uit dat deze mix toch in de Top 3 thuishoorde!! Gewoon super gedaan!

Overige Ranks Class B:

4: Mon-D :?watch

Leuke mix! Lekkere tracks, en goede beatmatch! Alleen heeft hij n?t de Top 3 niet gehaald, volgende keer nog net iets meer pit, dan zit ie er zeker in!! Top gedaan!?

Nog een keer de prijs voor de Winnaar van Klasse A:

4 progressive trance vinyls van Airmass Music (mijn voormalig label)
2x recent uitgave van interface. (nieuwe bladen, met dank aan interface)
demo software van steinberg, ableton en propellerheads
En wat stickers van Gearjunkies!

De winnaar van Klasse B krijgt ook een leuk pakket thuisgestuurd!!

Beschikbaar gesteld door Marc van BamBam Studio!! Zeer veel dank daarvoor!

Bootstrap en K-Lect moeten even een PM naar BamBam sturen met daarin hun Adresgegevens!

Nog even een woordje (Door MaximDJ) : Allereerst: Winnaars gefeliciteerd!!! Veel plezier met het Prijzenpakket , voor Bootstrap en K-Lect dan h?! De rest ook super gedaan!!?Ik vond het hartstikke leuk om dit te organiseren, ga het dit jaar ook zeker weer doen! Heb gezien dat er toch wel aardig wat animo voor is, dus top!! Bedankt voor het enthousiasme iedereen!

Ook zeker bedankt Winston! Voor de superlijsten! Was mooi overzichtelijk, en scheelde wel een hoop werk! Thnx daarvoor! En BamBam, bedankt voor het prijzenpakket en het Jureren! Allemaal toppie!?Cool

Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden, en tot Juli ofzo weer haha!!

MaximDJ

De DJ's die mee hebben gedaan nog een keer:

DJR tenminmix 2009 contest, participating deejays?

Bouncy, commercial house audio
download,?tracklist,?website

Xtremer, hard style video
watch?

Boiling Energy, hard techno video
watch,?website?

dp_, hardstyle audio
download

DJ Denz, dance, house audio
stream,?website

Snoey, house video
watch,?tracklist?

Vmax, style unknown, audio
download,?tracklist?

Dyno, house, dance video

matezo, fidget audio
download,?listen,?tracklist

Stefjuuh, house video
watch?

Luni-B, hardstyle audio
stream,?download,?tracklist

JollieJunkie, indie electro audio
stream?

Starmack, trance, progressive audio
stream,?download,?tracklist,?website

Adrien 1989, minimal/techno/electro/techhouse
watch,?tracklist

Bootstrap,?house, electro

DJ Fantasy,?hardstyl
Download

KOENE, house audio
download?

K-lect, house video
watch,?website??

nils7, house, eclectic audio & video
download audio,?stream audio,?watch part 1,?watch part 2,?website,?tracklist ??

sher,?house video
watch,?tracklist

niiicola, trance audio
stream,?download,?tracklist?

kippebotje, house video
watch,?tracklist,?

feestbeest, house audio
stream,?download,?tracklist?

Mon -D,?house, progressive, dirty house

Benji, techno audio
download,?tracklist?

Lomme, house audio
download,?tracklist

-FLoriZ-, minimal audio
stream,?download audio?

Esm?e,?house video
watch,?tracklist

Tomanskie, house audio
download,?tracklist?

DaCompra, house audio
download,?tracklist?

thomassmith, house video
watch?

Ruben B,?house, eclectic

Greetz,
MaximDJ, BamBamstudio, Winston!!!

Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 04-01-2010 @ 21:26:42 (100%)

What do you think about Winnaars DJR Contest BEKEND! ??

Vote :   

Mathiz    posted on 24-11-2009 19:17
haha smeken als je drie keer vriendelijk vraagt om enige reactie over je mix te krijgen omdat ik nogal twijfelede bij het genre is dit niet smeken. Ik vroeg het vriendelijk en ze beginnen gewoonweg over iets anders te praten(met uitzondering maxim!) alles is te mixen maar is alles even goed mixbaar ? ?En fidget of rave is dus totaal onbekend in nederland en aangezien dit forum grotendeels uit nederlanders bestaat is dit WEL onbekend. Als je dan toch zo gemakekijk commentaar geeft mag je dat ook ineens op mijn mixje doen of ben ik nu aan het smeken ?
jannickv    posted on 24-11-2009 19:50

Poster:?matezo
niemand een reactie op mijn mixje?

Poster: matezo
negeer ?Cool

Na 1 uur en maar liefst 1 reactie verder (die sorry ja niet over jouw ging) voel jij je genegeerd?
dus als jij hier een reactie zet dan moeten er 2 pagina's over jouw gaan? En je vergeet je posts in de late leeuw... waar je zelfs niet wacht tot er iemand na je heeft gepost om te gaan?Cool

Is hardtechno goed mixbaar volgens jou? (voor mij niet allersinds...)... Is hardtechno populair? (bij mijn weten ook niet echt)
maar dat wil toch ook niet zeggen dat boilling energy iets anders moet gaan mixen? De jury zal vast wel proffessioneel genoeg zijn om op techniek te oordelen en niet op muziekstijl...
want ik kan me niet inbeelden dat iemand fan van trance, house, hardstyle, hardtechno & dance kan zijn...

En nee ik ga het niet over jouw mix hebben Happy, laughing heb ik geen zin in...
User edit by jannickv on 24-11-2009 @ 19:57:10 (16%)
Mathiz    posted on 24-11-2009 19:58
of je durft niet ? je kan wel gelijk hebben over de stijl maar kijk ook maar in de late leeuw daar had ik ook iets gepost er waren 2 pagina's voorbij nog niets .....daarvoor had ik trouwens een idee aangehaald over charts,na 3 keer na elke keer een pagina voorbij te gaan zijn heb ik een response gekregen. dat noem ik genegeerd worden jaa .
niiicola    posted on 24-11-2009 19:59
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn mix?
Gewoon.
Mathiz    posted on 24-11-2009 20:12
pas op dat mag je niet vragen dan zegt jannick dat je niet mag smeken !
niiicola    posted on 24-11-2009 20:14
Als ik eerlijk ben vroeg jij wel erg vaak of we jou mix wilden luisteren... Ik smeek helemaal niet, ik vraag alleen wat ze er van vinden (1x)
Gewoon.
Mathiz    posted on 24-11-2009 20:20
ik hebt het 2 x gevraagd waarvan een keer een reactie was dat niemand reageerd . Maar wat dan nog het ergste is ik zaag jullie er oren er volgens jullie af maar dan nog krijg ik maar een reactie . Als jij onzeker over iets bent vraag je het toch ook ? Daar dient dit forum toch voor
Jouw mix heeft trouwens al commentaar van mij gehad !!
User edit by Mathiz on 24-11-2009 @ 20:22:56 (22%)
niiicola    posted on 24-11-2009 20:22
Maar waarom zeg jij dan dat ik niet mag vragen hoe ze mijn mix vinden?
Gewoon.
Mathiz    posted on 24-11-2009 20:24
omdat jannick v vond dat ik zaagde nadat ik het twee keer vroeg ? eigenlijk is dit een mooie fase van psychologische onverdraagzaamheid. Als jannickv een beter dag had gehad had hij in zijn eigen gedacht ach ze zagen allemaal wel is ik laat hem doen en was deze (discussie als je het zo kan noemen ) niet ontketend.
OneSixty    posted on 24-11-2009 20:28
@matezo: lekker mixje Winking my eye? mooie tracks!

&by the way, de reden dat jannick dat zei is omdat je niet moet verwachten dat je na een uur al een reactie hebt Winking my eye

User edit by OneSixty on 24-11-2009 @ 20:29:57 (100%)
Esmee    posted on 24-11-2009 20:29
Nou dan zal ik die van jullie beiden eens luisteren

Ik ben wel echt een leek qua mixdingen beoordelen hoor, t klinkt bijmij gewoon wel of niet goed.

eerst die van nicolla want ik heb zin in trance.
Leuke platen, zitten dr veel bij waar ik echt mee ben doodgegooit in mn jeugd (ouders houden van trance)
ik vind de 1e overgang lekker, de 2e vind ik eigenlijk helemaal niets. Bij de 3e valt er wel een erg grote stilte naar mijn idee. Pakito naar I love my people vind ik ook niet helemaal netjes gemixt, had je wat meer met de eq moeten klooien denk ik om t wat minder hoorbaar te maken.
i love my people naar traffic, uhhm... sja... dat noemde ik niet echt een overgang + traffic is erg slechte kwaliteit/zacht.
traffic naar special D... loopt scheef + 2 melodi?n + bij come with me ging het opeens keihard... probeer daar wat aan te werken. (die in 1x hard was mn moeder niet erg blij mee)
Special D naar barthez... sja... uhhm... ook weer zo'n play pauze overgang... ik hou meer van een soepele niet hoorbare overgang, helemaal bij trance Cool

ik post dit nu vast.... Ik zal nu matezo's ding beluisteren.
Mathiz    posted on 24-11-2009 20:31
oke ik heb een idee jongens .... het spijt me jannickV zal in het vervolg wat geduldiger zijn . Mijn oprechte excuses..Cool
DaCompra    posted on 24-11-2009 20:33
Ga volgende week denk ik mijn House mixje even posten Cool
Esmee    posted on 24-11-2009 20:41
Matezo
uhhm pff, ook deze tracks vind ik lekker Happy, laughing
sowieso + daarvoor... maarja uhhm, ik moet je bekennen dat ik 4 van de 5 tracks ergens op mn pc heb staan maar ik ken ze niet echt goed ofzo...
1e overgang was lekker, niets op aan te merken.
de 2e overgang vond ik ook lekker, wel hoorbaar niet te.
3e uhhm... nja warp ken ik uit me kop.... dus sja... die hoorde ik meteen al komen Coolbuitendat vind ik dat je die gewoon netjes hebt overgemixt
4e. liep hij daar een beetje naast (dat klokje :P) of lag t aanmij... die vond ik nja niet spectaculair, gewoon gewoon :P
al met al lekkere mix.
MaximDJ    posted on 24-11-2009 21:28
@Niicola & JannickV

Ik snap niet helemaal waar jullie over zeuren. Als hij een mix heeft gemaakt, is het niet meer dan normaal dat hij daar een reactie op verwacht, en zou het al helemaal van den zotte zijn, als wij die niet zouden geven. Hij heeft het 2 keer gevraagd, vinden jullie dat smeken?

En de opmerking: "En nee, ik ga het niet over jouw mix hebben, want daar heb ik geen zin in" van JannickVCool

We laten deze discussie maar hierbij?Cool?We houden de fun erin!

Er zijn al weer een hoop inzendingen te beluisteren. Ik vind dat wel leuk, want je hoort niet alleen wie er echt talent heeft, je kan er zelf ook een hoop dingen van leren als je let op dingen zoals, wanneer de volgende track erin komt, hoe de effecten gebruikt worden, hoe je een lekker lopende mix kan maken!Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
jannickv    posted on 24-11-2009 21:47
Poster: MaximDJ
@Niicola & JannickV

Ik snap niet helemaal waar jullie over zeuren. Als hij een mix heeft gemaakt, is het niet meer dan normaal dat hij daar een reactie op verwacht, en zou het al helemaal van den zotte zijn, als wij die niet zouden geven. Hij heeft het 2 keer gevraagd, vinden jullie dat smeken?

En de opmerking: "En nee, ik ga het niet over jouw mix hebben, want daar heb ik geen zin in" van JannickVCool

We laten deze discussie maar hierbij?Cool?We houden de fun erin!

Er zijn al weer een hoop inzendingen te beluisteren. Ik vind dat wel leuk, want je hoort niet alleen wie er echt talent heeft, je kan er zelf ook een hoop dingen van leren als je let op dingen zoals, wanneer de volgende track erin komt, hoe de effecten gebruikt worden, hoe je een lekker lopende mix kan maken!Cool

Ja ik vind da smeken als hij zegt dat we hem gaan negeren... hier en in de LL... gewoon omdat er niemand zegt dat het een "super mixje" is binnen het uur? komop zeg... er zijn topic's die gewoon verdwijnen zonder 1 reactie... hoor je die mensen klagen? nouja ik erger me eraan dat mensen geen geduld hebben Happy, laughing
en verder wordt er gezegt dat ik het "niet DURF" over zijn mix hebben... dan heb ik er al helemaal geen zin meer in om nog maar 1 woord positief te zeggen over die mix... dan lijkt het mij verstandiger om te zwijgen dan die mix compleet af te breken want dan gaat er iemand niet blij zijn dat hij wel reacties krijgt op zijn mix...
Nja laat ook maar :D Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt... face it... Ik heb wel meer ongeduldige mensen op djr zien passeren Happy, laughing maar ze houden er allemaal wel mee op als je ze er genoeg op wijst Happy, laughing
Maaruhm ik heb excuses gezien dus ik ga mij hier niet meer met deze *** bezighouden... Ik kom 10 januari wel eens zien... Succes aan iedereen...?
Mathiz    posted on 24-11-2009 22:18
toch nog om wel even terug tekomen op wat jij zij van nee ik ga het niet over jouw mix hebben , heb ik geen zin in... dat is puur een emotionele reactie uitlokken... het is zelfs grof! Als ik daar dan op inspeel is dat puur je eigen fout ! Wat jij nu ook beweert is dat het een slechte mix is want het lijkt je verstandiger om te zwijgen dan de mix compleet af te breken dat zegt ten tweede ook iets over jezelf :dus omdat de persoon je niet aanstaat is zijn mix ook slecht .Ik aanvaard dat je hem slecht vind maar niet zonder enige commentaar...!
Het ergste van al is je standpunt van:er zijn topic's die gewoon verdwijnen zonder 1 reactie...?awel dat is dan heel "dom" van die mensen die mensen zouden dan beter wat rechter in hun schoenen gaan staan. Ze hebben puur het recht om meer uitleg te vragen. En ik bied inderdaad mijn excuses aan om dat jij je daarover stoorde dus leef ik met je mee en beeld me in in jouw standpund. maar het draait hier nog altijd om een mening en die behoud ik !
User edit by Mathiz on 24-11-2009 @ 22:19:07 (1%)
Stefjuuh    posted on 24-11-2009 22:23
Ik zal jullie maar niet vragen wat jullie van mijn inzending vinden....
Winston    posted on 24-11-2009 22:37

?maar zou ik toch niet voor een nog toegankelijker (nog beter mixbaar) genre(house ,techno) gaan of zou ik het hierbij houden?

Zoals Snoey zei hoe sta je er zelf tegenover.

Gewoon laten staan. Nu is het een bijzondere mix, waarmee je jezelf kan onderscheiden van de rest. De A klasse is een moeilijkere klasse, dus je kans om te winnen is minder groot. Misschien zijn er zelfs sluipmoordenaars die op het laatste moment superieure onnavolgbare mixjes inzenden.

Van Maxim kan je hierover geen advies verwachten, want die is jurylid. En in principe mag je maar 1x een mix inzenden. Behalve als je mix werd gediskwalificeerd.

Je bent in elk geval voorlopig de beste fidget DJ.Cool
Tic Toc
Mathiz    posted on 24-11-2009 22:42
oo jawel setfjuuh je mag dat zeker . het begint lekker.Rond 2.20 haal je hem daar wel wat ongelukkig weg had betere timing mogen zijn. rond 5 min gaat de mix een beetje ruk volledig ofbeat je hersteld het wel maar hij gaat nog enkele malen een beetje off beat. De mix was soms ook wat druk maar over het algemeen ging ie wel lekker. Ook lekkere shaky house tracks!
jannickv    posted on 24-11-2009 22:45
Och laat alles maar... Ik dacht dat dit een deftige contest ging worden... waar mensen hun inzending doen en de jury een winnaar kiest... maar niet dus... mensen moeten eenmaal altijd lastig doen... (dit is geen commentaar op de organisatie... maar gewoon ik heb me bedacht geen zin meer)

Mijn mix is op prive gezet Happy, laughing delete hem dus ook maar uit de lijst hier

edit: Fidget is maar electro hoor... is echt niet zo speciaal...?
User edit by jannickv on 24-11-2009 @ 22:51:49 (52%)
Mathiz    posted on 24-11-2009 22:45
Poster: Winston

?maar zou ik toch niet voor een nog toegankelijker (nog beter mixbaar) genre(house ,techno) gaan of zou ik het hierbij houden?

Zoals Snoey zei hoe sta je er zelf tegenover.

Gewoon laten staan. Nu is het een bijzondere mix, waarmee je jezelf kan onderscheiden van de rest. De A klasse is een moeilijkere klasse, dus je kans om te winnen is minder groot. Misschien zijn er zelfs sluipmoordenaars die op het laatste moment superieure onnavolgbare mixjes inzenden.

Van Maxim kan je hierover geen advies verwachten, want die is jurylid. En in principe mag je maar 1x een mix inzenden. Behalve als je mix werd gediskwalificeerd.

Je bent in elk geval voorlopig de beste fidget DJ.Cool

je hebt zeker en vast gelijk maar dit is de derde keer dat ik fidget echt draaide maar ik dacht ik probeer iets speciaal maar toen begon ik te twijfelen ofdat wel evenaarde met mijn mixkunsten in andere genres...

Mathiz    posted on 24-11-2009 22:47
Poster: jannickv
Och laat alles maar... Ik dacht dat dit een deftige contest ging worden... waar mensen hun inzending doen en de jury een winnaar kiest... maar niet dus... mensen moeten eenmaal altijd lastig doen...

Mijn mix is op prive gezet Happy, laughing delete hem dus ook maar uit de lijst hier

doe nu niet belachelijk een domme discusie tussen ons heeft niets te maken met organisatie van deze contest! De jury beslist zowisoo oprecht en eerlijk (hoop ik)
Winston    posted on 24-11-2009 23:08
Je vraagt zo om een reactie over je mix, maar doet iemand nu de moeite om een heel behoorlijk reply te geven (Esmee), zeg je niks terug.
Tic Toc
User edit by Winston on 24-11-2009 @ 23:31:45 (6%)
Mathiz    posted on 25-11-2009 07:41
Hoe bedoel je ?

49 Users online: 16 Guests (33 Unknown)
Pages generated today : 17.881
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.996.415