Poster:?matezo
niemand een reactie op mijn mixje?
Poster: matezo
negeer ?
Poster: MaximDJ
@Niicola & JannickV
Ik snap niet helemaal waar jullie over zeuren. Als hij een mix heeft gemaakt, is het niet meer dan normaal dat hij daar een reactie op verwacht, en zou het al helemaal van den zotte zijn, als wij die niet zouden geven. Hij heeft het 2 keer gevraagd, vinden jullie dat smeken?
En de opmerking: "En nee, ik ga het niet over jouw mix hebben, want daar heb ik geen zin in" van JannickV
We laten deze discussie maar hierbij??We houden de fun erin!
Er zijn al weer een hoop inzendingen te beluisteren. Ik vind dat wel leuk, want je hoort niet alleen wie er echt talent heeft, je kan er zelf ook een hoop dingen van leren als je let op dingen zoals, wanneer de volgende track erin komt, hoe de effecten gebruikt worden, hoe je een lekker lopende mix kan maken!
Poster: matezo
?maar zou ik toch niet voor een nog toegankelijker (nog beter mixbaar) genre(house ,techno) gaan of zou ik het hierbij houden?
Poster: WinstonPoster: matezo
?maar zou ik toch niet voor een nog toegankelijker (nog beter mixbaar) genre(house ,techno) gaan of zou ik het hierbij houden?
Zoals Snoey zei hoe sta je er zelf tegenover.
Gewoon laten staan. Nu is het een bijzondere mix, waarmee je jezelf kan onderscheiden van de rest. De A klasse is een moeilijkere klasse, dus je kans om te winnen is minder groot. Misschien zijn er zelfs sluipmoordenaars die op het laatste moment superieure onnavolgbare mixjes inzenden.
Van Maxim kan je hierover geen advies verwachten, want die is jurylid. En in principe mag je maar 1x een mix inzenden. Behalve als je mix werd gediskwalificeerd.
Je bent in elk geval voorlopig de beste fidget DJ.je hebt zeker en vast gelijk maar dit is de derde keer dat ik fidget echt draaide maar ik dacht ik probeer iets speciaal maar toen begon ik te twijfelen ofdat wel evenaarde met mijn mixkunsten in andere genres...
Poster: jannickv
Och laat alles maar... Ik dacht dat dit een deftige contest ging worden... waar mensen hun inzending doen en de jury een winnaar kiest... maar niet dus... mensen moeten eenmaal altijd lastig doen...
Mijn mix is op prive gezetdelete hem dus ook maar uit de lijst hier