Poster: RAS
Het lijkt me wel leuk om mee te doen maar ik wacht de ontwikkelingen nog even af.? Een jury met een 12, 14, 15 en 16 jarige nodigt voor mij vanzelfsprekend niet echt uit om mee te doen. Het is natuurlijk afhankelijk van de doelgroep dus ik kijk hoe de wedstrijd zich vorm gaat geven.
Poster: JollyJunkie
Ik snap dat je zo'n reactie geeft, maar alleen aan leeftijd kan je ook niet helemaal bepalen hoe goed iemand muziek kan beoordelen of wel?
Al heb ik (en andere jonge mensen) natuurlijk wel minder ervaring...
Poster: JollyJunkieIk snap dat je zo'n reactie geeft, maar alleen aan leeftijd kan je ook niet helemaal bepalen hoe goed iemand muziek kan beoordelen of wel?
Poster: RASPoster: JollyJunkieIk snap dat je zo'n reactie geeft, maar alleen aan leeftijd kan je ook niet helemaal bepalen hoe goed iemand muziek kan beoordelen of wel?
Een jury van max 16 vind ik geen probleem, ik doe dan zelf gewoon niet mee. Je moet je echter bedenken dat mensen van onder de 16 (/18?) een discotheek niet eens binnen mogen en dan dus niet echt geloofwaardig zijn als jurylid. Nogmaals, geheel afhankelijk van je doelgroep en het karakter van de wedstrijd. We zullen zien hoe de wedstrijd zich vorm geeft.
Ben het wel deels met je eens hoor, maar toch zijn het wel vooroordelen.
Waarom zou iemand die een discotheek niet binnen mag een minder goed muzikaal gehoor hebben?
Poster: JollyJunkie
Ben het wel deels met je eens hoor, maar toch is het zijn het wel vooroordelen.
Waarom zou iemand die een discotheek niet binnen mag een minder goed muzikaal gehoor hebben?
Poster: RASPoster: JollyJunkie
Ben het wel deels met je eens hoor, maar toch is het zijn het wel vooroordelen.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de geloofwaardigheid. En als je een discotheek niet binnen mag, dan komt dat de geloofwaardigheid niet ten goede. Ik hecht er simpelweg veel meer waarde aan als iemand van 30 zegt dat ik goed kan draaien dan wanneer iemand van 22 dat zegt. En iemand als iemand van 14 zegt dat ik goed draai, dan heb ik zoiets van... 'dat zal wel, maar waar vergelijk je dat mee?' Leuk voor dat moment maar het betekent niets.Oke, jij hebt gelijk?
Poster: RAS
?Ik hecht er simpelweg veel meer waarde aan als iemand van 30 zegt dat ik goed kan draaien dan wanneer iemand van 22 dat zegt..
Poster: XMatiC
Ik doe ook mee ...
zet me maar by de jongere (12)
Btw zou je niet wat uitbreiden met stijlen ? ?