id3 tag aanpassen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

wannes951    posted on 11-11-2009 20:06
hallo,
ik zoek een producer programma waarin je gewoon mp3 of m4a (itunes)?files kan importere en remixen.
Na deze bewerking zou ik het liedje willen exporteren zodat je het zelf een naam kan geven en het zelf een id3 tag kan geven zodat men niet kan weten waar je het liedje gehaald hebt en het een legale eigen remix is.

Wannes

What do you think about id3 tag aanpassen ??

Vote :   

NNaughty    posted on 11-11-2009 20:14
je wilt dus (illegale) mp3tjes minimaal bewerken en opnieuw taggen zodat men eigenlijk niet kan achterhalen dat je fout bezig bent? zo komt het op me over in elk geval.

anyhow, ... dbpoweramp heeft een muziek-convert mogelijkheid (mpr-wav-etcetera) en een tag-editor die heel makkelijk werkt. (rechtermuisklik -> edit id3tag)
wannes951    posted on 11-11-2009 20:17
ik zou gewoon liedjes willen bewerken, remixen, maar ik weet dat dit met logic gaat, maar gaat dit ook met prgramma's die compatibel zijn met windows? ik heb van iemand gehoord dat dit met cubase zou gaan maar ik? zou graag bevestiging hebben alvorens ik 500 euro aan dit programma gaan besteden.
NNaughty    posted on 11-11-2009 20:22
wat heeft dat dan met je topictitel en het grootste deel van je topictekst te maken?

inderdaad, cubase is een goed programma, ook kan je:

ableton
sony acid pro

gebruiken
wannes951    posted on 11-11-2009 20:47
welk is dan het best, gemakkelijkste, gebruikvriendelijkste programma?
Limb-Girdle    posted on 11-11-2009 21:30
Wannes... mijn tip aan jou, ga eens een avondje voor jezelf bekijken welk produceerprogramma aan JOUW wensen voldoet. We kunnen je wel tips geven waarom een programma het best is, alleen je bent zelf degene die het programma moet kiezen.

Zelf werk ik met Ableton Live & Cubase. Beide vind ik erg prettig werken. Producers die beginnen gebruiken vaak FL (FruityLoops), omdat dit een goede software is, om alle basics onder de knie te krijgen. Je kan hier gebruiken maken van VST's, en heeft een eenvoudige gebruiksbediening.
Where the music meets the deejay!
jannickv    posted on 11-11-2009 21:30
het meest gebruiksvriendelijke is naar mijn mening ableton... of Fl studio geschikt is voor remixen weet ik niet echt
me = 
Basrose    posted on 12-11-2009 15:45
id3 tags kan je zelf ook later aanpassen.. hier zijn tal van programma's voor. Gebruik de search en je vind er een hoop

This is an old Topic

No new postings for 5.770 days.
 Post CommentThat would be 192.3 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

211 Users online: 142 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 13.652
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.907.197