House VST (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djeem    posted on 11-11-2009 18:37
Hee ik zoek een goeie VST om house mee te maken, een beetje de stijl van nu dat soort house.
Weet iemand een goeie VST voor mij?

What do you think about House VST ??

Vote :   

VinceCortez    posted on 11-12-2009 15:12
ja dat klopt dan toch ook , wat we allebij zeggen ,

"VST-effecten: Een VSTfx kan ook op MIDI reageren, maar is hoofdzakelijk bedoeld om realtimeaudio te bewerken.

VST = FX

Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/VST"

"

ok als we het hier vstfx noemen dan weet ik ook waar we over praten.

no hard feelings ok ?
User edit by VinceCortez on 11-12-2009 @ 15:14:10 (51%)
Lead    posted on 11-12-2009 17:08
Laten we de vredespijp even opsteken jongens.

Een forum is er juist om verschillende meningen naast elkaar te leggen om zo tot de beste uitkomst te komen. Ik denk niet dat er mensen zijn die doelbewust iemand de les willen lezen...

Laten we er rekening mee houden dat een Wiki een richtlijn is en niet altijd 100% accuraat is.

Neem even een hijs van onze vredespijp.....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-12-2009 17:09 (1%)
Gidi    posted on 24-12-2009 22:54
House, vooral minimal, is vooral percussion. basslines etc. kan je ook zelf sampjes. of te vinden in alle VST's
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
nils7    posted on 24-12-2009 23:17
Poster: djeem
Hee ik zoek een goeie VST om house mee te maken, een beetje de stijl van nu dat soort house.
Weet iemand een goeie VST voor mij?

Watvoor House? De "piepjes"-house (Niks op tegen hoor maar iedereen weet nu wel wat ik bedoel Winking my eye) wat DanceTunes domineert of wat in Beatport hoog scoort... beide wel verschillend!
VinceCortez    posted on 24-12-2009 23:22
Poster: Gidi
House, vooral minimal, is vooral percussion. basslines etc. kan je ook zelf sampjes. of te vinden in alle VST's

Cool?CoolZou ik de vredespijp nog even mogen ?

User edit by VinceCortez on 25-12-2009 @ 02:01:35 (46%)
Snoey    posted on 25-12-2009 00:15
Waarom vst's gebruiken? De meeste house synths zijn prima met een willekeurige 3osc te bouwen. Probeer eens Synth1, zolang je maar weet welke wavevorm je gebruiken wilt en hoe je het moet vervormen, gaat dat prima.
www.soundcloud.com/ten-hooven
bambamstudio    posted on 25-12-2009 07:25
Poster: Stagiar

Heb wat dingen gehoord en het klinkt idd niet eens zo verkeerd!

?Djeem, je hebt idd je vraag wat 'verkeerd' gesteld, tof dat je dat inziet.

@ BamBam, jij was toch ook tester voor Rob Papen? Krijg jij commissie bij elke verkochte VST ofzo? :P

Nee, want ik verkoop ze niet. Ik raad alleen goede synths aan.

Poster:?Snoey
Waarom vst's gebruiken? De meeste house synths zijn prima met een willekeurige 3osc te bouwen. Probeer eens Synth1, zolang je maar weet welke wavevorm je gebruiken wilt en hoe je het moet vervormen, gaat dat prima.

Die snap ik niet, je wilt geen vsti gebruiken...waar haal je dan 3osc vandaan? en trouwens, 1 osc kan ook prima. Ik krijg het idee dan je niet weet waar je het over hebt....want een synth rijgt zijn klank niet alleen van een waveform.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 25-12-2009 @ 07:27:59 (100%)
VinceCortez    posted on 25-12-2009 11:25
Poster: bambamstudio

Die snap ik niet, je wilt geen >>>vsti<<< gebruiken...waar haal je dan 3osc vandaan? en trouwens, 1 osc kan ook prima. Ik krijg het idee dan je niet weet waar je het over hebt....want een synth rijgt zijn klank niet alleen van een waveform.

eindelijk iemand die verstand heeft van VST en VSTi en weet waarover hij praat !
Neem dit nou van bambamstudio aan PPL !

This is an old Topic

No new postings for 5.727 days.
 Post CommentThat would be 190.9 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

213 Users online: 145 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 13.582
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.907.127