Poster: Melle
Waarschijnlijk is die gast net begonnen. Dus van sound design zou hij waarschijnlijk niet veel afweten. Koop Sylenth1 of download een trial en check of je het wat vind. Anders kijk wat tutorials op youtube, je kan vast wel wat vinden voor het maken van 'house' sounds. Ik denk dat je FL gebruikt, kloot is met 3xosc, of leer er iets over. Daarmee kan je ook wel beginnende sounds maken.
Poster: djeem
ja dat is het probleem kan geen goeie tutorial vinden en uit de 3xosc haal ik niet de sound die ik wil, in het begin wel dope maar nu niet meer en ik noem mezelf eigenlijk geen beginner meer.
ik ga Sylenth1 ff uitproberen thanks voor het advies
Poster: djeem
ja dat is het probleem kan geen goeie tutorial vinden en uit de 3xosc haal ik niet de sound die ik wil, in het begin wel dope maar nu niet meer en ik noem mezelf eigenlijk geen beginner meer.
Poster: Stagiar
Als je jezelf geen 'beginner' meer noemt moet je weten dat er geen 'house' synths zijn.
[Arrogantie modus aan] Ik ben benieuwd naar wat je tot nu toe geproduceerd hebt.
Poster: MellePoster: djeem
Je leert ook geen sound design in een minuutje, ik wil niet zeggen dat 3xosc het beste is. Maar ik heb sounds gehoord die ermee gemaakt zijn die echt zekerwetend hard zijn! Je zou ook massive kunnen proberen, is nog veel uitgebreider. Een heel goed programma om je eigen sounds mee te maken, zitten ook hele vette presets bij.
je leert sounddesign in ??n minuut?
Ik daag je uit om de werking van een synth (in zijn geheel) uit te leggen in die minuut.
En ontopic: ik zou eens kijken naar een ander nederlands product, de Predator. Kost 139 euro en is een erg vette synth.
Poster: Bootstrap
Hij produceert wel vette muziek hoorMoet alleen nog wel wat unieker worden. Er staan wel wat producties van hem op DJR dacht ik.
Poster: bambamstudio
je leert sounddesign in ??n minuut?
Ik daag je uit om de werking van een synth (in zijn geheel) uit te leggen in die minuut.
Poster: bambamstudio
En ontopic: ik zou eens kijken naar een ander nederlands product, de Predator. Kost 139 euro en is een erg vette synth.
Poster: VinceCortez
Bedoel je nou dat je zoekt VST of VSTi ?
?VSTi staat voor virtual instrument
Poster: Prozei
als je beginners wil afstraffen en de beter weter wil uit hangen moet je het wel goed doen.
VST staat voor Virtual studio technology.
Daarin heb je weer 2 categorien vsti en vstfx.
Een vst kan dus zowel een effect als instrument zijn.